Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
quote:NymphadoraTonks schreef op 16 juli 2016 @ 18:28:

Oh, hoe kan ik dat mooie gepinde servies zien van je Puss?https://nl.pinterest.com/....urtje/servies/

Op de puntjes de eerste 4 letters van mijn naam.
Puss, het enige waar ik bang voor ben is dat ze ziek worden. Ik vind katten altijd leuk. Sommige katten heb ik meer mee (ZM) en sommige katten zijn gewoon leuk omdat ze kat zijn (obesipoes). Ik vind het bijna een belediging als je denkt dat ik ooit een kat niet leuk vind

Ik ben nog niet vrij, ik moet werken en heb nog een tentamenweek. Kaat is wel vrij van school. Het zal dan idd een weekend worden denk ik. Dan moet ik wel even goed gaan kijken hoe dat lukt. Kaat is ondertussen wel benieuwd naar poezen(je naam) ;)

Zij is trouwens wel bang dat ze deze veel minder leuk vindt omdat Obesipoes zo onovertrefbaar leuk was ;)

Ik denk trouwens dat het ook niet heel veel zegt als ik een keer kom kijken. Behalve dat jij misschien nog banger wordt om op vakantie te gaan want het kost vast meer dan een uurtje om te wennen. Ik ben echt heel benieuwd of ik dit jaar poezenspam kan sturen naar je. Of dat je alleen een dikke staart en een schaduw onder de bank toegestuurd krijgt
Het Viva forum is papaja.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 juli 2016 @ 18:37:

[...]

https://nl.pinterest.com/....urtje/servies/

Op de puntjes de eerste 4 letters van mijn naam. die moet ik hebben!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 juli 2016 @ 18:36:

En dat jullie ze niet leuk vinden
Ach ja je hebt ook gewoon gelijk. En ze zijn echt leuk. Denk dat ze dicht in de buurt van ZM kunnen komen als ze je eenmaal vertrouwen.

Vooral de prins is zo'n gekke drol met zijn piepgeluid. En de prinses is echt een klein heksje.

Als iemand het kan ben jij het

En als ze dan veel boven zijn dan is het maar zo. Kaat haar kamertje is nu de veilige plek voor het koningskoppel.

Dus voor Kaat maken we elders plek.
quote:Splinter_ schreef op 16 juli 2016 @ 19:53:

[...]

Overbezorgde poezenmoeder van poezenkinderen met een labeltje
Ow, ik dacht dat het andersom stond: dat ze jullie niet leuk vinden

Weet je, volgens mij komt het helemaal goed met het oppassen.
Maar als Kaat en jij willen komen welkom!

Mag ook na de vakantie nog een keer (als ze ze dan wel leuk vindt inmiddels)
quote:Splinter_ schreef op 16 juli 2016 @ 19:55:

Weet je, volgens mij komt het helemaal goed met het oppassen. Ja. Als ik het iemand toevertrouw is Tonks het.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 juli 2016 @ 19:57:

Maar als Kaat en jij willen komen welkom!

Mag ook na de vakantie nog een keer (als ze ze dan wel leuk vindt inmiddels)

Ik ga even kijken of dat lukt

Ik denk dat het dan toch het handigst uitkomt op 30 of 31 augustus omdat ik dan toch de tentamens achter de rug heb.

Maar dat is er dan zo kort op.

Ik ben heel benieuwd wat ik aan ga treffen hoor. Die exemplaren met een gebruiksaanwijzing zijn vaak inderdaad de leukste katten naar de mensen die de gebruiksaanwijzing soort van gelezen hebben. Maar misschien is die gebruiksaanwijzing van ze te dik om in een week door te lezen. Misschien moet ik alvast gaan werken aan mijn Grieks ;)
Het is zaterdagavond dus het forum heeft de hik.

Ik wil nog even iets leuks vertellen.

Ik ben tante geworden.

Ik wilde eigenlijk roze sliertjes in de lucht gooien
Gefeliciteerd!

Is ze leuk?
quote:Splinter_ schreef op 17 juli 2016 @ 00:46:

Gefeliciteerd!

Is ze leuk? Ja!
Tonks, nogmaals gefeliciteerd

Dat servies is leuk he? Ik wil het. Nu.

Puss, komt vast goed met je straatschoffies, als iemand ervaring heeft is het Tonks

Ik heb die pokemonGo ook op mijn telefoon gezet nu. Vanavond met PM eens een rondje gaan lopen.

Plan was om dat gisteren al te doen maar zaterdag in de kroeg was het iets te gezellig. Ik ben redelijk op tijd gestopt met drinken maar PM een paar biertjes te laat

Ik heb hem nog nooit zo dronken gezien. Hij kon niet meer goed lopen, was heel klef (istie nooit in het openbaar) en met dubbele tong praten. Dus trein in gedirigeerd, waar hij wilde slapen. Maar dat leek me niet zo een optie. Gepord dat hij wakker moest blijven. Uiteindelijk het hele stuk gelopen naar mijn huis "Ik ka heuzwe fiessuh" 'Nee schatje.... dat kan niet, we gaan lekker lopen'.

Onderweg even de maag geledigd in etappes. 10 meter slappe lach, 10 meter verder op huilen want mist de poes. Daarna weer slappe lach....

Het was een lange wandeling, maar ik heb hem thuis gekregen

Dus gisteren heeft hij de hele dag in bed gelegen want hij had een behoorlijke kater. (Ik drink nooit meeeeer!) Ghehe

Ben nog wel even bij mijn ouders geweest, bbqen. Lekkah.Dat was mijn weekend
Mijn vakantie zit er weer op en de dieetmodus is weer ingeschakeld.

Bluh
Meh... Ik heb net chips zitten knerpen.

Want ehm... zout nodig om vocht vast te houden
Oh ja, slim.
7 kilo Sammi

Verder is ie kerngezond en heeft hij zich voorbeeldig gedragen. En de da gelikt en vervolgens om z'n pootje gewonden
Flinke jongen!
Heel veel knuffelkat
Ploffie
Zeg maar Puffie

Beestje heeft het warm.

Hoe doen jullie poekels het?

Ik had vandaag werkoverleg en Haan vertelde dat ik nu 25% boven mijn target zit.

Eventjes rustig aan doen dus!

Plous hoest met je assessment?
Poekels hier relaxed. Gewoon veel slapen. Overdag zit hier alles dicht. Zonnescherm aan de voorkant naar beneden en achter de gordijnen dicht.

Nu sputtert het wat en ik ga zo lekker doorluchten.

Prinsje rochelt iets maar lijkt er verder geen last van te hebben en de prinses wilde net gewoon als iedere dag op schoot.

Gewoontetrutje zodra ik zit zit ze op me.
Goed van je target

Heb je te hard gewerkt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven