Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Ja de datum moeten we nog prikken.

Ik ben tegenwoordig twee keer in de week in Utrecht i.v.m. stage

Splint, ik heb je nog besproken tijdens een potje wordfeud met Elmervrouw
Het Viva forum is papaja.
quote:Splinter_ schreef op 13 januari 2017 @ 20:08:

Wanneer gaan komen jullie naar Utrecht?

Het is echt op loopafstand van mij!

Hier is het nu ook wel aan het waaien. Sneeuw is weg.

Man is ook weg, naar een verjaardag. Hij heeft me nog even bij de supermarkt afgezet, want ik voorspel een knerpavond. Dus nu heb ik chocolademousse en chipito chippies.

Veel plezier vanavond, Puss. Misschien kun je lekker roddelen over de andere buren

Ik heb gisteren kennis gemaakt met onze nieuwe buuf. Daar moeten we vriendjes mee worden, da's handig voor de poesjes. Ze heeft D al geaaid. Charme-offensief

Heb je al gekookt, TH? Sta je nog overeind?En geen kattenwijn?
En sowieso met de meet toch? of is er al een andere locatie?
Wat is op loopafstand Splint?

Oh, leuk Splint, nwe buuv, is ze aardig? Ik heb PM zijn mijn buuv gisteren ook ontmoet, die wilde graag de katjes verzorgen maar die gaan naar bankman morgen. Maar wel handig voor als we weekendjes weg gaan. Kan zij mooi handjes voer in de bakjes doen.

De buurman heb ik van de week ook even gezien. Is volgens mij een Poolse meneer. Misschien kan hij wodka regelen ipv mijn ex-uitzendkrachtjes
quote:NymphadoraTonks schreef op 13 januari 2017 @ 20:02:

Ikea komt de keuken slopen en plaatsen.

Een aannemer komt nog wat doen.

Perfect dus

De schilderklussen moeten wachten tot de aannemer geweest is. Ik doe dus nog helemaal niets.Goed geregeld
TH, lekker horizontaal aan het koken?

In de nieuwsbrief van de school van Kaat stond dat ze nogal moeite hadden met het vinden van collega's ivm krapte op de arbeidsmarkt. Het verbaasde mij nogal. Is dat ook jouw ervaring? Ik dacht dat er nu veel gezeur was met flexcontracten.
Wordfeud, bestaat dat nog?

Was het leuk om mij te bespreken?

En hoe bevalt je stage?
quote:Pil0u schreef op 13 januari 2017 @ 20:13:

Oh, leuk Splint, nwe buuv, is ze aardig? Ik heb PM zijn mijn buuv gisteren ook ontmoet, die wilde graag de katjes verzorgen maar die gaan naar bankman morgen. Maar wel handig voor als we weekendjes weg gaan. Kan zij mooi handjes voer in de bakjes doen.

De buurman heb ik van de week ook even gezien. Is volgens mij een Poolse meneer. Misschien kan hij wodka regelen ipv mijn ex-uitzendkrachtjes

Volgens mij hebben wij ook Poolse buren. Misschien heb ik een leuk gespreksonderwerp gevonden

Puss, je komt toch wel even melden wat de buurvrouw schenkt he?
quote:Pil0u schreef op 13 januari 2017 @ 20:13:

De HP expositie

Buuv voor poezen is wel superhandig. En Wodkabuum ook
Ik zit nu wel te denken wie de bankman dan ook al weer is en of ik dat uberhaupt wel weet.
quote:NymphadoraTonks schreef op 13 januari 2017 @ 20:17:

[...]

Puss, je komt toch wel even melden wat de buurvrouw schenkt he? Als het ongezellig is zit ik daar de hele avond op de plee te forummen dus ik hoop dat jullie er ook zijn.
quote:Splinter_ schreef op 13 januari 2017 @ 20:17:

Wordfeud, bestaat dat nog?

Was het leuk om mij te bespreken?

En hoe bevalt je stage?

Een collega vroeg hoe vaak ik al naar Fantastic Beasts was geweest. Zij vaker dan ik... goed dus Verder ben ik bezig met mezelf positief toe te spreken. Ik ben bang dat ik het niet kan of niet slim genoeg ben, maar tot nu toe gaat het goed (ben pas 1 echte keer geweest).

Ja, dat bestaat nog Nieuw leven ingeblazen. Ik zou bijna Draw something ook weer willen gaan spelen.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 januari 2017 @ 20:19:

[...]

Als het ongezellig is zit ik daar de hele avond op de plee te forummen dus ik hoop dat jullie er ook zijn.Present! Maar ik hoop jou niet te zien vanavond
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 januari 2017 @ 20:18:

Ik zit nu wel te denken wie de bankman dan ook al weer is en of ik dat uberhaupt wel weet.

Was een date in utrecht waar ik toen op de bank ben blijven slapen. Hij is nu net in Gouda komen wonen en gek op katten.

Dus mijn katten 'moeten' daar logeren
O help, jullie gaan snel!

Loopafstand is 10 minuten lopen. Of bedoelde je dat wat Puss geantwoord heeft?

Meet kan zeker hier! Maar ik wil het niet persé hier naartoe trekken, andere locaties zijn wat mij betreft ook leuk en prima.

En als ik nou een aardige wodkabuuf blijk te hebben, dan gaan we zeker hier meeten zeker

Fijn Plous, dat je verschillende opties hebt voor poezels.

Wij hadden zondag een buren-borrel en toen heb ik ook gezegd dat ik vriendjes moest worden met de nieuwe buuf, vanwege de katten. Met als gevolg dat gelijk 3 andere buren aanboden om eten te geven als dat nodig was. Kijk, dat plannetje was dus goed gelukt

Haha Tonks, straks krijg je concurrentie bij je stage. En dan bedoel ik op filmgebied, want over je andere kwaliteiten twijfel ik helemaal niet. Ook niet over je filmkijkkwaliteiten trouwens.

Mooi woord voor Word Feud
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 januari 2017 @ 20:19:

[...]

Als het ongezellig is zit ik daar de hele avond op de plee te forummen dus ik hoop dat jullie er ook zijn.

Al een uur geen Puss gezien!
Blijkt ze ineens leuke buren te hebben.
Ik kom er net achter dat Lambiek een soort bier is. Ik dacht altijd dat het gewoon een stomme naam was uit Suske en Wiske.
Nog een keer
quote:NymphadoraTonks schreef op 13 januari 2017 @ 21:33:

Blijkt ze ineens leuke buren te hebben.Heel leuk, volgens mij
Thuis! En het was erg gezellig. Jammer van de Chardoneee.

Ik heb me er dapper doorheen geworsteld.
Goed zo
Fijn Puss, dat er ook leuke buren zijn

Ik heb vandaag PM vast zijn verjaardagscadeau gegeven. Een weekendje Gdansk (Polen ) en een lekker aftershavetje

Tassen gepakt, poesjes zijn uit logeren, huis is aan kant...

Ik ben net ongesteld geworden

En inmiddels slaan de zenuwen toe
Slechte timing, Plous, dat ongesteld worden

Verder klinkt de planning goed. Waarom zenuwen?

Ik ben net terug van de verjaardag van zoon van vriendin. Het joch is 18 geworden. Dat kan helemaal niet, want ik kan me als de dag van gisteren zijn geboorte herinneren. Hm.

Wel lollig, als die opgeschoten pubers op het feest. Ze liepen allemaal zo snel mogelijk door naar de tuin, waar de partytenten stonden. Weg van al die oude volwassen mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven