Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
woensdag 21 juli 2010 om 22:30
quote:Ratteke schreef op 21 juli 2010 @ 22:10:
[...]
Ja, ik heb heel in het begin een zwarte hello kitty gehad maar op een avatarzoektopic heeft Loreyi deze voor me gevonden. En daarna nooit meer gewisseld. Op de kerst en Halloweenavatars na. Maar ik vind het meisje met rat zo goed bij mijn nick passen.
Ik moet nog wel ff wennen aan mijn nieuwe uiterlijk. En motto.
Ik krijg visite. Morgana komt lekker naast me zitten bleren.... moet ff geaaid worden.Ik vinnum leuk!
[...]
Ja, ik heb heel in het begin een zwarte hello kitty gehad maar op een avatarzoektopic heeft Loreyi deze voor me gevonden. En daarna nooit meer gewisseld. Op de kerst en Halloweenavatars na. Maar ik vind het meisje met rat zo goed bij mijn nick passen.
Ik moet nog wel ff wennen aan mijn nieuwe uiterlijk. En motto.
Ik krijg visite. Morgana komt lekker naast me zitten bleren.... moet ff geaaid worden.Ik vinnum leuk!
woensdag 21 juli 2010 om 22:32
Lieverds ik moest even zeven bladzijden bij lezen. (Op één dag) Wat gaan jullie in een sneltreinvaart zeg. En ik had niet eens de tijd om tussen de visite door te forummen. Hoe graag ik ook wilde.
Het lukte me gewoon niet. Zo druk was het vandaag.
Maar dank jullie wel voor alle leuke felicitaties.
En dan zie ik van die (paarse en andere gekleurde) dingen voorbij komen, maar het waren gelukkig geen verjaardagscadeautjes.
Ik ben erg verwend. Zoveel leuks en lekkers gekregen. Heerlijk.
Maar Saar is toch wel het mooiste. Maar 't is een kleine bitch. Ze bijt Sedi. Het kreng. Ik heb haar al aan moeten pakken vandaag, want dat kan natuurlijk niet.
Maar 't is een schatje hoor verder.
Het lukte me gewoon niet. Zo druk was het vandaag.
Maar dank jullie wel voor alle leuke felicitaties.
En dan zie ik van die (paarse en andere gekleurde) dingen voorbij komen, maar het waren gelukkig geen verjaardagscadeautjes.
Ik ben erg verwend. Zoveel leuks en lekkers gekregen. Heerlijk.
Maar Saar is toch wel het mooiste. Maar 't is een kleine bitch. Ze bijt Sedi. Het kreng. Ik heb haar al aan moeten pakken vandaag, want dat kan natuurlijk niet.
Maar 't is een schatje hoor verder.
woensdag 21 juli 2010 om 22:37

woensdag 21 juli 2010 om 23:11
Lieverds, ik ga naar bed. Het was weer gezellig en niet gezellig. Rare avond is het geworden op het forum. Iedereen is in rep en roer, MV moet blijven! Dat moet haar goed doen.
Mocht je hier nog lezen lieve Mylene Valerie, neem even forumrust en kom dan lekker hier weer meekletsen. Ik hoop dat je goed slaapt en morgen de zaken in een ander daglicht ziet.
Welterusten.
Mocht je hier nog lezen lieve Mylene Valerie, neem even forumrust en kom dan lekker hier weer meekletsen. Ik hoop dat je goed slaapt en morgen de zaken in een ander daglicht ziet.
Welterusten.

donderdag 22 juli 2010 om 00:18
Ratje, geweldig motto! En je ava vinnik wel heel mooi, maar ik moet even wennen dat jij het bent.
Its, stoer karretje!! Blijft ie wel goed overeind als je de bocht door scheurt?
Ik heb ook leuke plaatjes voor een andere avatar, maar kan niet zo goed afscheid nemen van deze.
What the hell, ik gooi ze gewoon even in de groep. Wat vinden jullie?
Van deze vind ik de Happy erg leuk (de rest ook trouwens ).
(misschien is de tweede van boven, rechterrij, iets voor een zekere TH? )
En deze is uit Engeland:
En, en??
Its, stoer karretje!! Blijft ie wel goed overeind als je de bocht door scheurt?
Ik heb ook leuke plaatjes voor een andere avatar, maar kan niet zo goed afscheid nemen van deze.
What the hell, ik gooi ze gewoon even in de groep. Wat vinden jullie?
Van deze vind ik de Happy erg leuk (de rest ook trouwens ).
(misschien is de tweede van boven, rechterrij, iets voor een zekere TH? )
En deze is uit Engeland:
En, en??
donderdag 22 juli 2010 om 00:24