Tetter hier over je dier

maandag 7 december 2009 om 19:29
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
zondag 14 februari 2010 om 17:57
Siep is weer weg. Ik was een dag niet thuis en manlief heeft hem vanmiddag even buiten gelaten omdat hij het niet op de kattenbak doet. Hij heeft liggen slapen van gistermiddag tot vanmiddag. Op zich is dat al gek. Maar hij leek gistermiddag wel moe maar niet ziek. Het bakje voer van vanmorgen staat er nog onaangeroerd. Ik denk dat hij een plek zoekt om te sterven. Dat doen katten. Een rustige plaats zoeken om dood te gaan. Waar ik hem gisteren heb gevonden is ie niet. Ik ben al vanaf half vier aan het zoeken. En nu is manlief weer naar buiten. Ik hoop dat hij straks terug komt. Het idee dat hij ergens ligt in de kou. Daar moet ik niet aan denken.
zondag 14 februari 2010 om 18:10
Bah, wat een narigheid met die weglopende katten. Ik word er zelf ook een beetje angstig van, straks loopt Mr.Lee (die we 1,5 week geleden uit het asiel hebben gehaald) ook weg als hij straks naar buiten mag.
Zoebie, waarom denk je dat Siep weg is gegaan om te sterven? Hoe oud is hij?
Ik hoop dat jullie kattenbeesten snel thuiskomen. Lijkt mij verschrikkelijk, de onzekerheid dat je niet weet waar je kat uithangt en wat er is gebeurd.
Zoebie, waarom denk je dat Siep weg is gegaan om te sterven? Hoe oud is hij?
Ik hoop dat jullie kattenbeesten snel thuiskomen. Lijkt mij verschrikkelijk, de onzekerheid dat je niet weet waar je kat uithangt en wat er is gebeurd.
zondag 14 februari 2010 om 18:36
Siep is nog niet zo oud. 9 jaar. Maar hij heeft een hele slechte start gehad. Hij was drie maanden toen we hem vonden en hij woog 8 ons. Het is altijd een lichte kat gebleven en dat terwijl het een veelvraat was. Vanmorgen moest ik om half 8 weg en toen lag hij nog steeds op dezelfde plek te slapen. Dus al 16 uur achter elkaar. Dat is lang. Ik heb een vers bakje kattenvoer neergezet toen ik weg ging, maar daar heeft hij niets van gegeten. We hebben alles afgezocht, maar hem niet kunnen vinden. Normaal is hij altijd rond vier uur thuis en dan blijft hij tot 5 uur miauwen voor eten. Maar de laatste dagen is het raar. Geen kat te zien die komt eten.

zondag 14 februari 2010 om 20:53
Erg Leo, het idee dat je kat daar ergens buiten in de kou zit of ligt terwijl er hier binnen een warme bank bij de verwarming staat.
Nee dus, nog steeds geen Siep. Ik denk het ergste.
Leo, hoe moet jij je dan na een week niet voelen. Ik heb hem tenminste nog even gezien en geknuffeld. De onzekerheid, of het is wat ik denk.
Nee dus, nog steeds geen Siep. Ik denk het ergste.
Leo, hoe moet jij je dan na een week niet voelen. Ik heb hem tenminste nog even gezien en geknuffeld. De onzekerheid, of het is wat ik denk.
zondag 14 februari 2010 om 21:07
zondag 14 februari 2010 om 21:32
Oh Leo, wat rot voor je dat Lotje nog steeds niet terug is. En Zoebie, wat een ellende ook meid!
voor jullie allebei en ik blijf duimen dat ze terug komen!!
Sorry dat ik hier niet zo actief geweest ben, heb een drukke week gehad. Eerst van de week met vanalles en nog wat, van het weekend met een schoonzus die ingeleid werd. Ben dus net tante geworden (jeeee) en daardoor niet zo aan jullie toe gekomen van het weekend.
Ik beloof beterschap, het is geen desinteresse. Voel me een beetje schuldig dat ik er nu net niet was nu sommigen van jullie je zo rot voelen....
voor jullie allebei en ik blijf duimen dat ze terug komen!!
Sorry dat ik hier niet zo actief geweest ben, heb een drukke week gehad. Eerst van de week met vanalles en nog wat, van het weekend met een schoonzus die ingeleid werd. Ben dus net tante geworden (jeeee) en daardoor niet zo aan jullie toe gekomen van het weekend.
Ik beloof beterschap, het is geen desinteresse. Voel me een beetje schuldig dat ik er nu net niet was nu sommigen van jullie je zo rot voelen....
668, the neighbour of the Beast
zondag 14 februari 2010 om 22:44
Ook van mij weer even een dikke knuffel voor alle meiden met katten-ellende. Ik leef heel erg mee maar reageer maar weinig want ik ben flink ziek: snotverkouden en een ontsteking aan mijn strottenhoofd en luchtpijp. Ik hoest en proest de hele boel dus bij elkaar (auw, overal spierpijn daardoor) maar lees en leef hier wel mee!!
x heeeel veeeeeeel!!
x heeeel veeeeeeel!!
Ik ben mijn eigen bananenschil

maandag 15 februari 2010 om 08:09
Lieve, heerlijke, warme, meelevende vrouwen van me,
Het is elke keer fijn om jullie lieve wensen te lezen, ik heb er veel aan, echt waar en ik ben blij dat jullie bestaan.
Doe me alleen één lol en blijf over de eigen beesten tetteren hier. Ook dat moet gewoon doorgaan. Het leven gaat namelijk door, ook zonder weggelopen poezen en dit topic ook.
Ik wil graag lezen over wat jullie allemaal meemaken met de dieren en ik denk dat Zoebie er ook zo over denkt.
Hier zijn nóg 7 katten en een konijn die ook van alles meemaken en daar ga ik ook weer over vertellen binnenkort, hoe dan ook.
Ik kan me zo voorstellen dat jullie nauwelijks over je eigen beest durven te posten nu Zoeb en ik verdrietig en ongerust zijn maar doe het vooral wel, posten over de dieren die thuis zijn.
Denk dus buiten het meedenken en meeleven met o.a. Zoeb en mij, ook aan jezelf en schrijf lekker over alles wat nog aan levende have lekker thuis zit. Ok?
Het is elke keer fijn om jullie lieve wensen te lezen, ik heb er veel aan, echt waar en ik ben blij dat jullie bestaan.
Doe me alleen één lol en blijf over de eigen beesten tetteren hier. Ook dat moet gewoon doorgaan. Het leven gaat namelijk door, ook zonder weggelopen poezen en dit topic ook.
Ik wil graag lezen over wat jullie allemaal meemaken met de dieren en ik denk dat Zoebie er ook zo over denkt.
Hier zijn nóg 7 katten en een konijn die ook van alles meemaken en daar ga ik ook weer over vertellen binnenkort, hoe dan ook.
Ik kan me zo voorstellen dat jullie nauwelijks over je eigen beest durven te posten nu Zoeb en ik verdrietig en ongerust zijn maar doe het vooral wel, posten over de dieren die thuis zijn.
Denk dus buiten het meedenken en meeleven met o.a. Zoeb en mij, ook aan jezelf en schrijf lekker over alles wat nog aan levende have lekker thuis zit. Ok?
maandag 15 februari 2010 om 08:57
Ja lieverds zijn jullie allemaal. En zeker door schrijven jullie. Doen hoor.
Ik heb ook zitten twijfelen om een foto van Siep toen hij terecht was hier neer te zetten om Leo. Maar om haar een hart onder de riem te steken heb ik het toch gedaan. Foto gemaakt en hier neer gezet. Ik denk zomaar zijn laatste foto.
Leo Wat een ellende. Ik kan alleen nog maar aan Siep denken.
Ik ga straks even sporen zoeken in het openluchtmuseum. Het heeft weer gesneeuwd en daar komt nu niemand. Ben alleen bang om hem te vinden. Maar beter zeker weten dan die onzekerheid. Mijn hart doet pijn dat het poezenbeest ergens ligt dood te gaan in die kou.
Ik heb ook zitten twijfelen om een foto van Siep toen hij terecht was hier neer te zetten om Leo. Maar om haar een hart onder de riem te steken heb ik het toch gedaan. Foto gemaakt en hier neer gezet. Ik denk zomaar zijn laatste foto.
Leo Wat een ellende. Ik kan alleen nog maar aan Siep denken.
Ik ga straks even sporen zoeken in het openluchtmuseum. Het heeft weer gesneeuwd en daar komt nu niemand. Ben alleen bang om hem te vinden. Maar beter zeker weten dan die onzekerheid. Mijn hart doet pijn dat het poezenbeest ergens ligt dood te gaan in die kou.
zoebie wijzigde dit bericht op 15-02-2010 09:00
Reden: Kruimels in mijn toetsenbord
Reden: Kruimels in mijn toetsenbord
% gewijzigd
maandag 15 februari 2010 om 09:08
Lieve meiden,
Ik weet dat het een dierentettertopic is maar het is moeilijk om hier vol vrolijke verhalen te zitten als we allemaal zo met jullie meeleven..maakt niet uit of het hier om katten, konijnen, honden, hamster of goudvissen mensen gaat...we houden allemaal verschrikkelijk veel van onze beestjes en wat jullie nu meemaken is zo erg...
hele dikke knuf..
Ik weet dat het een dierentettertopic is maar het is moeilijk om hier vol vrolijke verhalen te zitten als we allemaal zo met jullie meeleven..maakt niet uit of het hier om katten, konijnen, honden, hamster of goudvissen mensen gaat...we houden allemaal verschrikkelijk veel van onze beestjes en wat jullie nu meemaken is zo erg...
hele dikke knuf..

maandag 15 februari 2010 om 09:33
Toch is het goed als er gewoon doorgetetterd wordt denk ik.
Hoe rot ook voor Zoeb en mij. Het tetteren is hoe dan ook leuk en als ik het niet trek dan lees ik niet.
Maar nogmaals, ik heb nóg zeven katten, die wél allemaal thuis zijn en ook als Lot nooit meer terugkomt zijn zij leuk om over te praten.
Jullie verhalen en foto's zijn heerlijk om te lezen en te zien, ik hoop echt dat jullie gewoon doorgaan, ook als Lot en Siep wegblijven, het zou jammer zijn als dit topic daardoor instort.
Hoe rot ook voor Zoeb en mij. Het tetteren is hoe dan ook leuk en als ik het niet trek dan lees ik niet.
Maar nogmaals, ik heb nóg zeven katten, die wél allemaal thuis zijn en ook als Lot nooit meer terugkomt zijn zij leuk om over te praten.
Jullie verhalen en foto's zijn heerlijk om te lezen en te zien, ik hoop echt dat jullie gewoon doorgaan, ook als Lot en Siep wegblijven, het zou jammer zijn als dit topic daardoor instort.

maandag 15 februari 2010 om 09:55
Je hebt gelijk Leo, daarom heb ik ook weer gepost over mijn Maculata. Het arme ding.
En ik ben heel benieuwd hoe de jongste bewoners het doen? Hoe is het met Bailey en Billy en Jovi? Komen de baasjes ons nog ff spammen met nieuwe foto's?
Met de poot van Tara gaat het uitstekend. Ik mag er al weer aankomen. Het is alleen nog raar om te zien en te voelen dat er geen nagel zit. Zal ook nog wel een paar maanden duren eer de nagel weer helemaal is aangegroeid.
En ik ben heel benieuwd hoe de jongste bewoners het doen? Hoe is het met Bailey en Billy en Jovi? Komen de baasjes ons nog ff spammen met nieuwe foto's?
Met de poot van Tara gaat het uitstekend. Ik mag er al weer aankomen. Het is alleen nog raar om te zien en te voelen dat er geen nagel zit. Zal ook nog wel een paar maanden duren eer de nagel weer helemaal is aangegroeid.
maandag 15 februari 2010 om 10:29
Bailey gaat vanavond de sneeuw in Ratteke...ik verwacht jullie dan ook weer volop te kunnen spammen als ie samen met Nikki straks de witte deken in mijn achtertuin mag verkennen
( aan een tuigje, dat dan weer wel...hij is watervlug heb ik wel gemerkt )
Fijn dat het weer beter gaat met Tara !!
Verder doet ie het prachtig, groeit als kool, is superknuffelig en speels ( beetje té soms voor Nikki en Diesel ) en volgende week zondag gaan we naar de show...ben zooooooo benieuwd hoe hij het gaat doen en vooral wat ie ervan vindt...al die poeha
Verder doet ie het prachtig, groeit als kool, is superknuffelig en speels ( beetje té soms voor Nikki en Diesel ) en volgende week zondag gaan we naar de show...ben zooooooo benieuwd hoe hij het gaat doen en vooral wat ie ervan vindt...al die poeha
maandag 15 februari 2010 om 10:33
Lieve Zoebie en Leo, ik heb hier al weken niet meer gepost, maar wel regelmatig meegelezen. Ik wil jullie een heel groot hart onder de riem steken, want het lijkt me een afschuwelijke toestand.
En omdat Leo het vraagt, een klein tettertje over Dikke Poef. Hij is met zijn bijna dertien jaren toch al een heer op leeftijd aan het worden. Dat is echter niet te merken aan zijn speelsigheid. Een van de dingen die hij heerlijk vindt, is als ik hem oppak en heel hard rondjes ga draaien, en hem dan ook nog een paar keer flink heen en weer zwiep, als of ik hem met een boogje weg zou gooien. Als ik dat allemaal gedaan heb, en ik sta weer stil (met Poef dus in de armen), dan komt er zo'n oorverdovend gespin, en zulke heerlijke harde kopjes tegen mijn kin. Hij vindt het dus echt super.
Het is eigenlijk een kermiskat, blijkbaar. Eén rondje zweefmolen zou hem niet genoeg zijn
En omdat Leo het vraagt, een klein tettertje over Dikke Poef. Hij is met zijn bijna dertien jaren toch al een heer op leeftijd aan het worden. Dat is echter niet te merken aan zijn speelsigheid. Een van de dingen die hij heerlijk vindt, is als ik hem oppak en heel hard rondjes ga draaien, en hem dan ook nog een paar keer flink heen en weer zwiep, als of ik hem met een boogje weg zou gooien. Als ik dat allemaal gedaan heb, en ik sta weer stil (met Poef dus in de armen), dan komt er zo'n oorverdovend gespin, en zulke heerlijke harde kopjes tegen mijn kin. Hij vindt het dus echt super.
Het is eigenlijk een kermiskat, blijkbaar. Eén rondje zweefmolen zou hem niet genoeg zijn

maandag 15 februari 2010 om 10:39
quote:kat75 schreef op 15 februari 2010 @ 10:29:
Bailey gaat vanavond de sneeuw in Ratteke...ik verwacht jullie dan ook weer volop te kunnen spammen als ie samen met Nikki straks de witte deken in mijn achtertuin mag verkennen
Jaaah, poesjes voor het eerst in de sneeuw... hahaha oh dat moet je eigenlijk ook filmen. Dat is zó leuk om te zien. Ik zie die dikke Mac nog bij mij in de achtertuin... Sneeuw tot aan haar buik maar toch naar de schutting willen...
Ik ben heel benieuwd naar die foto's!
En Delphicat.... zweefmolen spelen met je poes? Hmmm, die van mij vinden het niet eens leuk om opgetild te worden, laat staan dat ik dan ook nog rondjes met ze ga draaien. Dan krijg ik ruzie hoor.
Maar geweldig dat je dan zo uitbundig beloond wordt met kopjes en spingeweld in je oren, heerlijk!
Jaaah, poesjes voor het eerst in de sneeuw... hahaha oh dat moet je eigenlijk ook filmen. Dat is zó leuk om te zien. Ik zie die dikke Mac nog bij mij in de achtertuin... Sneeuw tot aan haar buik maar toch naar de schutting willen...
Ik ben heel benieuwd naar die foto's!
En Delphicat.... zweefmolen spelen met je poes? Hmmm, die van mij vinden het niet eens leuk om opgetild te worden, laat staan dat ik dan ook nog rondjes met ze ga draaien. Dan krijg ik ruzie hoor.
Maar geweldig dat je dan zo uitbundig beloond wordt met kopjes en spingeweld in je oren, heerlijk!
maandag 15 februari 2010 om 10:49
quote:Ratteke schreef op 15 februari 2010 @ 10:39:
Heeft bij mij ook jaaaren gekost voordat hij zo lang opgepakt wilde worden. Mijn "oppaktherapie" is heel simpel, ik heb hem vanaf ik hem kreeg (negen jaar geleden) elke dag een paar keer opgepakt, en zodra hij weg wilde (in het begin vrijwel direct) ook weer losgelaten. En bij hem werd dat van 1 seconde naar een paar seconde naar een minuut (dit allemaal over jaren heen), totdat ik een jaar geleden met hem in mijn armen stond te wachten op het moment dat hij weg wilden, en dat kwam maar niet. Mijn armen werden zelfs lam. En ja, hij vindt het nu zo gezellig dat hij kermiskat is geworden. Heel bijzonder.
Ik weet niet of deze oppaktherapie voor alle katten werkt, maar als je ze loslaat op het moment dat ze aangeven weer los te willen, geef je ze wel het vertrouwen dat ze zelf kunnen bepalen hoe lang het duurt.
Fijn trouwens dat het zonder-nagel-pootje zo voorspoedig geneest!
Heeft bij mij ook jaaaren gekost voordat hij zo lang opgepakt wilde worden. Mijn "oppaktherapie" is heel simpel, ik heb hem vanaf ik hem kreeg (negen jaar geleden) elke dag een paar keer opgepakt, en zodra hij weg wilde (in het begin vrijwel direct) ook weer losgelaten. En bij hem werd dat van 1 seconde naar een paar seconde naar een minuut (dit allemaal over jaren heen), totdat ik een jaar geleden met hem in mijn armen stond te wachten op het moment dat hij weg wilden, en dat kwam maar niet. Mijn armen werden zelfs lam. En ja, hij vindt het nu zo gezellig dat hij kermiskat is geworden. Heel bijzonder.
Ik weet niet of deze oppaktherapie voor alle katten werkt, maar als je ze loslaat op het moment dat ze aangeven weer los te willen, geef je ze wel het vertrouwen dat ze zelf kunnen bepalen hoe lang het duurt.
Fijn trouwens dat het zonder-nagel-pootje zo voorspoedig geneest!
maandag 15 februari 2010 om 11:17
Delphicat ik denk dat het ook echt verschil maakt dat je er zo vroeg mee bent begonnen. Mijn kat die bij mijn moeder is gebleven kwam uit een pakhuis en was zo schuw als wat. Nooit echt wat mee gedaan in die eerste weken en vast ook te vroeg bij haar moeder weggehaald. Ze is best op te pakken maar je moet geen gekke dingen met haar doen.
De katten die ik nu heb worden het liefst in de 'babyhouding' opgepakt.
De katten die ik nu heb worden het liefst in de 'babyhouding' opgepakt.
maandag 15 februari 2010 om 11:20
quote:Kletsmajoor schreef op 15 februari 2010 @ 11:17:
Delphicat ik denk dat het ook echt verschil maakt dat je er zo vroeg mee bent begonnen. Mijn kat die bij mijn moeder is gebleven kwam uit een pakhuis en was zo schuw als wat. Nooit echt wat mee gedaan in die eerste weken en vast ook te vroeg bij haar moeder weggehaald. Ze is best op te pakken maar je moet geen gekke dingen met haar doen.
De katten die ik nu heb worden het liefst in de 'babyhouding' opgepakt. De babyhouding moet ik dus echt niet proberen bij hem! Vindt hij niks. En hij was overigens viereneenhalf toen ik hem kreeg, dus ik was er niet echt vroeg bij. Maar hij heeft waarschijnlijk een prettiger jeugd gehad dan jouw pakhuispoes.
De katten die ik nu heb worden het liefst in de 'babyhouding' opgepakt. De babyhouding moet ik dus echt niet proberen bij hem! Vindt hij niks. En hij was overigens viereneenhalf toen ik hem kreeg, dus ik was er niet echt vroeg bij. Maar hij heeft waarschijnlijk een prettiger jeugd gehad dan jouw pakhuispoes.
maandag 15 februari 2010 om 11:23
Diesel heeft ook niks met zomaar oppakken maar als ik ga zitten en hem met z'n kont op m'n schoot zet en ondertussen z'n buikje kriebel kan ie zo goed minutenlang blijven zitten...heel hard spinnend en met z'n nageltjes "fietsen" in mijn armen van fijnigheid ( vind ik dan wel iets minder...)
Hm Ratteke...foto's en ook filmen dus vanaaf
Hm Ratteke...foto's en ook filmen dus vanaaf