Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Haai Bij_Zonder! Ik dacht: ik trek publiek met mijn kunstenaar. Maar daar kwam je niet voor.

Wat mooi (bij-zonder ) dat Xinix dat kan! Ik heb het wel eens vaker gehoord, maar dit moet voor jou wel fijn zijn. Maar... heb je vaak aanvallen dan, tegenwoordig?

Het is wel een geweldige hond hè, als ik je foto's zie op fb. Net zo'n knus beestje als jullie vorige, lijkt wel.

Sneu voor Latex Loesje. Hopen dat het snel over gaat en niet iets chronisch wordt....

Oh ja Bieb, je vakantiehuis! Klinkt prima! Heb je er geslapen vannacht? En vanochtend weggewaaid met uitlaten?
Je kunstenaar trok me over de streep Splinter

De grote aanvallen blijven achterwege tegenwoordig, maar de kleine "wegtrekkers" zijn hardnekkiger helaas. *mompelt iets over hormonen en dat de overgang maar snel moge komen*

Xinix is idd een echte knusserT!
Ha! Ik dacht al dat ik je herkende! Toch maar weer terug? Ik ben er blij mee.

Tara is loops en ze 'stempelt' de vloer nogal met haar dikke rode doos....

Heb je nog gekeken naar pyjama's voor Xinix? Lijkt me heerlijk voor hem. Meneertje koukleum.

Maar wat goed van hem dat hij je hulphond is geworden zeg. Toch prettig als hij het merkt voordat jij het merkt. Kan je tenminste even gaan zitten of liggen.
Wil ik je topic gaan bekijken kan ik hem weer niet vinden. Ik zie nog steeds oude topics, zoals is koolvis slecht voor een kat. Ik hoop echt dat dat een keer weer goed komt, dat ik gewoon alle topics kan zien.
quote:[message=17334445,noline]Bij_Zonder schreef op 22 december 2014 @

Deedot, wat is stempelen?NIET vragen! !
Ik Xinix

En wat goed dat Scooby Doo hulphond is. Wat bijzonder dat hij dat aanvoelt.

Hoop dat het snel niet meer nodig is.
quote:Bieb2.0 schreef op 22 december 2014 @ 20:59:

[...]

NIET vragen! !Te laat
Splinter... OMFG! Een foto? Waarom? Why?
Ghehehe idd te laat.

(ik weet nu ook waarom ik verkeerd quote, het knopje zit nu onder aan het bericht)
Hey Bijtje! Wat leuk je hier te zien

Hoe is het met man? En zoon?

Wat klote van die aanvallen zeg.

En van Loesje haar blaasontsteking

Ik ben al weer een kwartiertje thuis. Hoihoi. En over 11 uur zit ik weer in de auto

Nog 2 dagen... Nog twee.
quote:Splinter_ schreef op 22 december 2014 @ 20:20:

Oh ja Bieb, je vakantiehuis! Klinkt prima! Heb je er geslapen vannacht? En vanochtend weggewaaid met uitlaten?

Ja en ik lig er nu weer languit op de bank.

Slapen was mwoa. Ik had bedacht dat kat wel op de slaapkamer mocht. Ze lag in de gang op de vloerverwarming maar vond om 6 uur dat ik iets voor haar moest doen. Wat een rotstem heeft dat kleine monstertje. . Vannacht blijft ze in de woonkamer.
Ik heb gelukkig niet tot 21 u hoeven werken. 20 u was mooi genoeg
quote:Pil0u schreef op 22 december 2014 @ 21:03:

[...]

Te laat
Mja... jouw branche en mijn branche einde van het jaar is fijn voor als je geen leuk leven hebt thuis
quote:Pil0u schreef op 22 december 2014 @ 21:04:

Splinter... OMFG! Een foto? Waarom? Why? Hoe vaker je ernaar kijkt, hoe mooier het wordt!
quote:Pil0u schreef op 22 december 2014 @ 21:15:

Mja... jouw branche en mijn branche einde van het jaar is fijn voor als je geen leuk leven hebt thuis Nou idd. Zet je sociale leven maar op pauze.
quote:Splinter_ schreef op 22 december 2014 @ 21:21:

[...]

Hoe vaker je ernaar kijkt, hoe mooier het wordt! Dat zeggen alleen moeders over de monsterlijke kunstwerkjes van hun koters
Serieus, ik heb nog nooit een moeder foto's zien posten van het kleiwerk van haar kind.

Echt, Splinter...
Dee, waarom doe je Taart geen broekie aan? Scheelt een hoop gesmeer toch?
quote:Bieb2.0 schreef op 22 december 2014 @ 20:59:

[...]

NIET vragen! !
quote:Deedot schreef op 22 december 2014 @ 20:49:

Ha! Ik dacht al dat ik je herkende! Toch maar weer terug? Ik ben er blij mee. Likewise quote:Tara is loops en ze 'stempelt' de vloer nogal met haar dikke rode doos....Ah... zo.... quote:Heb je nog gekeken naar pyjama's voor Xinix? Lijkt me heerlijk voor hem. Meneertje koukleum.

Maar wat goed van hem dat hij je hulphond is geworden zeg. Toch prettig als hij het merkt voordat jij het merkt. Kan je tenminste even gaan zitten of liggen.

Ik ben al een poos op zoek naar een zgn lange-neuzen-zak, dat is een slaapzak voor windhonden. Maar die beginnen bij 70 euro en je moet maar afwachten of de blaffert in kwestie het gaat snappen. Dus ik twijfel nog.

Hij is officieel geen hulphond want niet gecertificeerd (dat begint dan weer bij 4000 euro...) maar online 'n hesje besteld dat je naar keuze met een eigen ontwerp kon laten bedrukken en als hij dat hesje aan heeft dan kijkt hij een partij serieus! Hij is dan echt aan het werk zeg maar. Dat doe ik maar heel af en toe, hem zo meenemen, maar het is idd heel fijn dat hij dat kan!
quote:Pil0u schreef op 22 december 2014 @ 21:06:

Hey Bijtje! Wat leuk je hier te zien

Hoe is het met man? En zoon?

Wat klote van die aanvallen zeg.

En van Loesje haar blaasontsteking

Man gaat als de brandweer, gerevalideerd en dat ging heel goed. Toen brak hij een stukje bot van z'n bovenarm, net bij de elleboog, en nu weer fysio en gedoe. Maar dat komt ook wel weer goed. Zoon is brugpieper en dat bevalt 'm uitermate goed Verkering gaat niet lang meer duren, gala van school was goed bevallen, huiswerk is irritant. Typische puber dus.

quote:Ik ben al weer een kwartiertje thuis. Hoihoi. En over 11 uur zit ik weer in de auto

Nog 2 dagen... Nog twee.Hang in there, die twee dagen gaan óók voorbij
quote:Bieb2.0 schreef op 22 december 2014 @ 21:31:

[...]

Nou idd. Zet je sociale leven maar op pauze.Hmz, da's minder. Maar over het algemeen heb je 't wel aardig naar je zin daar toch? Hoop ik wel voor je iig
Zo, lekkere binnenkomer met 5 op een rij
quote:Bij_Zonder schreef op 22 december 2014 @ 22:30:

[...]

Hmz, da's minder. Maar over het algemeen heb je 't wel aardig naar je zin daar toch? Hoop ik wel voor je iig Ja zeker naar mijn zin en ook d drukte vind ik best kicken hoor. Beetje klagen is voor de show

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven