Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 13 juni 2010 om 19:08
zondag 13 juni 2010 om 20:23
quote:Pilous schreef op 13 juni 2010 @ 19:27:
Tegenwoordig ben ik blond
Aha! Nee, even zonder grapjes: dit gaat niet goed Ploes. Ik weet niet wat er daarstraks stond (maar ik heb wel zo'n vermoeden ) maar het is tijd om loyaal naar jezelf te zijn lieverd en niet langer naar je collega's
Ratteke, ik weet niet wat voor tent je zoekt maar ik heb hier nog een mooie katoenen iglotent liggen. Een seizoen gebruikt (10 jaar geleden ofzo) en ligt hier maar te liggen. Als je interesse hebt dan hoor ik het wel! Je zal 'm wel op moeten komen halen, hij past nl. niet in een enveloppie
Tegenwoordig ben ik blond
Aha! Nee, even zonder grapjes: dit gaat niet goed Ploes. Ik weet niet wat er daarstraks stond (maar ik heb wel zo'n vermoeden ) maar het is tijd om loyaal naar jezelf te zijn lieverd en niet langer naar je collega's
Ratteke, ik weet niet wat voor tent je zoekt maar ik heb hier nog een mooie katoenen iglotent liggen. Een seizoen gebruikt (10 jaar geleden ofzo) en ligt hier maar te liggen. Als je interesse hebt dan hoor ik het wel! Je zal 'm wel op moeten komen halen, hij past nl. niet in een enveloppie
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 13 juni 2010 om 20:28
Tetters, wat lief dat jullie vandaag allemaal zo lekker rustig zijn . Ik koekeloer even op het forum om te merken dat ik maar heel weinig gemist heb. En ik ben ook zo weer weg, net gegeten, nu even koffie en dan type ik weer ijverig verder in de hoop dat ik nog wat slaap kan pakken vannacht. Planning is niet mijn sterkste eigenschap en ik heb me vandaag al weer herhaaldelijk afgevraagd of ik dit allemaal wel af wil maken . Man wordt er ook een beetje wanhopig en sikkeneurig van Egomodus uit.
Pilous, pas op voor die muur alsjeblieft!
Bieb, wat moeilijk zal het toch zijn om je vader steeds meer achteruit te zien gaan. Hij zal de wandelingen met jou echt nog zeker kunnen waarderen!
Pilous, pas op voor die muur alsjeblieft!
Bieb, wat moeilijk zal het toch zijn om je vader steeds meer achteruit te zien gaan. Hij zal de wandelingen met jou echt nog zeker kunnen waarderen!
zondag 13 juni 2010 om 20:29
Tipsy is toch een knuffelkont geworden! Krijgt echt de hele tijd kopjes, vanmiddag heel lang op schoot gelegen, liefst met haar kopje in de pilousdrkatophyvesfotohouding.
En toen dochter thuis kwam en er werd een blikje opengetrokken kwam ze ook weer uit haar schuilplekkie. Moest het voor alleen wel in de slaapkamer zetten. Zij is echt zo'n mauw-mauw-joeehoe-je-moet-díe-kant-op-kat. Ze miauwt, loopt drie stappen en als je dan niet meeloopt gaat ze weer miauwen en loopt ze terug en probeert ze je het opnieuw te laten zien dat je mee moet lopen.
En toen dochter thuis kwam en er werd een blikje opengetrokken kwam ze ook weer uit haar schuilplekkie. Moest het voor alleen wel in de slaapkamer zetten. Zij is echt zo'n mauw-mauw-joeehoe-je-moet-díe-kant-op-kat. Ze miauwt, loopt drie stappen en als je dan niet meeloopt gaat ze weer miauwen en loopt ze terug en probeert ze je het opnieuw te laten zien dat je mee moet lopen.
zondag 13 juni 2010 om 20:40
Hihihi, ik moet enorm grinniken om die smileys van die drummer en die organist
Maar zo bij elkaar klinkt het best lekker hè
TH, sterkte met verder schrijven. Pittig hoor, hoeveel moet je nog ongeveer (of is dit een foute vraag ). En we missen je echt wel hier dus hop, schrijven met die hap, dan ben je gauwer terug!
Klets wat fijn dat Tipsy zo lekker knuffelt en omdat ze een miauw-joehoe kat is.
Maar zo bij elkaar klinkt het best lekker hè
TH, sterkte met verder schrijven. Pittig hoor, hoeveel moet je nog ongeveer (of is dit een foute vraag ). En we missen je echt wel hier dus hop, schrijven met die hap, dan ben je gauwer terug!
Klets wat fijn dat Tipsy zo lekker knuffelt en omdat ze een miauw-joehoe kat is.
Ik ben mijn eigen bananenschil