Tetters deel 33
zaterdag 7 januari 2017 om 11:20
Leuk he, beestjes in de sneeuw. Straks gaat Billy voor het eerst sneeuw meemaken.
Jurk is mooi Splinter. Goede aanschaf.
Het lijkt me heerlijk om over een week in de zon te zitten! Lekker warm, zomerjurkjes aan, op een terras zitten en lekker eten buiten. Ik hoop dat je nog wat leuks kan scoren Pilou.
Stem is nog steeds niet goed. Ik zit nu op dag 15 geloof ik. Het gaat ietsie beter, maar het is nog niet optimaal. Vooral 's ochtends is het erg.
Jurk is mooi Splinter. Goede aanschaf.
Het lijkt me heerlijk om over een week in de zon te zitten! Lekker warm, zomerjurkjes aan, op een terras zitten en lekker eten buiten. Ik hoop dat je nog wat leuks kan scoren Pilou.
Stem is nog steeds niet goed. Ik zit nu op dag 15 geloof ik. Het gaat ietsie beter, maar het is nog niet optimaal. Vooral 's ochtends is het erg.
zaterdag 7 januari 2017 om 12:24
quote:NymphadoraTonks schreef op 02 januari 2017 @ 17:13:
Wat voor kleur is de omslagdoek?
Ik vind het heel mooi, maar tis wel een beetje zwart
Puss ik hoop dat jij idd sneller weer je stem hebt
Ik zwart. Prachtige jurk en schoenen Splint!
Hier nog steeds gammel. veel thuisgewerkt en vrijdag zou ik naar kantoor maar leek bij nader inzien toch geen goed idee. Ik bellen smorgens en zou dan gisteren ook thuis werken.
Werd ik iets later teruggebeld dat als ik wilde ik ook een vrije dag mocht, er was wat ruimte in de planning
Wat voor kleur is de omslagdoek?
Ik vind het heel mooi, maar tis wel een beetje zwart
Puss ik hoop dat jij idd sneller weer je stem hebt
Ik zwart. Prachtige jurk en schoenen Splint!
Hier nog steeds gammel. veel thuisgewerkt en vrijdag zou ik naar kantoor maar leek bij nader inzien toch geen goed idee. Ik bellen smorgens en zou dan gisteren ook thuis werken.
Werd ik iets later teruggebeld dat als ik wilde ik ook een vrije dag mocht, er was wat ruimte in de planning
zaterdag 7 januari 2017 om 12:25
quote:NymphadoraTonks schreef op 02 januari 2017 @ 17:15:
Die aflevering waarbij een hond per ongeluk gecastreerd wordt vind ik ook leuk. Volgens mij heet die 'Het verloren zaakje'
De eigenaar was altijd met de ballen van de hond aan het spelen en vond het echt een gemis. Kwam zelfs een hondenfluisteraar bij Die weet ik nog wel Rare mensen zijn er toch. Brrr... Dat je dus al zo'n rare hobby hebt en je er ook nog eens niet voor schaamt om dat op tv te vertellen.
Die aflevering waarbij een hond per ongeluk gecastreerd wordt vind ik ook leuk. Volgens mij heet die 'Het verloren zaakje'
De eigenaar was altijd met de ballen van de hond aan het spelen en vond het echt een gemis. Kwam zelfs een hondenfluisteraar bij Die weet ik nog wel Rare mensen zijn er toch. Brrr... Dat je dus al zo'n rare hobby hebt en je er ook nog eens niet voor schaamt om dat op tv te vertellen.
zaterdag 7 januari 2017 om 12:27
quote:Pil0u schreef op 07 januari 2017 @ 09:34:
Ja! Nog een week! Ik zou vandaag zomerkleding shoppen maar nu sneeuwt het. Voelt nu nog gekker om volgende week naar 30 graden te gaan.
Lekker onder een dekentje op de bank online shoppen?
Heerlijk vooruitzicht heb je!
Ik heb heel spannend online wandelschoenen gekocht voor Ierland
Ja! Nog een week! Ik zou vandaag zomerkleding shoppen maar nu sneeuwt het. Voelt nu nog gekker om volgende week naar 30 graden te gaan.
Lekker onder een dekentje op de bank online shoppen?
Heerlijk vooruitzicht heb je!
zaterdag 7 januari 2017 om 12:40
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 07 januari 2017 @ 12:27:
[...]
Online wandelschoenen!
Kun je daar virtueel op lopen?
Lekker om zo vanuit huis te kunnen werken, Puss. En onverwacht een dagje vrij is gelemaal fijn.
Nog steeds gammel zijn is dan weer stom.
Voor jou ook, Dee. Was jij nog vrij, deze week?
Ghe, katten tv. Goed bedacht!
[...]
Online wandelschoenen!
Kun je daar virtueel op lopen?
Lekker om zo vanuit huis te kunnen werken, Puss. En onverwacht een dagje vrij is gelemaal fijn.
Nog steeds gammel zijn is dan weer stom.
Voor jou ook, Dee. Was jij nog vrij, deze week?
Ghe, katten tv. Goed bedacht!
zaterdag 7 januari 2017 om 13:10
Winkelen (godzijdank) geskipt. PM heeft gisteravond iets te veel drankjes gedronken met zijn vrienden dus die ligt zijn roes uit te slapen. Inmiddels sta ik op het punt om 700 euro aan kleding af te rekenen bij de wehkamp. Ik heb het écht allemaal nodig... Toch?
Lekker Puss, onverwacht vrij. En fijn dat je ook de mogelijkheid hebt om vanuit huis te werken
Fijn dat je stem weer langzaam maar zeker terug komt Dee
Lekker Puss, onverwacht vrij. En fijn dat je ook de mogelijkheid hebt om vanuit huis te werken
Fijn dat je stem weer langzaam maar zeker terug komt Dee
maandag 9 januari 2017 om 20:02
quote:Pil0u schreef op 07 januari 2017 @ 15:56:
En ook gedaan. Zitten ook wat dingen tussen met 2 maten, dus er gaat wel een deel terug.
Maar:
2 zomerbroeken
2 spijkerbroeken
een badpak (eentje weer terug)
een bikini (eentje weer terug
lingerie
5 shirtjes
Een badhanddoek
2 paar zomerschoenen
1 paar zomerschoenen
Kan ik er weer een tijdje tegen
Ik ben er klaar voor
Vandaag via de mail een aanbieding gekregen van de woningbouw die mijn huis terug koopt. Ik hou zelfs, na het inlossen van de hypotheek, zelfs een beetje geld over. Erg fijn.
En ook gedaan. Zitten ook wat dingen tussen met 2 maten, dus er gaat wel een deel terug.
Maar:
2 zomerbroeken
2 spijkerbroeken
een badpak (eentje weer terug)
een bikini (eentje weer terug
lingerie
5 shirtjes
Een badhanddoek
2 paar zomerschoenen
1 paar zomerschoenen
Kan ik er weer een tijdje tegen
Ik ben er klaar voor
Vandaag via de mail een aanbieding gekregen van de woningbouw die mijn huis terug koopt. Ik hou zelfs, na het inlossen van de hypotheek, zelfs een beetje geld over. Erg fijn.