Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!



Hierbij een aantal van onze mooierds:



Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
Ow! Ow! Ow! Ik heb nog wat te vertellen!!!



Ik heb me eindelijk ingeschreven voor een schrijf-cursus... Ik vind 't dóódeng... Maar o.a. jullie reacties op Meneer's verhaal hebben me over de streep getrokken...

Over 'n paar dagen krijg ik de (eerste) spullen in huis en kan ik aan de slag. Waaahhh!!!!!
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 16 juli 2010 @ 22:24:

Nee hoor, het was vooral de schrik erna. En mijn haren stonden verder niet omhoog

Gelukkig maar Its!!



Hoe kwam dat dan joh, met dat defecte fornuis?
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
De oven ging stuk voor de tweede keer, ik wilde daarna kijken en raakte daardoor een stukje ijzer aan en toen was het sizzle.



Gewoon op zijn itsme's dus
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Babs, wat gaaf! Dat vind ik ook echt bij je passen
quote:Maleficent schreef op 16 juli 2010 @ 21:46:

[afbeelding]

Mooi plaatje Male, en hoe toepasselijk soms.



Jeetje Its, da's niet fijn hoor, stroom door je lijf. Naar gevoel is dat. ooit een keer schrikdraad vastgepakt, dat voel je best lang. Doe idd maar lekker rustig aan vanavond.



Babs... wauw, wat goed! En dat wij dat op ons geweten hebben... Goed gedaan, ik ben heel benieuwd! Laat je ons ook nog eens wat lezen? Wilde je dit altijd al? Heb je wel eens wat geschreven?

Leuk voor je.
Alle reacties Link kopieren
Itsme:



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Geintje tussendoor hoor Its. Ik heb het ook wel eens gehad en ik was helemaal van de wap.



wat goed Babs!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Male, je bent wel van de leuke plaatjes vanavond
Alle reacties Link kopieren
Its, ik ben heel blij dat we ook nog blij met jou kunnen zijn! Yek, niet meer zo eng doen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Babs, good for you!! Leuk joh. Ga je dan boekjes maken voor in de boekwinkel van Klets en Its (en...nogmeer?).

Dan willen wij eerst keuren hoor!
Alle reacties Link kopieren
WAAROM bijt een kat een vers gevangen nachtvlinder niet gewoon gelijk dood??



WAAROM moet hij hem eerst 10 keer laten ontsnappen in de woonkamer?? Om vervolgens de hele kamer door de springen?



WAAROM doet hij dat bij voorkeur vlak onder mijn neus??



En WAAROM loopt ie met dat beest zo in zijn bek, dat er een half achterlijf uitsteekt??



Alle reacties Link kopieren
Ik kan er nu alweer om lachen male, visioenen van mezelf met mijn haren rechtop in de lucht enzo



nu naar bed
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Getverdegetver, op Hart van Nederland een item over een zwangere hond die in een tas met stenen in het water is verdronken.....

Heel fijn dat ze ook steeds even dat dode beestje laten zien....

Bah.



Its, slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind ik de eerste 'haarbal' van mijn katten in mijn bed? Op mijn dekbed nog zonder hoes?



Heeerlijk he Splinter beesies vangen.



Babs ik had dat al eens gelezen op een ander topic dat je schrijfambities hebt. En nee, ik gebruik geen loepje

Ik heb nog steeds ergens in mn hoofd een aantal personen rondlopen die nog in lettertjes gegoten moeten worden maar voorlopig zitten ze daar nog goed.

En nee, ik heb geen enge stoornissen voor zover ik weet dan.



Its, gelukkig ben je geen gebakken kikker geworden (Male )



Trouwens Rat, als ik aangenomen word is het toch dankzij jou en je duck with dick.
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter02 schreef op 16 juli 2010 @ 22:56:

Getverdegetver, op Hart van Nederland een item over een zwangere hond die in een tas met stenen in het water is verdronken.....

Heel fijn dat ze ook steeds even dat dode beestje laten zien....

Bah.



Its, slaap lekker!Dit heb ik nietnietnietnietnietnietnietgelezen!
Alle reacties Link kopieren
He gatver wat een naar bericht Splinter.... Brrr...
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
Over m'n schrijvelarij: ik heb ooit vrij fanatiek geblogd, columns geschreven, korte verhalen, kreeg toen veel leuke reacties ook. Tijdje erotische verhalen geschreven, toen werd er geroepen om een boek maar ik vind die niche toch echt wat te klein (niet echt mainstream zeg maar) en te risky dus maar niet gedaan.

Toen kwam de grote autoboem en nu sinds een paar maanden pas gaat het schrijven me weer wat meer af zoals vroegah. Tja, en jullie reacties maar ook reacties van mensen van vroeger die het Meneer-verhaal ook op m'n eigen hyves hadden gelezen, hebben me over de streep getrokken. Man roept al jaaaaren dat ik er meer mee moet gaan doen. Maar 't loopt eigenlijk steeds stuk op inspiratie en niet weten waar te beginnen. Hopelijk dat 't met die cursus een beetje vlot getrokken wordt.
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
Itsie, kijk je ajb wel een beetje uit met jezelf? Gek mens!! Heb je nou voorlopig geen permanentje meer nodig?



Anneke, heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier de komende weken, rust lekker uit, geniet er van!!! Tot over een paar weekjes!!



Babs, wat leuk, een schrijfcursus!! Wat, waar & hoe? Ik zit zelf nl. al een poosje met het idee om ook te gaan schrijven (nou ja, poosje...heb al jaren schrijfplannen, vroeger schreef ik al graag opstellen en werkstukken enzo). Ik had het er laatst ook eens met Olief over of er een markt zou zijn voor een CVS-boekje oid. En dan geen zeik/zeur-verhaal (die zijn er nl. al genoeg) maar meer iets..tja...positievers, een soort tips- en trucsboekje ofzo. Weet ik veel. Misschien rolt er ook wel een kinderboek uit. Dus vandaar Babs dat ik jou ff aan je jasje trek
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Dames met schrijfambities zijn bij deze uitgenodigd om dit weekend mijn scriptie te schrijven. Goede oefening
Ik ben blij dat ik wat anders op heb staan. Op de site van het AD staan ook vaak van die akelige berichten over dieren. Ik kan dat niet kijken of lezen. Misselijkmakend is dat.



Klets, ik hoop het voor je! Dat zou toch echt heeeeeel erg tof zijn! Krijg je dan ook personeelskorting? *hint hint*
Alle reacties Link kopieren
Delphi, lief aangeboden maar nee...bedankt



Ik kan me nog als de dag van gisteren mijn eigen scriptie-gezwoeg herinneren dus daar laat ik het bij (soms kijk ik 'm nog wel eens in en denk dan: waar haalde ik alle inspiratie etc. vandaan...en dan ook nog in het Frans )
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Hèhè, spuit 11 heeft ook door waar CdL voor staat hoor
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Olijf, zelfde soort idee liep ik mee rond voor een whiplash-boekje! Tenminste, ten tijde van m'n revalidatie dan. Had zelfs al een titel Maar nu weet ik 't zo net nog niet, 't ligt nog steeds in de week zeg maar.



Maar ik ga de cursus "Schrijven" doen bij LOI. Duurt 4 maanden, is voor mij nog te behappen omdat ik geen idéé heb hoe 't met m'n concentratie en zo is gesteld v.w.b. dingen leren en studeren.

Een andere cursus die mij ook wel aansprak daar, is Hun site ligt plat, kan even niet opzoeken hoe die heet. Duurt iig 10 maanden, maar als je de cursus gedaan hebt die ik nu ga doen, kun je 'm in 4 maanden doen.... Verbazingwekkend, niet?

Dus de keus was niet zo moeilijk....
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
Splinter, daarom kijk ik ook haast nooit naar SBS. Nare zender vind ik dat.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt echt heel goed Babs! Wat heerlijk dat dat weer terugkomt. Goed plan om dat verder te stimuleren met zo´n cursus. En schrijven kun je natuurlijk helemaal in je eigen tempo doen.

Enne...helemaal eens met de rest hoor, je schrijfsels zijn echt heel prettig om te lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven