tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Pantalaimon is de daemon van Lyra... oftewel het komt uit His Dark Materials, een trilogie van Philip Pullman, en een van de beste boeken die ik ooit gelezen heb. Qonks en Vroon zijn er nu ook in bezig
quote:Splinter02 schreef op 16 augustus 2010 @ 00:18:

Deze vond ik gisteren. Ik heb hem in het kaarsjes-topic gezet voor Ratje. En eigenlijk vind ik hem ook nog eens heel mooi!

[afbeelding]Splinter, die vond ik heel erg mooi. Echt een kaarsje voor een Tetterette.
En fijn dat je het zo leuk hebt gehad Bieb. Lekker aan het strand uitwaaien of opwarmen. Was het bed naast te hard ook nog niet te klein? In onze caravan is het bed heel smal. Niks aan. Je kan je kont niet keren.

Wij gaan morgenavond met de familie en hond naar het strand. Als het niet pist van de regen zoals nu.
Fijn dat het fijn was, Bieb, op de matras na dan
Ja jemig zeg hee, ik was even vergeten hoe onwijs veel er hier geschreven wordt! Dit kan ik toch niet bijhouden? Maar wel erg leuk en de sfeer is nog steeds fijn, merk ik wel.

Ik heb één tattoo en daar blijft het ook bij. Met deze ben ik erg blij, hij zit op mijn enkel waar ik hem makkelijk kan bedekken als ik dat nodig vind, maar waar hij ook regelmatig lekker zichtbaar is en hij betekent veel voor me. Maar als ik alle plaatjes voorbij zie komen vind ik dat wel weer erg leuk! Maar alleen om te kijken, het kriebelt gelukkig niet.

En opvallend ook hoe belangrijk een nick kan zijn! Het grappige bij mijn nieuwe nick is dat deze me als allereerste te binnen schoot, zonder enig nadenken of overpeinzen, ik keek of ie nog vrij was en ja hoor. Nou, hop dan maar, ik een nieuwe nick. En pas toen ik er een plaatje bij ging zoeken bedacht ik de extra betekenis ervan en de verwijzing! Erg leuk, dus nu ben ik er helemaal blij mee, zeker omdat dat zo automatisch was gegaan. (Voor wie niet weet wie ik ben is dit vast abracadabra, en dat hou ik dan maar even zo).

Verder alles ok hier, lekker dagje bij vrienden gehad, net nog even wat gewerkt. En de poezels zijn lief als altijd! Alhoewel we momenteel wel dagelijks flink wat pillen aan het uitdelen zijn, bij eentje compleet met badlaken (nou ja, dat hoeft ze dan niet door te slikken) dus dat is wel gedoe. Maar ja, je moet wat voor ze over hebben.
het kleine van het bed deert ons niet Ratteke

we kunnen zelfs neus aan neus slapen...geen punt.

newmoon ik kan tijdelijk niet aan de andere kant maar even een hint?

Denk je over een nieuw kapsel? Ben jij dat?
Degene die jij bedoeld Bieb die herken je zo aan haar nieuwe nick.

En in geval van Newmoon gaan we hier niet hinten. Ik stuur wel een mail als ik op hyves je adres kan vinden.
mail verzonden aan het adres op hyves Bieb
nee ik weet dat niemand over een ander zou hinten maar hoopte van hem/haar/het zelf antwoord te krijgen

maar die ik dacht is het dus niet....
even weg ....
Oh ik hoef al niet meer te hinten of te mailen zie ik.
chips.... naar mijn @home adres zeker Ratteke?

die kan ik niet mobiel openen.

alleen mn hotmail.

dan bedwing ik mijn nieuwsgierigheid wel tot morgen
Bieb, wat heerlijk dat jullie elkaar weer helemaal gevonden hebben. Geniet ervan!!

Ik duik m´n bedje in. Ga even nadenken over de forummer die een ander kapsel wil en die heel herkenbaar is aan haar nieuwe nick.

Is dat ook een Tetteraar?
quote:biebelien schreef op 16 augustus 2010 @ 00:47:

chips.... naar mijn @home adres zeker Ratteke?

die kan ik niet mobiel openen.

alleen mn hotmail.

dan bedwing ik mijn nieuwsgierigheid wel tot morgenKun je wel op FB?
yep Splint...goei puzzel zo

ik ga ook slapen,tot morgen!!
helaas ook niet op FB
Ik ga dat megainternettattooboek eens dichtgooien.

Ik zit vastgeplakt.

Als ik een dagje niet zou tetteren zou het al een heleboel schelen Moentje.
Het Viva forum is papaja.
Zal ik eens een hete mail sturen?
quote:biebelien schreef op 16 augustus 2010 @ 00:49:

yep Splint...goei puzzel zo

ik ga ook slapen,tot morgen!!

ai, dan moet ik dus echt gaan nadenken.....

Truste allemaal!
hete meel zou fijn zijn
Je hebt wel gave plaatjes Tonk!

Soms lijkt het wel alsof jij van een ander internet plukt dan wij. Waar haal je het vandaan altijd?!
Biebs, moon mailt graag zelf dus ik zeg niks

Een ander internet

De meeste tattooplaatjes hier komen van deviantart.com. Geweldige site.

Normaal google ik altijd gewoon hoor.
Bieb, ik heb je het overzicht gemaild dat op de hyves staat

dank Panta!!

enne...gezellig newmoon!!
Had ik al verteld dat ik alleen slapen niet leuk vind? Bij deze... Eerste nachtmerrie is binnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven