Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
zondag 18 juli 2010 om 22:12
ooh enne kennen jullie dat bijgeloof dat als je een ooievaar ziet dat er dan iemand zwanger wordt?
Klok...klepel...eh..
Naja enniehoe ik (we) heb(ben) er vandaag wel 80 gezien
Het barst er hier van.
De honden denken dat het grote kippen zijn..als ze niet op hun paalnesten zitten dan "grazen" ze wel door de weilanden.
Klok...klepel...eh..
Naja enniehoe ik (we) heb(ben) er vandaag wel 80 gezien
Het barst er hier van.
De honden denken dat het grote kippen zijn..als ze niet op hun paalnesten zitten dan "grazen" ze wel door de weilanden.

maandag 19 juli 2010 om 00:01
Welterusten? Ben er net!
Ik wordt helemaal warm van alle knuffels, lieve meiden. Ik ga er ook maar vanuit dat het goed komt met m´n vader, hij was er snel bij. Waarschijnlijk wordt het straks wel weer eng, als de bestraling begint. Maar dat duurt nog eventjes, ze mogen eerst nog gewoon op vakantie.
Bieb, uh, met die ooievaars.....je probeert ons toch niet voorzichtig voor te bereiden hè? Het klinkt wel heel goed hoor, daar op de boerdrie! En honden hebben veel mensenkennis toch? Dus als Vullis gelijk zo verzot is op MO, dan zegt dat wel wat.
Bespreek je je angst trouwens ook met de hapto? Misschien kan dat wel helpen.
Babsje, schattige foto´s! en wat een opmerking, van je zoon. Wat moet je dáár nou weer mee? Streng blijven?
Klets en Slofje, allebei veel succes morgen! Ik duim mee met de rest!
Ik wordt helemaal warm van alle knuffels, lieve meiden. Ik ga er ook maar vanuit dat het goed komt met m´n vader, hij was er snel bij. Waarschijnlijk wordt het straks wel weer eng, als de bestraling begint. Maar dat duurt nog eventjes, ze mogen eerst nog gewoon op vakantie.
Bieb, uh, met die ooievaars.....je probeert ons toch niet voorzichtig voor te bereiden hè? Het klinkt wel heel goed hoor, daar op de boerdrie! En honden hebben veel mensenkennis toch? Dus als Vullis gelijk zo verzot is op MO, dan zegt dat wel wat.
Bespreek je je angst trouwens ook met de hapto? Misschien kan dat wel helpen.
Babsje, schattige foto´s! en wat een opmerking, van je zoon. Wat moet je dáár nou weer mee? Streng blijven?
Klets en Slofje, allebei veel succes morgen! Ik duim mee met de rest!
maandag 19 juli 2010 om 00:12
maandag 19 juli 2010 om 00:18
De kunst is te dreigen met iets niet uit te voeren waar je toch al tegenop zag te doen, of juist iets wel uit te voeren waarvoor je vingers al heel lang jeukten om er eindelijk eens mee aan de gang te gaan...
In het geval van die week vakantie: ik gun het hem ontzettend, en zal ook alles doen wat nodig is zodat hij kàn gaan. Maar wat ik er voor moet doen: z'n kleren allemaal schoon en in orde, z'n tas ingepakt, d'r helemaal heenrijden met fiets op de trekhaak (op vierdaagsevrijdag want opa loopt mee en hij blijft meteen daar), na een drukke feestdag weer helemaal terug naar huis...
Die vierdaagse is heel leuk, en m'n ouders zien ook. Maar het gedóe... Stiekem zou ik het niet erg vinden als dàt allemaal niet hoeft.
En dan wel heel eerlijk zijn in of het dreigement uitgevoerd moet worden ja of nee. Meestal stelt één van ons het dreigement in, en is de ander de jury of zoon wel of niet iets verdiend heeft.
Klinkt misschien heel gemeen, maar voor mij is het dè truc om standvastig te zijn met dit soort dingen.
In het geval van die week vakantie: ik gun het hem ontzettend, en zal ook alles doen wat nodig is zodat hij kàn gaan. Maar wat ik er voor moet doen: z'n kleren allemaal schoon en in orde, z'n tas ingepakt, d'r helemaal heenrijden met fiets op de trekhaak (op vierdaagsevrijdag want opa loopt mee en hij blijft meteen daar), na een drukke feestdag weer helemaal terug naar huis...
Die vierdaagse is heel leuk, en m'n ouders zien ook. Maar het gedóe... Stiekem zou ik het niet erg vinden als dàt allemaal niet hoeft.
En dan wel heel eerlijk zijn in of het dreigement uitgevoerd moet worden ja of nee. Meestal stelt één van ons het dreigement in, en is de ander de jury of zoon wel of niet iets verdiend heeft.
Klinkt misschien heel gemeen, maar voor mij is het dè truc om standvastig te zijn met dit soort dingen.
Iets anders
maandag 19 juli 2010 om 00:26
Dat klinkt wel als een slimme manier om het voor jezelf uitvoerbaar te maken ja. En je bent inderdaad met z´n tweeën, zeker als je dan op één lijn zit, scheelt dat ook.
Vind je het niet moeilijk om hem een week te missen straks?
Haha, Sil heeft het weer druk op het balkon. Man heeft net de planten water gegeven en dan krijg je allemaal kleine stroompjes water op het balkon. En die moet je wel allemaal in de gaten houden natuurlijk. Zó interessant......
Vind je het niet moeilijk om hem een week te missen straks?
Haha, Sil heeft het weer druk op het balkon. Man heeft net de planten water gegeven en dan krijg je allemaal kleine stroompjes water op het balkon. En die moet je wel allemaal in de gaten houden natuurlijk. Zó interessant......