tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
quote:itsme26 schreef op 15 augustus 2010 @ 23:01:

doen wij de action en de ikea

Ja dat zal moeten dan he?

Ik had trouwens een tunnel gekocht bij ikea, een kattentunnel, voor mijn konijn....maar Roest heeft em ingepikt..
Oeh, wolkbreukje hier

T waaide trouwens hàrd vandaag joh, we zijn maar even gaan kijken of de boot niet zelf was gevaren, maar hij was tr nog
ja die kattentunnel hebben wij niet eens geprobeerd. Wij hebben wel de koningstroon en die doet het wel goed

Hier waaide het ook zo, maar het was heel raar want het zag er voor de rest niet heel stormachtig uit
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
en nu naar bed, eens even bijslapen

Tot morgen ladies
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hier ook herfstig.

Heb zojuist nog maar wat rompertjes bij de Hema besteld. En een panty... En een t-shirt.. Hehe
Ik ga morgen ook naar de Action. Maar dan alleen voor sokken voor K. en voor mezelf.

Oh, en ff naar de kapper. Dan zie ik er donderdag weer netjes uit.
Ratteke; heel veel sterkte nog van mij...

quote:borrie2 schreef op 15 augustus 2010 @ 23:03:

[...]

Ja dat zal moeten dan he?

Ik had trouwens een tunnel gekocht bij ikea, een kattentunnel, voor mijn konijn....maar Roest heeft em ingepikt..haha hier is het net andersom. Katten vinden er geen fk aan, maar de konijnen en caafs vinden het super!
quote:Slofje schreef op 15 augustus 2010 @ 23:26:

[...]

haha hier is het net andersom. Katten vinden er geen fk aan, maar de konijnen en caafs vinden het super!

Haha zo hòòrt het ook eigenlijk vind ik

Maar ik vermoed dat ik het verkeerd heb aangepakt; ik had gewoon moeten doen alsof ie voor de kat was, en hem niet blij en uitbundig in de ren moeten leggen
Volgens mij gaat dit de tweede nacht worden dat er een poezendame niet thuis gaat komen. Overdag komt ze even binnen om te eten en voor pampus te liggen en dan vertrekt ze weer.

Vijf katten is dus echt meer dan genoeg hier. Ik denk zelf namelijk dat het daar mee te maken heeft.
Het Viva forum is papaja.
Mystique is de hort op, Bonks?
Ja. Pants

Zie je dat aan de foto?

Ik plaats écht te vaak foto's
Het Viva forum is papaja.
quote:borrie2 schreef op 15 augustus 2010 @ 23:30:

[...]

Haha zo hòòrt het ook eigenlijk vind ik

Maar ik vermoed dat ik het verkeerd heb aangepakt; ik had gewoon moeten doen alsof ie voor de kat was, en hem niet blij en uitbundig in de ren moeten leggen

Tsja omgekeerde katten-psychologie dus

Zo, ik ga ff avondronde buitenbeessies doen en dan naar bed.

Slaap lekker allemaal
Bonks? Lonks?

Leuke nick!

Honks, Ronks, Donks, Konks.....
quote:Splinter02 schreef op 15 augustus 2010 @ 23:51:

Bonks? Lonks?

Leuke nick!

Honks, Ronks, Donks, Konks..... haha Splint ik wilde het net zeggen: Bonks??? Lonks?
Hoi Bor, leuk je hier weer te zien!

Bij ons is de tunnel een groot succes bij de poezen, vooral Toulouse, is he-le-maal gek van zijn tunnel;

Optimist tot in de kist!

Strangers....

Tas nog steeds in het duister over New Moon en Klootviool..

Maar de rest is me helder.

Tattoo heb ik en 1 is genoeg en gelukkig kan ik mobiel de plaatjes toch niet zien en kom ik ook niet in de verleiding

Ratteke nog even een dikke knuffel

mooi dat de bloemen zijn uitgezocht en ik denk aan jullie

Veronica hoe is het met je wazige man?

En Olifantje in het bos...zie jezelf dan als Dombo.

Die dacht eerst onhandig en onbetekenend te zijn maar hij kon zelfs vliegen en redde het hele circus!!

En Olifanten zijn mooi!! Trouw aan hun familie en geliefden en heel slim!
Klootviooltje33 was ik heel effies, Bieb. Hoe was het weekend??
quote:NymphadoraTonks schreef op 15 augustus 2010 @ 23:48:

Ja. Pants
Wat een mooie berichtjes trouwens, vanavond.

Olifantje, ik ben het ook wel eens met Vroon, eigenlijk. Ik had er een bepaald gevoel bij en zij verwoordt het precies goed. Het is zó niet nodig dat jij jezelf omlaag haalt! Maar daar hebben we het al eens eerder over gehad, volgens mij. En daarom krijg je gewoon een dikke knuffel .

Fran, jeetje joh, jouw verhaal heb ik gemist. Ik wist dat niet, van je man. Nou heb ik het niet kunnen lezen, maar het kan alleen maar heel heftig geweest zijn. Wanneer is dat gebeurd?

Owww, en dan al die tattoo plaatjes! Ik ben ook een eeuwige zoeker. Toen ik 19 was heb ik eens een plak-tattoo gehad van een hommeltje. Die was zo gaaf. Sindsdien ben ik op zoek naar iets moois, maar uiteindelijk durf ik het toch niet te laten zetten denk ik. Dat plaatje van Tonks heb ik eens in de trein gezien, iemand had dat op een tas staan. En die heb ik toen nagetekend.

Maar eigenlijk heb ik liever een plaatje waar wat beweging in zit, in plaats van iets statisch. Ach, ik zoek nog lekker verder....

Its, heerlijk joh, vakantie! Ik ben jaloers. Morgen mag ik weer aan het werk, en ik heb echt GEEN ZIN.

En eigenlijk zou ik nu dan ook naar bed moeten, maar m´n wijn is nog niet op. Oei oei, dat wordt spijt morgenochtend......

Wanneer ga je naar Lowlands?

Vroon, wat goed dat het beter gaat met je man. Gaat hij morgen nog wel naar de HA?

Hm, eerst maar even posten, dan kijken of ik nog iets vergeten ben.
Its, vakantie joepie!!!!!!!!!!

Optimist tot in de kist!
Lowlands begint voor mij vrijdagmiddag

en we gaan Mohito's samen drinken he Its?
pants oke...klootviootje weer weg.

De uitleg van deze nick heb ik even gemist geleuf ik...

Vertel vertel!
Deze vond ik gisteren. Ik heb hem in het kaarsjes-topic gezet voor Ratje. En eigenlijk vind ik hem ook nog eens heel mooi!

weekend was heel heel fijn

zaterdachochtend naar Callantsoog gereden en ons geinstalleerd in de hut van mn moeder.

Fietsen gepakt en naar het strand gereden.

Daar zijn we in een strandtent lekker gaan lunchen en daarna rosmanties op een groot kleed op het stand gelegen.

Natuurlijk hadden we geen zwemkleding mee.....want zo warm was het niet.....nou zo warm was het wel!

Legging uit,jurk opgestroopt en MO in de korte hose.

Savonds na het opfrissen lekker op een terras gegeten,stukkie strandgewandeld om het eten te laten zakken en toen samen een beetje teut geworden onder een warme lamp op een terras/kroeg.

Fijn gekletst en toen met aangeschoten hoofden (iets losser dan normaal zeg maar ) nog maar in bed een keer gevierd dat we blij met elkaar zijn.

Slecht geslapen beide...vreselijk rot hard kl#te matras..

Maar niet getreurd,ontbeten en strandwandeling gemaakt (waaide hard en niet zo zonnig) en weer in strandtent gezeten.

Om een uur of 4 waren we weer in O en toen zijn broer van MO met vrouw en kinders en nog een vriend van MO nog een poosje op visite geweest hier (lees:bier zuipen in de tuin)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven