Tettertopic nummer 31!
donderdag 25 december 2014 om 12:55
Hier ook lekker lui. Behalve Sammi, die loopt al de hele ochtend te racen.
En de zon schijnt inderdaad.
Was het gezellig, Dee?
Plou, het is toch echt onvoorstelbaar wat er allemaal gebeurd is dit jaar. Hopelijk heb je volgend jaar een beetje een saai, rustig, voorspelbaar en gezapig jaar.
Ik had allerlei klusjes bedacht om te doen. Als eerste (poging 2461) inloggen met Didi-D om mijn zorgkosten uit te printen die ik extra heb gemaakt doordat de tandarts mijn kies had afgebroken. Die kosten betaalt zij, maar het is een k-klusje en ik eerst stel ik dat uit, dan begin ik eraan, om vervolgens te kloten met mijn Digi-D enzo. Nou ja, laatst had ik weer een nieuwe code aangevraagd, maar nu zie ik dat ik die voor 24-11 had moeten activeren. Wat een pech, kan ik er weer niet mee verder.
Dan maar even zorgverzekeringen vergelijken, en ik had nog iets bedacht, maar dat ben ik alweer vergeten. He toch.
En de zon schijnt inderdaad.
Was het gezellig, Dee?
Plou, het is toch echt onvoorstelbaar wat er allemaal gebeurd is dit jaar. Hopelijk heb je volgend jaar een beetje een saai, rustig, voorspelbaar en gezapig jaar.
Ik had allerlei klusjes bedacht om te doen. Als eerste (poging 2461) inloggen met Didi-D om mijn zorgkosten uit te printen die ik extra heb gemaakt doordat de tandarts mijn kies had afgebroken. Die kosten betaalt zij, maar het is een k-klusje en ik eerst stel ik dat uit, dan begin ik eraan, om vervolgens te kloten met mijn Digi-D enzo. Nou ja, laatst had ik weer een nieuwe code aangevraagd, maar nu zie ik dat ik die voor 24-11 had moeten activeren. Wat een pech, kan ik er weer niet mee verder.
Dan maar even zorgverzekeringen vergelijken, en ik had nog iets bedacht, maar dat ben ik alweer vergeten. He toch.
donderdag 25 december 2014 om 13:02
quote:Splinter_ schreef op 25 december 2014 @ 12:55:
Lekker op tijd
Vorig jaar kregen wij mails met datum 31 dec. en dan tijdstip 22.45 / 23.10 /23.30 enz. En niet eentje hoor.
Gewoon hopies mensen die oudejaarsavond ineens bedenken te gaan opzeggen of polis aanpassen Tegen die tijd oudejaarsavond hoop ik te teut te zijn om de computer op te starten
Lekker op tijd
Vorig jaar kregen wij mails met datum 31 dec. en dan tijdstip 22.45 / 23.10 /23.30 enz. En niet eentje hoor.
Gewoon hopies mensen die oudejaarsavond ineens bedenken te gaan opzeggen of polis aanpassen Tegen die tijd oudejaarsavond hoop ik te teut te zijn om de computer op te starten
donderdag 25 december 2014 om 13:50
Ik ben goed verwend. Ik heb badkristallen gekregen en Joop en JPG. Erg blij mee.
Nu lekker lui op de bank met de kleine meid. Die ligt een tukkie te doen op mijn borst. Heerlijk. Net een kat
Haha Splinter met je Digi-D....
He wat klote nou Bieb, jij ook al aan de snotter? Ik voel me gelukkig weer ietsie beter.
Met hond in bos lopen klinkt dan wel weer goed.
Nu lekker lui op de bank met de kleine meid. Die ligt een tukkie te doen op mijn borst. Heerlijk. Net een kat
Haha Splinter met je Digi-D....
He wat klote nou Bieb, jij ook al aan de snotter? Ik voel me gelukkig weer ietsie beter.
Met hond in bos lopen klinkt dan wel weer goed.
donderdag 25 december 2014 om 14:33
Dee, wie is de kleine meid nou weer? Ik volg het soms bij jou niet meer helemaal wat er allemaal wel/niet rondloopt
Lekker verwend iig! Wij doen morgen kadootjes, tijdens de gourmet en de filmpjes enzo.
Bieb, balen van snothoofd, beterschap!
Ik ga me eens in de kleren hijsen, over een uurtje richting Oliefouders.
Lekker verwend iig! Wij doen morgen kadootjes, tijdens de gourmet en de filmpjes enzo.
Bieb, balen van snothoofd, beterschap!
Ik ga me eens in de kleren hijsen, over een uurtje richting Oliefouders.
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 25 december 2014 om 15:45
Olijf: http://www.nu.nl/binnenla ... atte-sneeuw-zaterdag.html
(sorry Dee, het gaat over de zaterdag...... )
donderdag 25 december 2014 om 16:15
quote:Splinter_ schreef op 25 december 2014 @ 15:45:
En ik voel me ook al beter dan gisteren. Kan het ook niet meer op ziek zijn gooien.
Ontbijt was gezellig. Tafel mooi gedekt, eitjes, croissantjes, jus etc. Heerlijk. En cadeautjes uitgepakt. Ben goed verwend. Jean Paul Gaultier Classic, Joop en badkristallen gekregen.
En ik voel me ook al beter dan gisteren. Kan het ook niet meer op ziek zijn gooien.
Ontbijt was gezellig. Tafel mooi gedekt, eitjes, croissantjes, jus etc. Heerlijk. En cadeautjes uitgepakt. Ben goed verwend. Jean Paul Gaultier Classic, Joop en badkristallen gekregen.
vrijdag 26 december 2014 om 00:12
Ha, ik ben weer thuis! Was gezellig, incl. stomme spelletjes haha! Netjes de trein van 22h43. Auto stond op het station en ik moest me toch een partijtje krabben!! En van binnen was alles zeiknat, dus het duurde nog zeker 10 minuten voordat ik iets kon zien grr. Nu lekker joggingbroek aan, poezzels hebben eten, ff op FB, wijntje erbij en de TOP2000 aan
vrijdag 26 december 2014 om 00:25
Ook thuis! Gezellige avond gehad met mijn ouders, 6-gangen diner naar binnen gewerkt bwurp en verteld over onze Canadaplannen. Vonden ze erg leuk. Later, toen mijn vader naar de wc was, tegen mijn moeder gezegd dat we het leuk vinden als ze meegaan. Ze heeft nog net niet direct een ticket geboekt . Nu aan haar d3 taak om het bij mijn vader in de week te leggen.
Klinkt bij jou ook gezellig, Slof! Heb je de kinderen overleefd?
Bieb lekker gegeten? Hoe was het bij paps?
Plou, ik ben ook heeel benieuwd hoe het bij jou was! Iedereen wederzijds goed gekeurd?
En Olijf, Dee, Bijtje?
Ik ga nog even kleren pakken voor morgen en een wijntje drinken en dan oogjes toe. Best moe!
Klinkt bij jou ook gezellig, Slof! Heb je de kinderen overleefd?
Bieb lekker gegeten? Hoe was het bij paps?
Plou, ik ben ook heeel benieuwd hoe het bij jou was! Iedereen wederzijds goed gekeurd?
En Olijf, Dee, Bijtje?
Ik ga nog even kleren pakken voor morgen en een wijntje drinken en dan oogjes toe. Best moe!
vrijdag 26 december 2014 om 00:56
Wij zijn ook al weer zo'n 1,5 uur thuis. Was gezellig! Ik kon van tevoren zo ongeveer opnoemen wat we zouden eten en ik zat er niet ver naast Net Metacam en pil bij Puk naar binnen geprakt, morgen de pillenschieter maar opsnorren want mèn, wat kan hij een onmogelijk secreet zijn!
Nu lekker in makkelijke kleding op de bank nog ff hangen en dan lekker knorren. Morgen rustig dagje en weerbericht in de gaten houden
Nu lekker in makkelijke kleding op de bank nog ff hangen en dan lekker knorren. Morgen rustig dagje en weerbericht in de gaten houden
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 26 december 2014 om 01:19
Jaja Slof, dat denk je maar.
Later hebben ze het er nog over: 'weet je nog, toen met Kerst, toen tante Slof dacht dat ze wijs zat te lullen?'
Ghe Olijf, dan hoop ik maar dat het wel lekker is wat je elk jaar weer voorgeschoteld krijgt. Dan is voorspelbaar niet zo erg.
Arme Puk en arme jij. Hoe lang moet hij nog pillen slikken? En moeten ze heel naar binnen, of kun je ze verpulveren? Dat lukt me bij Sammi meestal nog wel.
Ik hang nu ook in makkelijk kleding op de bank. Wijn is bijna op. Daarom moet ik natuurlijk elk woord ongeveer 3x verbeteren
Hoop dat je zaterdag gewoon mijn kant op kan komen!
Tralalalala * Top 2000 *
Later hebben ze het er nog over: 'weet je nog, toen met Kerst, toen tante Slof dacht dat ze wijs zat te lullen?'
Ghe Olijf, dan hoop ik maar dat het wel lekker is wat je elk jaar weer voorgeschoteld krijgt. Dan is voorspelbaar niet zo erg.
Arme Puk en arme jij. Hoe lang moet hij nog pillen slikken? En moeten ze heel naar binnen, of kun je ze verpulveren? Dat lukt me bij Sammi meestal nog wel.
Ik hang nu ook in makkelijk kleding op de bank. Wijn is bijna op. Daarom moet ik natuurlijk elk woord ongeveer 3x verbeteren
Hoop dat je zaterdag gewoon mijn kant op kan komen!
Tralalalala * Top 2000 *