Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders

donderdag 22 juli 2010 om 23:22
Haha Welkom in mijn wereld. Ik wilde ook nooit een hond. Beetje door de regen heen lopen en als het koud is en 's ochtends vroeg. Niks voor mij. En moet je me nou zien. 's Ochtends vroeg in joggingbroek, dikke winterjas aan en met paraplu laat ik op zaterdagochtend om half 9 Tara uit. Honden zijn leuk!
donderdag 22 juli 2010 om 23:43
nou wie weet...later als ik groot ben
maar nou is het de hele week mooi weer geweest en ik liep op teenslippers door het bos...komt natuurlijk vaker niet dan wel voor dat de omgeving en het weer zo meewerken.
De boerderie staat in een beschermd natuurgebied.
Eerst de staatsloterij winnen eer zoiets haalbaar is...
maar nou is het de hele week mooi weer geweest en ik liep op teenslippers door het bos...komt natuurlijk vaker niet dan wel voor dat de omgeving en het weer zo meewerken.
De boerderie staat in een beschermd natuurgebied.
Eerst de staatsloterij winnen eer zoiets haalbaar is...
donderdag 22 juli 2010 om 23:58
Oh, da's een goed boek Bieb! Cis heeft me laatst boeken van Harlan Coben aangeraden, ben nu in de eerste bezig. Leest als een trein, is denk ik ook wel wat voor jou!
En idd, dit lekkere weekje pakken ze je niet meer af, je hebt het ook wel fantastisch getroffen hoor. En nu aftellen naar je echte verhuizing!!!!!
Goh, ik vond het net gewoon een beetje fris buiten (20 gr) en het is binnen nog 'maar' 24 gr, heb voor het eerst sinds tijden weer eens een t-shirt aan!
En idd, dit lekkere weekje pakken ze je niet meer af, je hebt het ook wel fantastisch getroffen hoor. En nu aftellen naar je echte verhuizing!!!!!
Goh, ik vond het net gewoon een beetje fris buiten (20 gr) en het is binnen nog 'maar' 24 gr, heb voor het eerst sinds tijden weer eens een t-shirt aan!
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 23 juli 2010 om 00:10
Heb jij al die weken topless door O gestiefeld, Olijf?
Oh, en geen recept hier voor vijgen met creme fraiche. Ik eet dat soort dingen meestal in restaurants. Weinig echte culinariteit hier. Maar toen ik ging googlen voor een receptje kwam ik wel een intrigerend recept tegen voor amandelfondue. Nog nooit van gehoord, maar het lijkt me heerlijk!
Oh, en geen recept hier voor vijgen met creme fraiche. Ik eet dat soort dingen meestal in restaurants. Weinig echte culinariteit hier. Maar toen ik ging googlen voor een receptje kwam ik wel een intrigerend recept tegen voor amandelfondue. Nog nooit van gehoord, maar het lijkt me heerlijk!
vrijdag 23 juli 2010 om 00:13
Zwaai zwaai! Met een mojito achter m'n kiezen, dus vergeef me de spelfouten!
Hahaha, zie ik nou allemaal schaapjes?? Of komt dat door die mojito's?!
In het hotel kan ik op internet, man zit zich even te vermaken achter de spelcomputer. Heerlijk weer hier, heel veel optredens en bands en lekker eten en dus die mojitto's, prima vertoeven hier.
Alleen kan ik geen bladzijden terug lezen, dus even geen reactie op anderen.
Wel wil ik nog even TH heel; veel succes wensen voor morgen. Brrr, vind je het al spannend? Hopelijk valt het erg mee, daar duim ik voor.
Zwaaai zwaai en slaap leker allemaal!
vrijdag 23 juli 2010 om 00:17
Splinter!
Hopelijk valt die mojito goed, maar vers gemaakt zal dat wel.
En ja, we zijn flink aan het blaten hier, hoewel Ratteke alweer terug is bij haar oude avatar.
Lief dat je me even sterkte komt wensen, ik vind het inderdaad wel spannend, maar zal blij zijn als die stomme kies eruit is.
Veel plezier, het klinkt erg gezellig
Hopelijk valt die mojito goed, maar vers gemaakt zal dat wel.
En ja, we zijn flink aan het blaten hier, hoewel Ratteke alweer terug is bij haar oude avatar.
Lief dat je me even sterkte komt wensen, ik vind het inderdaad wel spannend, maar zal blij zijn als die stomme kies eruit is.
Veel plezier, het klinkt erg gezellig
vrijdag 23 juli 2010 om 00:17
Oeh, die klinkt zeker goed, TH! Heb ik gebookmarked.
Ja, die fondue zal best machtig zijn. Dat vind ik ook zo jammer aan choco-fondue, als je eters krijgt, zit iedereen al zo vol van de overige gangen. En je gaat niet in je eten fonduen. Of misschien moet ik eens een diner geven dat uit toetjes bestaat?
Ja, die fondue zal best machtig zijn. Dat vind ik ook zo jammer aan choco-fondue, als je eters krijgt, zit iedereen al zo vol van de overige gangen. En je gaat niet in je eten fonduen. Of misschien moet ik eens een diner geven dat uit toetjes bestaat?
vrijdag 23 juli 2010 om 00:20
quote:delphicat schreef op 23 juli 2010 @ 00:10:
Uiteraard (ik sta hier ook wel bekend als dorpsgek)
TH, 13 graden bij jullie?? Dat scheelt gewoon 7 gr met hier!!! En alvast heel, heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes morgen!!
Haai Splinterke (ff op z'n Vlaams hoor), fijn dat jullie het zo leuk hebben. En sgaapjes?? Ik zie geen sgaapjes hoor, jullie wel?
Uiteraard (ik sta hier ook wel bekend als dorpsgek)
TH, 13 graden bij jullie?? Dat scheelt gewoon 7 gr met hier!!! En alvast heel, heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes morgen!!
Haai Splinterke (ff op z'n Vlaams hoor), fijn dat jullie het zo leuk hebben. En sgaapjes?? Ik zie geen sgaapjes hoor, jullie wel?
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 23 juli 2010 om 00:22
quote:delphicat schreef op 23 juli 2010 @ 00:17:
Ja, die fondue zal best machtig zijn. Dat vind ik ook zo jammer aan choco-fondue, als je eters krijgt, zit iedereen al zo vol van de overige gangen. En je gaat niet in je eten fonduen. Of misschien moet ik eens een diner geven dat uit toetjes bestaat? Leuk idee! Of een diner van kleinere hapjes (amuse-achtig) en dan afsluiten met een machtig dessert. Is wel iets waar je zoetekauwen voor uit moet nodigen dan, niet iedereen zal gecharmeerd zijn van een diner met de nadruk op de toetjes.
Ja, die fondue zal best machtig zijn. Dat vind ik ook zo jammer aan choco-fondue, als je eters krijgt, zit iedereen al zo vol van de overige gangen. En je gaat niet in je eten fonduen. Of misschien moet ik eens een diner geven dat uit toetjes bestaat? Leuk idee! Of een diner van kleinere hapjes (amuse-achtig) en dan afsluiten met een machtig dessert. Is wel iets waar je zoetekauwen voor uit moet nodigen dan, niet iedereen zal gecharmeerd zijn van een diner met de nadruk op de toetjes.

vrijdag 23 juli 2010 om 00:24
vrijdag 23 juli 2010 om 00:25
Ik lees even niet terug if you don't mind (en al minden jullie 't wel, ik doe 't lekker toch niet ).
Kwam nog eventjes 'n half uurtje aanhaken. Heb wel 'n beetje over 't forum gezworven tussendoor vanavond, o.a. gelezen over 2 kittens die als de baasjes niet thuis zijn of slapen in de berging moeten... Ben er nog niet uit wat ik er van moet vinden eigenlijk.
TH, heel veel succes morgen! Komt helemaal goed!
Bieb, net wat je zegt: dit weekje pakken ze je niet meer af!
Iedereen:
Zoë heeft een gender-crisis geloof ik Ze lag vanavond te rijen op 'n fles strijkwater Mal beest... En als ze dat niet aan het doen is, dan racet ze door het huis en zodra Bunker het waagt om uit z'n mand te komen, hangt ze in z'n vel... Zit er storm aan te komen of zo?
Morgen gaat m'n ventje uit logeren. Tot volgende week zondag. Hij gaat vanaf dat hij 2 jaar is wel iedere zomer 'n week uit logeren, mis hem dan absoluut maar hij heeft 't dan zó naar z'n zin! En man en ik ook wel moet ik zeggen. Maar stiekem mag 't al weer volgende week zondag zijn van mij hoor
Iets anders
vrijdag 23 juli 2010 om 00:27
quote:Olijfje_ schreef op 23 juli 2010 @ 00:24:
Oh, wij gingen vroeger met mijn oma's verjaardag altijd brunchen in het Kurhaus en dat toetjes-buffet daar.........kwijlerdekwijlOh wat een leuke sjiekerige gewoonte. Noemde oma gebakjes soms ook taartjes? Mijn moeder komt uit DH en is allesbehalve sjiek, maar eet dus nooit gebakjes en wel taartjes. Nou ja, die eet ze ook nooit maar noemt ze zo
Oh, wij gingen vroeger met mijn oma's verjaardag altijd brunchen in het Kurhaus en dat toetjes-buffet daar.........kwijlerdekwijlOh wat een leuke sjiekerige gewoonte. Noemde oma gebakjes soms ook taartjes? Mijn moeder komt uit DH en is allesbehalve sjiek, maar eet dus nooit gebakjes en wel taartjes. Nou ja, die eet ze ook nooit maar noemt ze zo