tetterettes tetteren augustus uit
zondag 29 augustus 2010 om 13:21
Nee, nog niks afgesproken. Vind ik ook een beetje eng om te doen. Het was leuk, en dat hebben we per sms beveschtigd
Ik durf verder niet zo goed. En hoef van mezelf daar ook niet in de komende uren uit te komen.
Ik weet ook niet wat hij precies allemaal wil, zo'n scheiding is ook niet niks. Weet ook niet of hij niet elk weekend romantisch staat te zoenen op een straathoek.
Eigenlijk weet ik niks, behalve dat hij mij lief vindt en niet eng.
En met die conclusie kan ik best even voort
Ik durf verder niet zo goed. En hoef van mezelf daar ook niet in de komende uren uit te komen.
Ik weet ook niet wat hij precies allemaal wil, zo'n scheiding is ook niet niks. Weet ook niet of hij niet elk weekend romantisch staat te zoenen op een straathoek.
Eigenlijk weet ik niks, behalve dat hij mij lief vindt en niet eng.
En met die conclusie kan ik best even voort

zondag 29 augustus 2010 om 13:21
Keb nog wel 2 vrijgezelle mannen in de aanbieding?
1 Heeft een koophuis, goede baan en is een lieverd (maar wel 2 kinderen die hij 1x per 2 weken heeft) en de ander heeft geen baan, wel heul lief maar heeft wel een handleiding. Kan wel altijd onwijs met hem lachen.
Oh, en de buurjongen, woont wel op zichzelf, wil wanhopiggraag een relatie en heeft dus eigenlijk geen eisen
1 Heeft een koophuis, goede baan en is een lieverd (maar wel 2 kinderen die hij 1x per 2 weken heeft) en de ander heeft geen baan, wel heul lief maar heeft wel een handleiding. Kan wel altijd onwijs met hem lachen.
Oh, en de buurjongen, woont wel op zichzelf, wil wanhopiggraag een relatie en heeft dus eigenlijk geen eisen
zondag 29 augustus 2010 om 13:23
quote:NymphadoraTonks schreef op 29 augustus 2010 @ 13:18:
Zeg ben ik nou helemaal alleen nog alleen?
Jullie hebben allemaal een relaaaatsie nou.
Ik heb in de afgelopen negen jaar een half jaar een relaaaaasie gehad. Als je die tijd hebt uitgezeten spreken we elkaar weer
Bovendien heb ik nog steeds geen relaaaasie....
Zeg ben ik nou helemaal alleen nog alleen?
Jullie hebben allemaal een relaaaatsie nou.
Ik heb in de afgelopen negen jaar een half jaar een relaaaaasie gehad. Als je die tijd hebt uitgezeten spreken we elkaar weer
Bovendien heb ik nog steeds geen relaaaasie....
zondag 29 augustus 2010 om 13:24
quote:Ratteke schreef op 29 augustus 2010 @ 13:21:
[...]
Ahhh gossie toch.
Maar jij wilt toch helemaal geen vent? Jij wil mr. Perfect.
Vind je?
Alleen liever geen kinderen en geen bijbelboek aan gebruiksaanwijzing.
En langer dan ik en liefst ook ouder. Geen hazentanden, geen drie haren in lambiekstand... en en en en en en
[...]
Ahhh gossie toch.
Maar jij wilt toch helemaal geen vent? Jij wil mr. Perfect.
Vind je?
En langer dan ik en liefst ook ouder. Geen hazentanden, geen drie haren in lambiekstand... en en en en en en
Het Viva forum is papaja.

zondag 29 augustus 2010 om 13:33
Gets, ik kreeg ook een heel eng plaatje van een man met een zeker snorretje en kam alles maar naar links toe haar.
Dat is toch geen humor.
Ik doe niet meer aan daten en ik ken ook amper mannen dus dat scheelt.
Ik denk dat ik een nickruilaanvraag ga doen bij Spinster.
Als het zo in je schoot geworpen word zeg maar zoals bij Pan is het leuk maar al dat ongemakkelijke gedoe op sites en dates die je niet kent daar doe ik niet meer aan. Dus ik denk dat ik er ook nog wel een aantal jaar bij ga plakken.
Maar als ik dan de relatiepijler lees doe ik dat liever dan zo'n figuur aan de haak slaan
Dat is toch geen humor.
Ik doe niet meer aan daten en ik ken ook amper mannen dus dat scheelt.
Ik denk dat ik een nickruilaanvraag ga doen bij Spinster.
Als het zo in je schoot geworpen word zeg maar zoals bij Pan is het leuk maar al dat ongemakkelijke gedoe op sites en dates die je niet kent daar doe ik niet meer aan. Dus ik denk dat ik er ook nog wel een aantal jaar bij ga plakken.
Maar als ik dan de relatiepijler lees doe ik dat liever dan zo'n figuur aan de haak slaan
Het Viva forum is papaja.
zondag 29 augustus 2010 om 13:37
quote:NymphadoraTonks schreef op 29 augustus 2010 @ 13:24:
[...]
Vind je?
En langer dan ik en liefst ook ouder. Geen hazentanden, geen drie haren in lambiekstand... en en en en en en mijn neef heeft geen kinderen en geen gebruiksaanwijzing, is lang en ouder. Heeft rechte tanden en een bos haar (op zijn hoofd)
[...]
Vind je?
En langer dan ik en liefst ook ouder. Geen hazentanden, geen drie haren in lambiekstand... en en en en en en mijn neef heeft geen kinderen en geen gebruiksaanwijzing, is lang en ouder. Heeft rechte tanden en een bos haar (op zijn hoofd)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 29 augustus 2010 om 13:39