Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Leuke foto's Its!

Een punt of 5 dan? Als ik iemand anders blij kan maken...
Oh, Ploes voelt zich wel wat beter....
Ja zeg, we gaan hier toch geen lijf-en-lijn-topic van maken he?

Dan voel ik me zo uit de toon vallen.

* laat een harde citroenkwarktaartpuddingboer *
nee hoor geen gelijn hier
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat zijn jullie trouwens allemaal lekker groot...ik voel me soms zo'n opdonder met mijn nog net niet 1.65 Dan moet je ook helemaal opletten op je gewicht, anders word je gelijk zo'n prupke (zoals ze dat hier noemen). Ik heb net even berekend: ik heb een BMI van 22. Sinds ik beter slaap ben ik ook ietsie aangekomen, kennelijk was mijn lage gewicht van vorig jaar dus ook een gedeelte uitputting ofzo (maar ja, het stond wel mooi in de bruidsjurk ). En ik heb gewoon een buik- en maagbubbel maar volgens mij moet ik dan echt 1000 sit ups aan doen wil ik daar vanaf komen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
*negeert boer*

Jullie zijn allemaal prachtig, met 83 kilo en 75 kilo en met 140 kilo. Als je dat zelf maar prettig vindt. Ik voel me niet prettig bij dit gewicht, mijn broeken zitten te strak en ik wil graag naar het zwembad kunnen zonder allerlei afleidingstactieken. En een 'mamalift'

Nieuw topicje 'elders'?

Fran jij bent langer dan ik trouwens...
quote:Kletsmajoor schreef op 21 juli 2010 @ 21:15:

*negeert boer*

Hand voor je mond!

quote:delphicat schreef op 21 juli 2010 @ 21:11:

* laat een harde citroenkwarktaartpuddingboer *

Sorry Delphi, dat ik dit even heb aangezwengeld. Je hebt wel gelijk, er zijn zat lijntopics hier (hé, toch een restrictie op het tettertopic?? )
quote:Francisca_ schreef op 21 juli 2010 @ 21:10:

Oh, Ploes voelt zich wel wat beter....

Hebben jullie overleg gehad?

Maar fijn iig, een stap vooruit en een klein stapje terug af en toe...en dan kom je er wel!
o ik wil ook citroenkwarttaart dinges hebben
Gewoon schijterij Olijf... schijterij...

Ik zit nu aan de kippensoep uit blik
Ik negeer het hele lijn- en BMIgebeuren gewoon

Net hier een minidramaatje... Zoon heeft eergisteren van oma zo'n heliumgevulde ballon gekregen. Joechei... Al jaren 't zelfde gedonder: kind wil zo'n ballen en dan heeft 'ie 'm en dan is 't wekenlang een groot tranendal omdat de ballon langzaamaan leegloopt.... Nou oma, dáárom mag hij dus niet zo'n ballon van mij! Grmbl...
Iets anders
quote:itsme26 schreef op 21 juli 2010 @ 21:18:

o ik wil ook citroenkwarttaart dinges hebbenIk heb net een hele bak op. Het is mijn lievelingspudding. Ook al voel ik me nu zo:

quote:Babsjuh schreef op 21 juli 2010 @ 21:22:

Ik negeer het hele lijn- en BMIgebeuren gewoon [afbeelding]

Net hier een minidramaatje... Zoon heeft eergisteren van oma zo'n heliumgevulde ballon gekregen. Joechei... Al jaren 't zelfde gedonder: kind wil zo'n ballen en dan heeft 'ie 'm en dan is 't wekenlang een groot tranendal omdat de ballon langzaamaan leegloopt.... Nou oma, dáárom mag hij dus niet zo'n ballon van mij! Grmbl...Zo'n zilveren ding? Een vriendinnetje van mij van vroegah, die aaaaalllless had van Snoopy en heel veel Monchichi's had ook veel van deze ballonnen, en die had haar moeder gevuld met watjes of zoiets? Dat ze altijd mooi bleven.
Ach, ik ben 1.70 en weeg 72.5 ongeveer. Heb me niet recentelijk gewogen. Ik heb officieël overgewicht. Pffffrrrrttt, Er moet wat mij betreft zeker 8 kilo af. Ongeveer 65 kilo wil ik wegen. Dan heb ik tenminste mijn kont weer terug en wat minder tiet. Dat vind ik dan weer niet zo leuk maar dan ga ik weer van 80 naar 75. Kan ik weer opnieuw bh's kopen
o die lijkt een beetje op die vuilnisman van de freggels
Ah, Cis, schijterij is balen, zeker met dit weer. Olief had er de laatste dagen ook last van maar Oliefbuik is weer gekalmeerd.
ohja, ik ben 181
Ik was aan het lezen en dacht: ha, we gaan het volgende topic de tetters op weg naar een beter BMI noemen. Want hier moet er ook wel iets af: ik ben slechts 1.70 meter en weeg ook 75 - 76 kilo. En het was zelfs even tegen de 80 een poosje geleden. Maar dan gaat er bij mij automatisch een rem op en die eerste kilo's ben ik dan zo kwijt. Maar om me echt lekker te voelen zou ik naar de 70 moeten en eigenlijk zelfs nog iets lager, 68 ofzo.

Maar verder lezend zie ik dat de animo beperkt is .

Nu ga ik lekker Lynley kijken op Ned. 1: de boeken heb ik verslonden en de serie vind ik af en toe ook wel leuk. Tot later.

En Babs, het is denk ik inderdaad een beetje fout gevallen, doorgaans ben ik beter bestand tegen drank .
ja cis is heul lang vergeleken met mij
MV neemt afscheid van het forum lees ik net???????? Ik snap er niks meer van.
Delphi

Babs dat is wel sneu voor zoon. Heliumflessen zijn ook best duur en een eeuwige ballon is ook weer zo wat.
quote:Francisca_ schreef op 21 juli 2010 @ 21:27:

ohja, ik ben 181da's wel heel zwaar...
Ik ben trouwens 1.64 en 62 kg, vorig jaar om deze tijd woog ik 59 (en stiekem wil ik dat weer maar dit gewicht is ook goed) - ik heb ooit iets van 82 gewogen dus ben ik sowieso al blij. Maar strakker-in-het-wel tips zijn altijd welkom maar als ik naar mijn familie kijk zal dat wel een droom blijven
quote:delphicat schreef op 21 juli 2010 @ 21:28:

[...]

da's wel heel zwaar...

Van helium ga je trouwens wel heel leuk praten (schiet me gelijk weer iets heel grappigs van mijn werk ooit te binnen). Maar zielig voor Babszoon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven