Terrasoverkapping met helder polycarbonaat

06-06-2016 07:20 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er maar niet aan uit, hopelijk reageren hier enkele ervaringsdeskundigen!

Ik denk al een hele poos na over een terrasoverkapping. Niet voor de zon, want daar zijn we dol op. Maar juist om ook bij regen te kunnen genieten van de tuin. Om toch leuk van binnen naar buiten te kunnen kijken denk ik dat helder plexiglas de beste optie is voor ons. Ik twijfel al zo zolang omdat ik geen tweede huiskamer wil, maar echt het buitengevoel wil blijven behouden met enkel bescherming voor regen.

Maar hoe bevalt dit materiaal in praktijk? Kun je er echt doorheen kijken zoals je dat door een raam van glas doet? En blijft dat ook zo na een aantal jaren? Laat het inderdaad de zon gewoon door, en, wordt het niet ontzettend heet eronder?

Hopelijk zijn hier wat ervaringsdeskundigen!
Die van brustor is idd erg mooi, Wij hebben ons zonnenscherm van dit merk, prima spul. Bedankt voor het idee, denk alleen dat die iets teveel van het goede is voor een overkapping aan het eind van de tuin voor een buiten keuken.
Oh wauw Prik, dat is echt heel, heel erg mooi!

Ik heb wat meer info en een offerte aangevraagd, ben er benieuwd!

vivavo97, wat een super oplossing! Naar zo een tip was ik op zoek, op deze manier kan er inderdaad prima onderhoud gepleegd worden. Ik ga dit zeker onthouden en toepassen wanneer het zo ver is!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-07-2018 14:23
Reden: spam
95.74% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven