Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Vriend heeft Minou net een tuigje om gedaan. Dramaqueen stortte ter aarde en verzette geen stap meer....

Toen ze toch besloot te wandelen, sleepte ze haar buik over de grond en liep met een holle rug.

Maf beest

*subtiel van onderwerp veranderd *
Oké hint begrepen...

maar hierna hou je op met alleen aan anderen te denken hé!!!!
Ik denk het wel
Ik weet dat ik te ver ga... Ik voel het aan alles.

Dus voor mijzelf wil ik het nog 1 weekje proberen.
Sommige mensen moeten eerst gigantisch tegen een muur lopen voordat ze snappen er niet door te kunnen.....

Jij staat er al een tijdje tegenaan te bonken dunkt me.
Tegenwoordig ben ik blond

Ik ga even lekker onder de douche staan te staan.
Aah Bieb jij ook al aan de toeter
geen vuvuzela hoor
quote:Pilous schreef op 13 juni 2010 @ 19:27:

Tegenwoordig ben ik blond

Aha! Nee, even zonder grapjes: dit gaat niet goed Ploes. Ik weet niet wat er daarstraks stond (maar ik heb wel zo'n vermoeden ) maar het is tijd om loyaal naar jezelf te zijn lieverd en niet langer naar je collega's

Ratteke, ik weet niet wat voor tent je zoekt maar ik heb hier nog een mooie katoenen iglotent liggen. Een seizoen gebruikt (10 jaar geleden ofzo) en ligt hier maar te liggen. Als je interesse hebt dan hoor ik het wel! Je zal 'm wel op moeten komen halen, hij past nl. niet in een enveloppie
Ik ben mijn eigen bananenschil
Tetters, wat lief dat jullie vandaag allemaal zo lekker rustig zijn . Ik koekeloer even op het forum om te merken dat ik maar heel weinig gemist heb. En ik ben ook zo weer weg, net gegeten, nu even koffie en dan type ik weer ijverig verder in de hoop dat ik nog wat slaap kan pakken vannacht. Planning is niet mijn sterkste eigenschap en ik heb me vandaag al weer herhaaldelijk afgevraagd of ik dit allemaal wel af wil maken . Man wordt er ook een beetje wanhopig en sikkeneurig van Egomodus uit.

Pilous, pas op voor die muur alsjeblieft!

Bieb, wat moeilijk zal het toch zijn om je vader steeds meer achteruit te zien gaan. Hij zal de wandelingen met jou echt nog zeker kunnen waarderen!
Rustig hier hè! Zo, ff wat stampij maken hoor:
Tipsy is toch een knuffelkont geworden! Krijgt echt de hele tijd kopjes, vanmiddag heel lang op schoot gelegen, liefst met haar kopje in de pilousdrkatophyvesfotohouding.

En toen dochter thuis kwam en er werd een blikje opengetrokken kwam ze ook weer uit haar schuilplekkie. Moest het voor alleen wel in de slaapkamer zetten. Zij is echt zo'n mauw-mauw-joeehoe-je-moet-díe-kant-op-kat. Ze miauwt, loopt drie stappen en als je dan niet meeloopt gaat ze weer miauwen en loopt ze terug en probeert ze je het opnieuw te laten zien dat je mee moet lopen.
Olijf
Olijf

Talking Head,we missen je hier wel hoor..

hup hup aan het werk

voor Tipsy

Wat fijn dat ze nu toch durft!
Ik doe even wat zoete plaatjes...heb zowaar last van die schijtvlinders..

Leeeeeuuuuk Biebs

Wanneer is Splinter weer terug trouwens?
volgens mij 30 juni .....als Talkinghead naar de tandarts kaakchirurg moet
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 13-06-2010 20:43
Reden: bijna goed....kaakchirurg ipv tandarts
% gewijzigd
Hihihi, ik moet enorm grinniken om die smileys van die drummer en die organist

Maar zo bij elkaar klinkt het best lekker hè

TH, sterkte met verder schrijven. Pittig hoor, hoeveel moet je nog ongeveer (of is dit een foute vraag ). En we missen je echt wel hier dus hop, schrijven met die hap, dan ben je gauwer terug!

Klets wat fijn dat Tipsy zo lekker knuffelt en omdat ze een miauw-joehoe kat is.
Splinter is pas weer terug op 30 juni . En dat weet ik zo goed omdat ik die dag naar de kaakchirurg moetmag. Duurt nog wel even dus.

En Bieb:
Zo, een paar zoete vlinnies voor Bieb:

Maisjes, ik doe mijn best om er morgen weer te zijn! Mis jullie ook En ik doe maar geen uitspraken over hoeveel het nog is, dan zit ik zo .

Klets, wat wordt Tipsy gezellig!
quote:biebelie schreef op 13 juni 2010 @ 20:39:

volgens mij 30 juni .....als Talkinghead naar de tandarts moet Yep!
Olijf, mooie plaatjes
Aaah glitters!!

Dank Olijf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven