Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Als je uitlogt uit mijnalbum waarschijnlijk weer wel.
nee, ben uitgelogd van Mijn Album, maar zie echt nergens Mijn Album staan, ook niet bij de eigen foto's van de caafs
Update Teun: hij kwam net gewoon naar binnen gestiefeld, bak voer opgevroten en ging weer naar buiten. Linker achterpoot is echt 1.5 keer zo dik als de andere poot, maar hij geeft geen kik meer. Dus ik denk: wesp? bij? doorn?

Ik hou het in de gaten, maar denk dat het allemaal wel meevalt
Hoi allemaal,

Ben hier heel even tussen de middag om jullie allemaal te vertellen dat ik vannacht op vakantie ga, hehe, we gaan. Flinke lading stress nog maar er worden dingen geregeld. Financieel krap, maar we gaan. Gelukkig heb ik een volledige baan nu en dat helpt een boel. Nog even een middagje werken en dan om 4 uur 's nachts vertrekken we zodat we op tijd in Vancouver aankomen. Vandaar uit naar de States.

Tot over een weekje of twee, drie. Bye bye!!!!!!!!!!

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Anneke, veel plezier!!!! En genieten he!!!

Iets anders
Slofje, hoe is het nu met Teun? Gestoken door 't een of 't ander zou natuurlijk goed kunnen. Of ergens lomp vanaf gesprongen en verzwikt of zo?
Iets anders
Fijne vakantie Anneke! Heeeeel veeeeeeeeeeel plezier gewenst, geniet er van! Tot over een week of 2?
Anneke, geniet ervan!! We gaan je missen hier hoor, maar je hebt een beetje rust wel verdiend. Heel veel plezier!

Eventjes de bestelling die man vanmiddag gedaan heeft spammen:

Voor Bunker dit tuig:

Maar dan met "bodyguard" op het tuigje i.p.v. "police".

En voor Zoë deze krabpaal:

Dezelfde als Olijfje heeft dus

Kreeg net 'n mailtje binnen dat 't al ingepakt en verstuurd is, maar morgen zal 't wel niet meer komen denk ik? Zat wel 'n T&T-code bij... Ik moet me bedwingen om niet iedere 5 minuten te kijken
Iets anders
Ratteke, pasten de shirts nu wel trouwens?
Iets anders
Een hele fijne vakantie Anneke.

Ik hoest net... komt er uit de slaapkamer 'hand voor je mond'.

TH: fijn dat de hechtingen eruit zijn. Bloedprikken ging dus zonder flauwvallen?

Is zo'n pakje eigenlijk ook niet geschikt voor Latex loesjes? Of dit model? Gelukkig heeft Zoë het niet meer nodig

Zou best kunnen dat het morgen wel geleverd wordt hoor Babs. Ik gok dat je met ideal betaald hebt en dan zijn ze vrij snel.
quote:Babsjuh schreef op 16 juli 2010 @ 21:14:

Ratteke, pasten de shirts nu wel trouwens?

Ja gelukkig wel. Ik vind ze zelf nog wel een beetje strak zitten, hij vind het goed. Best, ik heb ook niet zo heel veel zin om nog een keer terug te gaan.

En ik heb een verjaardagscadeautje gekregen. Ik heb alleen al gelijk gekeken.... hahaha. Ik hoorde niet dat ik het nog niet mocht open maken. Maar het is CSI deel 9. Verder had hij nog niks gekocht. Hij weet het ook niet. En ik ben dan ook zo heerlijk gemeen door te zeggen dat ik zúlke leuke cadeautjes heb gekocht.

Ik zie het wel. Ik verwacht iig niks. Ik verwacht ook niet dat ie in Dld wat koopt. En anders wordt het toch weer een luchtje.
Klets: heerlijk toch? Als blijkt dat je opvoeding beklijft? *proest*

Zo'n pakje is niks voor Latex Loesje, de kraag is niet hoog genoeg helaas.

Man heeft met internetbankieren betaald dus dat zou er ook al moeten zijn denk ik. Maar ik weet eigenlijk niet of Tante Pos zo vlot gaat wezen

Ratteke, hij heeft iig toch aan je verjaardag gedacht dan!! En CSI deel 9... ik kijk die serie niet dus aan mij zou 't niet besteed zijn denk ik Maar als jij wel fanatiek volger bent is het wel leuk toch?
Iets anders
Even nog 'uit den ouden doos' (vorig topic)

Lekker bezig Bieb! Geeft vast een heerlijk gevoel, dat je al spulletjes verhuist. Ben benieuwd hoe de kennismaking was op de boerdrie! En fijn dat je Jamie weer even hebt laten zien. Ik ben weer op slag helemaal vullieft.....

Klets, ook goed nieuws hè, eindelijk een begin voor je miljonairschap!

Ploes, zo´n krabton wil ik ook zo graag. Maken ze er ook echt gebruik van, liggen ze er ook echt in?

Ow Babs, heeft Zoë nu ook de balkoneritus? Zal ik even een lijntje leggen richting Sil, kunnen ze griezelervaringen uitwisselen Ze ziet er wel weer prachtig uit hè?

Hoera voor Olivier, TH! Stoere vent.

En Slof, raar hoor, die achterpoot van Teun. Als het morgen nog dik is, toch even langs de DA?

Olijfje, voel je je al weer wat beter?

Ratje, we komen gewoon lekker eventjes langs met z´n allenhoor, op je verjaardag. Gezellig!

ik zie nu dat mijn feestplaatje-voor-het-nieuwe-topic ook nog beweegt! Had ´m op m´n werk gepost en daar beweegt de computer nooit. Is ie nog leuker (al zeg ik het zelf)
Anneke hele fijne vakantie: hopelijk komt de ontspanning ook heel snel! Tot over een week of wat

Anneke, veel plezier! Het is je gegund en ik hoop dat alles goed gaat en je een hele fijne vakantie hebt!

Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 16 juli 2010 @ 21:46:

[afbeelding]
Waren we weer vol. Heppie new topic

had ik al gezegd hoe blij ik met jullie ben

Nu ga ik de bank op . Heb mezelf een beetje onder stroom gezet op het werk. Niet hard maar schrok er wel van. Nu ga ik dus maar even niets doen

Het kwam overigens door een defect fornuis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hey Its, dat klinkt niet zo lekker, jezelf onder stroom gezet . Goed idee om even lekker op de bank te gaan hangen
Och Itseke toch!!!

Lekker bijtanken en uitrusten hoor!!! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!!

En wij zijn ook blij met jou (nou ik in ieder geval maar kan me niet voorstellen dat de rest daar anders over denkt )
Iets anders
Gatver, dat voelt erg naar. Heb je er verder niks aan over gehouden?
Zeker Babs, ik ben ook blij met Its...en met jullie allemaal
Nee hoor, het was vooral de schrik erna. En mijn haren stonden verder niet omhoog
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven