Tetters deel 33
maandag 6 februari 2017 om 18:48
Vreselijk, die zogenaamde 'verzachtende omstandigheden'. Ik had dat toen mijn oma overleed. Ja, ze was bijna 90, prachtige leeftijd. Maar al was ze 110 geworden, dan nog was het te vroeg geweest.
Feiten en argumenten zijn leuk, maar je gevoel heeft daar helemaal niks aan.
Puss, knuffel je kleine prinses maar goed plat. Rot dat je niet goed bij MO terecht kunt nu, en dat hij juist irritatie oproept. Wat Plous zegt: is dat incidenteel of juist vaak nu?
Heb je nog iets van een uitlaatklep?
Feiten en argumenten zijn leuk, maar je gevoel heeft daar helemaal niks aan.
Puss, knuffel je kleine prinses maar goed plat. Rot dat je niet goed bij MO terecht kunt nu, en dat hij juist irritatie oproept. Wat Plous zegt: is dat incidenteel of juist vaak nu?
Heb je nog iets van een uitlaatklep?
maandag 6 februari 2017 om 18:50
quote:NymphadoraTonks schreef op 06 februari 2017 @ 18:18:
Wat leuk Plous een elektrische fiets!
En wat vervelend dat zo veel tetters zich zo voelen TH en Puss. Ik mis nu die smiley met die lange armen.
Puss! Ik moet je nog appen over een datum!
Helemaal eens.
Enne....ik ben vandaag weer langs te tent gereden waar de tentoonstelling is. Hij wacht op jullie
Wat leuk Plous een elektrische fiets!
En wat vervelend dat zo veel tetters zich zo voelen TH en Puss. Ik mis nu die smiley met die lange armen.
Puss! Ik moet je nog appen over een datum!
Helemaal eens.
Enne....ik ben vandaag weer langs te tent gereden waar de tentoonstelling is. Hij wacht op jullie
maandag 6 februari 2017 om 19:28
quote:Pil0u schreef op 06 februari 2017 @ 17:58:
Mja, dat is inderdaad jammer van MO. Hopelijk is dat niet elke week zo maar af en toe.
Hm, ik vind het iets te vaak voorkomen dat hij zijn eigen plan trekt op zaterdagavond, toch wel de avond vind ik om samen iets leuks te doen. Als ik niet mee wil naar de kroeg (omdat er weinig tot geen van onze vriendengroep gaan) dan zit ik dus gewoon alleen thuis. Hij moet en zal.
quote: Het ergste vond ik altijd dat mensen het probeerde minder erg te maken. Zoals nu bij je vader. Of de 'Het is al zo lang geleden nu he, ben je er al overheen?' Echt, sterf, dacht ik dan. Wanneer heb je eigenlijk voor het laatst gefietst Puss? Dat was wel een lekkere uitlaatklep voor je toch?
Mooi bruggetje: Ik heb een elektrische fiets gekocht
Sterf inderdaad Hagel dood denk ik dan
Fietsen ga ik weer doen zodra het weer een beetje vriendelijker wordt, daar heb ik ook echt zin aan.
Gaaf van fiets! Welke heb je?
Mja, dat is inderdaad jammer van MO. Hopelijk is dat niet elke week zo maar af en toe.
Hm, ik vind het iets te vaak voorkomen dat hij zijn eigen plan trekt op zaterdagavond, toch wel de avond vind ik om samen iets leuks te doen. Als ik niet mee wil naar de kroeg (omdat er weinig tot geen van onze vriendengroep gaan) dan zit ik dus gewoon alleen thuis. Hij moet en zal.
quote: Het ergste vond ik altijd dat mensen het probeerde minder erg te maken. Zoals nu bij je vader. Of de 'Het is al zo lang geleden nu he, ben je er al overheen?' Echt, sterf, dacht ik dan. Wanneer heb je eigenlijk voor het laatst gefietst Puss? Dat was wel een lekkere uitlaatklep voor je toch?
Mooi bruggetje: Ik heb een elektrische fiets gekocht
Sterf inderdaad Hagel dood denk ik dan
Fietsen ga ik weer doen zodra het weer een beetje vriendelijker wordt, daar heb ik ook echt zin aan.
Gaaf van fiets! Welke heb je?
maandag 6 februari 2017 om 19:33
quote:NymphadoraTonks schreef op 06 februari 2017 @ 18:13:
Ik heb soms het idee dat ik niet mag rouwen om mijn oma. Want het was zo'n mooie leeftijd he.
Het voelt ook wel als een echt af leven gelukkig, maar ik vind het irritant dat het voelt alsof rouwen verboden is vanaf een zekere leeftijd. Of dat mijn oma dan wel jong kinderen heeft gekregen als ik op mijn leeftijd nog een oma had
Tegelijk zal ik zelf ook ook wel eens onbedoeld iets stoms zeggen tegen iemand
Ik zou dat vroeger zeker gedacht kunnen hebben (van dat mooie leeftijd) Nu weet ik helaas beter.
En rouwen mag gewoon altijd!
Ik denk ook dat je pas beseft dat het niet uitmaakt hoe oud iemand was als je zelf iemand moet missen. Jouw oma's leven was misschien wel helemaal af maar dat zegt niks over verdriet over haar te missen.
Bij mijn vader was het misschien ook beter dat het over was want het was ook geen leven maar dat zegt wederom niks over gemis.
Ik heb soms het idee dat ik niet mag rouwen om mijn oma. Want het was zo'n mooie leeftijd he.
Het voelt ook wel als een echt af leven gelukkig, maar ik vind het irritant dat het voelt alsof rouwen verboden is vanaf een zekere leeftijd. Of dat mijn oma dan wel jong kinderen heeft gekregen als ik op mijn leeftijd nog een oma had
Tegelijk zal ik zelf ook ook wel eens onbedoeld iets stoms zeggen tegen iemand
Ik zou dat vroeger zeker gedacht kunnen hebben (van dat mooie leeftijd) Nu weet ik helaas beter.
En rouwen mag gewoon altijd!
Ik denk ook dat je pas beseft dat het niet uitmaakt hoe oud iemand was als je zelf iemand moet missen. Jouw oma's leven was misschien wel helemaal af maar dat zegt niks over verdriet over haar te missen.
Bij mijn vader was het misschien ook beter dat het over was want het was ook geen leven maar dat zegt wederom niks over gemis.
maandag 6 februari 2017 om 20:43
Fijn dat we er voor elkaar kunnen zijn. Door wat Puss schreef werd ik gedwongen om ook eens goed naar binnen te kijken en het ook op te schrijven. Ik maak in het dagelijks leven ook zeker wel eens een opmerking over het missen van mijn vader, maar dat landt ook lang niet altijd. En dan doe ik dat dus weer een tijdje niet en dat verwijt ik meer mezelf dan andere mensen.
Puss, ingewikkeld zo met MO
voor jullie allemaal. Omdat dierenliefde er altijd is.
Puss, ingewikkeld zo met MO
voor jullie allemaal. Omdat dierenliefde er altijd is.
dinsdag 7 februari 2017 om 00:02
quote:Splinter_ schreef op 06 februari 2017 @ 23:35:
Chocolade met zeezout?
Chocolade met kruidnagel?
U roept maar!
Die ja, met ook nog caramel erin. En dan als taart.
Oven niet nodig
En deze lijkt me ook heul lekker After eight Alleen zou ik neutrale koek gebruiken voor de bodem want ben dus geen echte chocoholic.
Moet slapen nu, morgen studiedag op school
Chocolade met zeezout?
Chocolade met kruidnagel?
U roept maar!
Die ja, met ook nog caramel erin. En dan als taart.
Oven niet nodig
En deze lijkt me ook heul lekker After eight Alleen zou ik neutrale koek gebruiken voor de bodem want ben dus geen echte chocoholic.
Moet slapen nu, morgen studiedag op school
donderdag 9 februari 2017 om 11:58
Hier ook lekker vrij vandaag. En geen verplichtingen.
Fijn dat de groene drap werkt, Plous. Dat lucht vast op.
Is het werk nog steeds niet helemaal 'je van het'?
Ik ben al bij de kapper geweest, daarna wilde ik haarverf kopen bij Etos, maar ze hebben geen John Frieda meer. Bij het Kruidvat ook niet. En dan sta je glazig naar zo'n muur met 100 soorten verf te kijken, om dan toch maar te bedenken dat de kapper het mag doen. Jammer van de centen.
Olijf, jij had toch ook John Frieda? Volgens mij kwam die tip van jou, lang geleden.
Heeft iemand nog een tip?
Bij Holland & Barret wel lekker mijn favoriete bodycrème gevonden. Normaal 10 euro per pot (au) en nu de 2e voor 1 euro.
En bij Etos mijn Kneipp douchespul 1+1 gratis.
Goed bezig!