Temperatuurindicatie oven

03-01-2011 20:30 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 5 jaar oude Indesit fornuis zitten helaas geen indicatie meer van de temperatuur. In een iets te overijverige poetsbui heb ik met een iets te chemisch middel te hard gepoetst en alle cijfers zijn verdwenen. Ik heb gegoogled maar zie alleen maar verhalen van mensen met hetzelfde probleem. De fabrikant heb ik ook gemaild en die verwees mij naar een site www.europart.nl maar daar kan ik geen nieuwe cijfertjes vinden.

Wie weet waar je nieuwe cijfertjes kan vinden of heeft een goede tip?
eerste hulp bij onderdelen - winkel of zoiets.... Je hebt toch geen nieuwe cijfertjes nodig, maar een nieuwe knop ??
De knop werkt nog prima, alleen de cijfertjes die eromheen staan zijn verdwenen.
hmm.... Kun je niet gewoon bij de hobbywinkel mini- sticker cijfertjes kopen ?
Mijn oven heeft ook geen temperatuur-aanduiding, ik gebruik nu een oven-thermometer en dat werkt heel goed!
Gewoon met zo'n benzinestift streepjes/temperaturen erbij zetten of een oventhermometer in je oven doen.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 03 januari 2011 @ 20:41:

Zeg, dit is een heel serieus probleem hoor
quote:plops schreef op 03 januari 2011 @ 20:45:

Gewoon met zo'n benzinestift streepjes/temperaturen erbij zetten of een oventhermometer in je oven doen.Zo'n stift is inderdaad een goed idee! Veeg je dat niet weg met een doekje met schoonmaakmiddel?
Benzinestift is behoorlijk poetsvast voor zo ver ik weet. Het is in ieder geval met geen mogelijkhed van schoolbanken af te krijgen. Hoe hard je ook poetst Maar misschien voor de zekerheid niet met al te heftige chemische zooi schoonmaken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven