Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Ja! Ik kan weer werken! Nog anderhalf uur.... Wat een verloren dag is dit geweest, zo zonde.
Oh da's idd echt balen Ratteke! Nou ja, 't laatste beetje hoef je je iig niet te vervelen, kun je nog eventjes gewoon je dingen doen. Succes straks bij de BA en natuurlijk vanavond bij de DA!
Iets anders
Irritant dat soort buren Babs. Ik zie het in mijn werk ook vaak. Werk bij een BSO, en aan ons speelplein wonen mensen. De school staat er al tig jaar, dus als je er pas komt wonen dan weet je toch dat er geluidsoverlast is.

Zit nu lekker met 10 kinderen in een afgesloten speelveldje. Allemaal 8plus. De helft prutst met water en krijtjes, de andere helft oefent op wave-boards. Dus alle tijd om mobiel te proberen mee te posten, op mijn mobiel, heerlijk in het zonnetje. Willen die kinderen weer naar binnen.... Grom!

Nachtelijke vechtpartijen heb ik met Jochie nog niet. Zodra ik op de bank zit ligt meneer op schoot. Maar in bed durft hij nog niet. Maar ja, ik heb hem ook pas twee maanden. Nadat hij in drie maanden vier keer is verplaatst.
Ohhh...Babs....wat een drama, zo'n buurvrouw. Werkelijk niet te geloven...Hoe is ze normaal gesproken? Ook zo zeikerig?

Zonde inderdaad Ratteke..bij ons lag vandaag ook het netwerk er uit, maar zat toen in bespreking. En nu is het weer opgelost en zou ik ook moeten werken

En Feder...welkom!!
Het was vals alarm... ik zit nu al weer niks te doen. Ik kan niet bij bepaalde bestanden die ik echt nodig heb.

Babsjuh, rare buurvrouw.... ik heb naast een lagere school gewoond. Daar heb ik me nou echt werkelij waar nog nooit aangestoord. Ik hing wel eens over het balkon heen om te kijken wat ze aan het doen waren. Vond het wel leuk. En het is toch ook speelKWARTIER? 15 minuten. Een kwartiertje. Hoe onoverkomenlijk....

Oh ja, vergeet TH nog antwoord te geven... Dat slapen? Tsja, waarschijnlijk wel bijwerkingen. Volgens een collega van me die het zelfde slikt slaap ik na een tijdje als een roosje. ik hoop het, want ik ben het zat. Ik wil weer eens uitgerust wakker worden!
het is een goed teken wanneer je na een sollicitatiegesprek met meer energie weggaat als dat je had toen je er heen liep,toch?! Echt een mooie school. Ik begrijp wel dat leerlingen het ontzettend naar hun zin hebben op t vmbo groen. Paarden, koeien, geiten, konijnen, ratten noem t maar... Als ik wordt aangenomen kan ik mooi mn dierenliefde combineren met mn liefde voor de kunsten -jongeren. Had trouwens geen rode vlekken dus ben nu zó trots op mezelf. 1x een vraag verkeerd beantwoord, door zenuwen, maar ging over t algemeen goed. Dat ik dit eerst aan jullie vertel voordat ik mijn vriend sms betekent wel dat ik echt geen normaal leven heb hè?haha. Bedankt voor de steun. Had echt veel aan hele rare dingen die hier ooit besproken zijn. (oa hapto.. Buikademen..tetteraars tussen mn papieren..bedankt daarvoor haha)
Poelepoelepoelepoes!
Ik zit hard te werken, maar ik breek even snel in, kom eens kijken op het Vlindertopic, Zoebie's baby's komen uit!
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh goed ze HW, wanneer zouden ze wat laten horen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh dat klinkt heeeeeel goed HW!!! Wat zul je je nu idd lekker en goed voelen.

En wat een eer dat wij het het eerst horen!
Heartwork, dat klinkt heel positief! En vmbo groen is inderdaad een hele leuke tak binnen de vmbo wereld .

Ratteke, de dag zit er nu toch bijna op voor je? Succes bij de BA en straks bij de DA. En ik heb je ook nog een privéberichtje gestuurd net.

Male, ik heb al even snel gekeken en ze zijn mooi!

Babs en Feder, wat kunnen mensen toch intolerant zijn . Als je nou de hele dag de hele buurt bij elkaar schreeuwt dan snap ik dat iemand een keer vraagt of het iets rustiger kan. Maar op zo'n dag als vandaag, met een lekker zonnetje erbij even de muziek iets harder of als je naast een school/BSO woont. Onbegrijpelijk.
quote:mylenevalerie schreef op 19 mei 2010 @ 15:34:

Oh goed ze HW, wanneer zouden ze wat laten horen?

Deze week nog.

maar morgen heb ik dus een ander gesprek, bij een andere school die iets dichter bij huis ligt (maar met openbaar vervoer even lange reistijd->1 uur).

Ook vmbo groen.

spannend hoor.
Poelepoelepoelepoes!
Het is geweldig om te zien dat de cocons zijn uitgekomen.

Al twee vlinders geboren en ook al vrijgelaten. Er zijn er nog drie bezig. Gauw weer kijken voor ik iets mis.
Leuk om te zien Zoeb op jullie topic. Maandag ga ik kijken of mijn vlinder foto's nog bewaard zijn of op de kapotte schijf staan.
Fijn HW dat je een goed gevoel aan je gesprek hebt overgehouden!

Hoop dat het wat wordt.

Wat een trutzeikmuts die buuv van Babs.

echt...sommige mensen...

(ex R is ook zo'n zeikerd trouwens...kan ook lopen zeiken en zeuren als er lawaai is. tot nu toe heb ik hem kunnen weerhouden van klagen maar wat gaat er gebeuren als ik hier niet meer woon

Sommige mensen hebben aangeboren onverdraagzaamheid ofzo...)

Ratteke,die school die jij bedoelt is best wel een grote school hé

Ging het goed bij de bedrijfsarts?

Ik ben lekker naar de zonnebank geweest en daarna bij zus in de tuin gezeten...was een fijne middag.

Net goed en wel thuis en een sms van iemand die me schatje noemt en de zon schijnt...lekker!
Ff van me aftetteren hoor! Ik was net bijna een geprakte Olijf zeg, brrr.

Ik was naar de zonnebank geweest en tuf rustig via weggetje weer terug naar huis. Vrij smal, bochtig weggetje, beetje heuvelig. Achter me zit een vent in mijn kofferbak te douwen, maar ja je kan daar haast niet harder dan 40 en er is ook geen ruimte om in te halen. Wil ik links afslaan, geef richting aan en op het moment dat ik afsla, haalt die idioot me ineens in! Boven op de rem natuurlijk en keihard toeteren maar ja die eikel scheurde er vandoor (hij wel) - levensgevaarlijk.

Pff, zat wel een beetje te trillen toen ik thuiskwam. Hoe haalt zo'n mafkees het in zijn hoofd??

Zo, nu ff lekker kopje thee en straks bijlezen hoor.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wow,das schrikken Olijf!

Kan me voorstellen dat je nu even helemaal de bibbers in de benen hebt.

dipe ademhalen hé!

Een soort olijventapenade zeg maar, brrr, ik zou geloof ik maar meteen een borrel inschenken Geniet van je kopje thee! Ik ga eens eten en straks naar het softbalveld, eens kijken of ik dat nog kan
Dag mijn lieve meissies!

Ik kom even zwaaien en klapzoenen uientdelen, heel kort want ik zit op de laptop van iemand anders.

Liefs dus van Leo, vanuit een zonovergoten Almere, alwaar ik de komende dagen in een hete friettent mijn ass of ga staan acteren!

Kannie lezen nie, geen tijd voor nie, sorry!

olijventapenade....

(het muntje viel zooo langzaam bij mij...dacht: waar heeft TH het nou over??)

Haaai Leo

Baaai Leo werk ze!!
Bij de ba ging het goed. Ik heb hem weer alles verteld. Het was niks nieuws voor hem, ik ben niet de eerste die over hem klaagt. Hij stelde voor om voortaan al mijn ziekmeldingen aan de plaatsvervanger door te geven. Vind ik een heel strak plan!

Dat moet ie natuurlijk nog voorstellen, kan ook nog wel ff duren. Hij vond het ook wel een beetje raar dat ik nu hele dagen werk. Maar ja, het gaat goed dus ik blijf dat ook maar doen. Over 5 weken moet ik weer terugkomen.

Olijfje... wat een hufters zijn er toch ook in het verkeer zeg. Ik ben blij dat je nog op tijd kon remmen!

Bieb, school was idd geen klein schooltje. Later stond het een tijd leeg en daarna kwamen er mensen in wonen. Soort anti kraak geloof ik. Of waren het nu juist wél krakers... ik weet het niet meer, te lang geleden.

Ik heb het berichtje gelezen op mijn hyves, TH, erg geruststellend

Ik sluit me bij Bieb aan, hi Leo en dag Leo! Doe je best, maak er wat moois van! Tot zondag hoop ik!
Typisch mannetje dus die leidinggevende....misschien niet helemaal geschikt voor zijn functie als hij "empatisch vermogen" alleen maar uit een woordenboek kent.

Ik heb in dat schoolgebouw power-yoga gedaan (makkelijk op loopafstand) en er wordt nu veel aan toneel en gym enzo gegeven.
Zoef! Hey Leo vloog even voorbij .

En ik vlieg even naar dat sportveld nu...op mijn fietsie!

Tot later tetters (gelukkig allemaal heel!).
He Lé, succes in Almere, de Libelle week is daar ook hoorde ik op tv.

Hahahaha TH, olijventapenade.

Olijf, dat is echt schrikken, ik heb het ook een keer gehad en zat te trillen als een rietje. Gelukkig dat hij jou niet geraakt heeft, dat zijn nog gasten die erna zo doorrijden omdat ze fout zaten.

Dit is mijn ventje.

Hoe zwaar zijn jullie katten ongeveer? Deze is 6,9 kilo, en hij is vrij groot. Hij kan als ik sta te koken en hij rekt zich uit, met zijn pootjes net op het randje van het aanrecht komen. Maandag was ik bij de dierenarts en die vond dat hij flink te zwaar was. Dus hij moet afvallen tot 5,5 kilo. Wat is hierin een beetje normaal?

Nu moet ik er wel bij zeggen dat hij een hartruisje scheen te hebben, maar hij was volledig in paniek, dus daar het daar ook van komen. Maar als het echt een hartruisje is is het niet handig dat hij te zwaar is...

Olijfje, je zal flink geschrokken zijn!

Heartwork, even geen idee waarom precies, maar ik duim mee. Je bent aan het solliciteren?
Mooi dier!!

Mijn Zwarte monster is 6,25 kilo volgens de dierenarts.

Ook best groot...hij staat rechtop tegen de deurklink.

Geen woord gehoord over te dik zijn en afvallen nadat hij daar laatst veelvuldig gelogeerd heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven