Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hahaha, ik zit de vakantiefoto's nog eens te kijken (en bij weg te dromen....), kom ik deze tegen.

Rara welk gezegde beeldt dit uit?

Ik heb geen idee. Met een oog open slapen?

Vandaag in Utrecht geweest voor het werk. Leuk, overleg over een nieuw op te zetten formulier. Was erg gezellig, weer een paar collega's uit Z gezien. Nu na een warme treinreis weer thuis. Het regende toen ik aan kwam....
Een oog open houden?
Da's geen gezegde toch?
Nee, maar ik kan niks anders verzinnen.
Hm, vervelend!

Welke Tetter wel?
Het is vast heel gemakkelijk...
Een oogje in het zeil houden!

We hebben daar toen zo de slappe lach om gehad

(dit is er vast eentje van 'je had erbij moeten zijn')
Weekend!!!

Met een heerlijk koel glas Rivella groene thee op de bank luisteren naar viswijfdochter van buren die in de voortuin weer uit haar plaat staat te gaan

Maar boeit niet. De schijnt en de trol gaat zo weer bekken op haar eigen adres.

Wat zal ik eens gaan eten/koken/bestellen?

MO is er niet.
*bwurp*

Pizza fungi laten bezorgen en zelf verbrokkelde geitenkaas en verse basilicum er op gedaan.

Lekker!!
Klinkt goed Bieb. Ik heb alleen een karbonaadje en brood gegeten.

Gelukkig is het idd weekend. Ga zo ook naar bed, ben bekaf.

Wilde vanochtend ook uitslapen maar ja... dat ging niet door. Moest om 8 uur al bij de tandarts zijn voor controle. Ik ben ook niet meer teruggegaan naar bed. Hond uitgelaten en aan het werk gegaan.

Tussendoor de was gedaan, de spruiten in de tuin geplant, stofzuigen, hond uitlaten. Lekker druk dagje.

Morgen is het ook nog wasdag. Alle zomerkleren wassen en de kledingkast uitmesten.
Ik ook

Net ff de was erin gedaan (bij de buurman ) en zit te bedenken wat verder te doen, zucht. Voor mij is het natuurlijk altijd weekend . Volgende week trouwens een afspraak bij het UWV. Het is schijnbaar tijd voor een evaluatie over mijn sollicitatie-activiteiten . Ik weet van gekkigheid niet meer waar ik op moet solliciteren
Boe

Niks meer van uzbmiep gehoord Slof?

Balen hoor

Ik ben alleen maar aan het werken en afspreken met vrienden en leuke mensen. Vanavond een borrel van de site www.nmlk.nl

Nee helemaal niks! Allemaal aardig en behulpzaam, tot 1 april toen het contract afliep
Tssss, stom Slof!

Maar dat katje

Plou, leuk joh! En stoer dat je dat doet. Leuke terrasjes hebben ze hier hè.
Wat Splint zegt: Stom Slof.

Ben je wel aan het zoeken naar werk of zing je het wel uit tot verhuizing?

Is dat katje van het internet geplukt of bij jullie in het asiel? sowieso een poppie.

Leuk Pilou, was het gezellig?

Ik was vlakbij
Poesje met de grote ogen komt van internet. Wat een scheetje, he?

Ik kan het eventueel wel uitzingen tot de verhuizing, maar liever wil ik toch graag een aantal dagen aan de slag, maar ik kan gewoon niets passends vinden. Aangezien mijn rug nog behoorlijk zeer doet, mag het werk ook weer niet te zwaar zijn. Misschien kan het UWV mij verder helpen. Wat de verhuizing betreft: voordat daar alles rond is kan nog wel 6 maanden duren , omdat er iemand erg dwars ligt.

Wat vinden jullie: moet ik het UWV vertellen wat de plannen zijn of niet?
Je kunt het vertellen, maar dat zal niet veel uitmaken. Zolang je in NL bent en een uitkering krijgt, zul je moeten solliciteren. Waarom zou je het wel vertellen? Waarom niet?

Balen van je rug zeg, had dat nu zo langzamerhand niet wat beter moeten zijn? En ook balen van de dwarsligger. Maarja, dat hoort er een beetje bij vrees ik.....

Ik heb gisteren wat leuke Sammi-foto's gemaakt, zal ze straks ook even posten. Maar eerst naar de Makro voor batterijen (dan heb ik tenminste weer een werkende muis) en ijsjes.

Hoe is het weer bij jullie trouwens? Hier was het vanochtend stralend zonnig, maar inmiddels zitten er regelmatig wolken voor de zon en waait het best. Eigenlijk helemaal niet zo lekker als ik hoopte!
Hier mooi en zonnig.

Met de rug loop ik weer bij de chiropractor en het gaat iets vooruit. Ik heb waarschijnlijk een paar oefeningen gedaan, waarvan gezegd wordt dat die goed zijn voor de rug, maar volgens de chiropractor juist funest zijn en herniabevorderend! Denk je goed bezig te zijn grr. Ik moet nu eerst weer in de goeie houding komen en rustig aan doen. Herstel duurt zeker een jaar pffff.

Ben heel benieuwd naar de foto's van Sammi! Ik zal dat monster van mij ook weer eens kieken!
Alle reacties Link kopieren
Is er hier iemand die nog een konijn wil? Een van mijn konijnen is dood dus nu is er een overblijver.

Het gaat om iemand die al een konijn heeft. Borrie?
Het Viva forum is papaja.
Sammi wil best voor konijn spelen, hoor ik net.

Maar rot voor je nijn zeg, was ie al oud?

Hoop dat je een goed plekje vindt voor de andere.

Jeetje Slof, dat is balen zeg.

Sammi kwam net even buurtje op m'n toetsenbord. Hij heeft in die paar minuten toch maar mooi 146 tabs van mijn browser geopend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven