Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
of denkbeeldige vrienden

wie?wie?wie?

Wij eten komkommer met gebakken aardappels
ik eet nog ff niks. Ik zit moed te verzamelen om drank voor zaterdag te gaan halen.
Nieuwsgierig aagje!
Drank is binnen hoor!
Meeeeehhhh!

Delphisheep meldt zich.

Technisch gespreuken was ik gister de eerste met een schaapjesava, maar die had ik ook weer terugveranderd. Dus het kan best dat dat niet is opgevallen.

Zo'n week met schaapjesvakantie is natuurlijk haske leuk.

Alleen jammer dat Splint dat zelf niet meekrijgt
Oh, en vanmorgen ging ik met lood in de hoefjes naar de unief, omdat ik wist dat prof het gelezen zou hebben. Toch weer die angst om volstrekt te falen....

Maar hij vond het een heel goed verhaal!

Pfoeh, opluchting.

Nu dus laatste aanpassingen nav zijn opmerkingen (die komen dit weekend wsl) en dan vooral een nieuwe baan gaan zoeken.

En dat vind ik nog enger dan een scriptie
Man had gekookt. Hij eet zelf z'n groente het liefst doodgekookt, van mij mag 't wat knapperiger zeg maar. Dus dacht hij de witlof eens wat knapperiger te laten.... Ieuw!!! Witlof en asperges zijn voor mij zo ongeveer de enige groentes die doodgekookt moeten worden... Brrr....

Maar wel lief van 'm

Zit nu moed te verzamelen om de strijk aan te vallen. Had 't eigenlijk al af willen hebben maar ja... Dan nog tas van zoon inpakken. Morgen om 7 uur wil ik in de auto zitten, naar 't Brabantse land. Papa verwacht rond half 11 / 11 uur door Cuijk te komen, en dan willen we op ons vaste stekkie zitten. Maar eerst nog zoon's fiets bij m'n ouders thuis stallen, en dan laatste stukje met de trein. Reis om de wereld lijkt 't wel, maar 't is altijd superleuk met de vierdaagse!

Ratteke, goed om te lezen dat de drank binnen is
anoniem_72372 wijzigde dit bericht op 22-07-2010 20:12
Reden: moet? moed!
% gewijzigd
Iets anders
quote:delphicat schreef op 22 juli 2010 @ 20:10:

Oh, en vanmorgen ging ik met lood in de hoefjes naar de unief, omdat ik wist dat prof het gelezen zou hebben. Toch weer die angst om volstrekt te falen....

Maar hij vond het een heel goed verhaal!

Pfoeh, opluchting.

Nu dus laatste aanpassingen nav zijn opmerkingen (die komen dit weekend wsl) en dan vooral een nieuwe baan gaan zoeken.

En dat vind ik nog enger dan een scriptie Goed zeg!!!
Iets anders
Delphi

Ja, hee ik kijk nu al zo op tegen het schrijven van mn scriptie. Ga je nu ook nog eens vertellen dat daarna een baan zoeken nog veel erger is.
sgaapies gaan nu al in dan?

En Splint komt maandag terug dacht ik..

Fijn van scriptie Delphi.

En welkom in de grote mensenwereld van het banen zoeken

hier patat met sla gegeten.

Nichtje belde of ze met vriendinnetje lawaai mocht komen maken op de boerderie...tuulk..

Maar niet meer genoeg eten in huis.

Die lopen nu buiten te gillen met een van de honden.

De andere is liever bij mij..
Ha, ja de sgaapjesaanrichtster is zelf lekker er vantussen

Delphi, zie je nou wel dat je goed werk hebt verricht Gefeliciteerd nogmaals hoor, harstikke goed!! En in welke richting gaat de banenzoekerij??? Spannend hoor allemaal, succes ermee!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Babs, de reis is de bestemming, toch? Of soortgelijke woorden van gelukskoekjesstrekking. Ik vind zelf onderweg zijn altijd erg leuk (en gelukkig maar, met mijn resafstand van 2 uur enkele reis naar de uni...). Heeft zoon er zin in? Kunnen jullie hem wel een weekje missen?

Rat, fijn van die drank, is belangrijk
Wat goed Delphi
Thanks, Olijf, Bieb en Klets en Fran.

Knusjes hoor Bieb, zo'n hondenvriendje.

Klets, wat ik bedoel is dat na het zoeken van een baan het schrijven van een scriptie een peulenschil is

Olijf, het is allemaal nogal specifiek wat ik zoek, dus dat kan ik niet precies onthullen, maar blijven plakken aan de uni zou ik niet erg vinden. Of iets in mijn woonplaats vinden, op fietsafstand, zou ook fijn zijn. Ik schat mijn kansen (nu nog) best aardig. Heb natuurlijk ook al twaalf jaar werkervaring, dat scheelt.
Ik ga trouwens nu van start met een Zevensprong-marathon. Heb de serie al een paar weken in huis, maar geen tijd gehad. En nu heb ik vrij, dus het mag!

Jeugdsentiment...

Zal het mij ook een keer gaan lukken dan?
Gewonnen!

En een mooie Tussen Kunst en Kitsch bokaal voor mij!

Hey kleurrijke Delphsheep, dat klinkt goed zeg: prof tevreden over het verhaal. Zal je zien dat je die laatste opmerkingen ook in no time verwerkt hebt en dat die droombaan dan ook snel op je pad komt .

We zijn wel een stel makke schapen bij elkaar trouwens: allemaal aan een nieuws sheepatar terwijl Splinter loopt te feesten in Gent .

Bieb, het weekje boerderie bevalt je wel geloof ik? Behalve misschien het vroege opstaan omdat de hondjes uit willen .
Delphi, wat een mooie beloning voor al je harde werk. Nog een paar aanpassingen en dat is het écht af. Goed gedaan hoor. Mijn complimenten!

Ik heb de site van de kunstenares van mijn avatar gevonden. Wauw, wat maakt zij mooi spul. Vandaar uit weer tattoo's gezocht en nog niet gevonden. Ik ga gewoon door met mijn zoektocht.

En mijn avondeten was stokbroodjes uit de oven met aioli.
quote:Ratteke schreef op 22 juli 2010 @ 21:28:

En mijn avondeten was stokbroodjes uit de oven met aioli. Ohoh, laat Klets het maar niet horen . Die begint vast weer over vitamines en de schijf van vijf enzo....hoewel ik me nu herinner dat ze zelf gebakken aardappels en komkommer ging eten .
En wat is er mis met aardappels met komkommer?

Behalve dat er azijn en zoetstof over de komkommer zat?
Nee hoor Klets, niks mis mee! En azijn en zoetstof (??) is beter dan de mayonaise die wij bij onze patatjes hebben gegeten .
*burp*

Heerlijk hoor, zo'n tomaat-mozzarella salade erbij maar ik sta nu een beetje op ploffen

Klets, zoetstof over de komkommer?????????
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb lekker boterhammetjes met pittige kipkerriesalade op. En een paar weespermoppen. Oh, en osseworst. Nou dan heb ik toch wel iets op die schijf van vijf geraakt, toch?
Zou ik ook doen. Is lekker. Als ik komkommersalade maak is het olie en azijn, zwarte peper, beetje aromat en een schep suiker. En de laatste keer een scheut (hele dure) balsamicoazijn. Dat geeft een apart smaakje. Lekker,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven