Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ohja

Oeps, ik heb een topic om zeep geholpen, vrees ik...... namen 3-ling

Wat bezielt zo iemand nou?
Ik ben door de wc-bril gezakt.

Vandaag maar op zoek naar een nieuwe. We wilden vandaag naar Rotterdam voor 3 dingen: dat atelier waar we afgelopen zomer kopjes hebben gekocht en een bestelling hebben gedaan voor o.a. een vaas. Nooit meer wat van gehoord, ook geen reactie op mijn mailtjes.

Het tweede was de showroom van de spuiterij van onze keukenkastjes, om een kleur te bepalen. Maar die is dicht tot 5 januari.

Het derde was de Maaskering, daar hadden we 2 gratis kaartjes voor. Alleen bedacht ik net dat dat in 2014 had gemoeten.

Dus…..blijft alleen dat atelier over. Hebben we mooi tijd voor een wc-bril.
Oeh Splint, je hebt een Trol gevonden

En de wc-bril.... hahaha

Sorry

Wat gek van dat atelier.... Neem aan dat ze toch wel wat willen verdienen
Voel je je al weer beter, Plou?

En hoe is het nu met Puk, Olijf?

Ja, van dat atelier is wel gek. Ik zie ook dat haar website en fb niet meer zijn bijgewerkt sinds een paar maanden, dus misschien is er wel iets aan de hand.

En van die wc-bril is stom. Er zit een barst aan de onderkant. En die mag natuurlijk niet doortrekken naar de bovenkant van de bril, want dan komt je velletje ertussen

Nou ja, laat ik deze er dan maar weer even ingooien:

Hahaha, Splinter, door de wc bril gezakt. Dat wordt een ritje naar de Gamma!

Ik ben maar wat achterstallig huishoudelijk onderhoud gaan doen. De badkamer is nu helemaal gesopt. Straks alleen nog de muren van de douche schoonspuiten met water.

Verder heb ik geen idee wat ik ga doen vandaag. Misschien naar het asiel om kat(ten) te kijken.
Neh, nog niet echt. Ben nu echt verkouden. Oren zitten ook half dicht enzo.

Hopelijk morgen beter.

Tip voor wcbril: neem een massieve, dan zak je er nooit meer omheen en makkelijker schoonmaken.
We willen weer zo'n zelfde originele. Man heeft ontdekt dat de stootblokjes onder de bril deels waren gebroken / verschoven, waardoor het gewicht niet goed verdeeld werd.

Nou ja, whatever, we gaan op zoek!

Balen van je snot, Plou. Lekker nog even rustig aan doen dan.
Succes

Ik ga zo ff naar de zonnebank denk ik en even de auto door de wasstraat gooien.
Splint (sorry maar wahaha)

Puk is weer helemaal Puk, gewoon weer blije, grappige, lastige, bemoeierige, lieve Puk

Hij krijgt voorlopig nog die druppels en metacam maar zijn snotkop gaat heel goed. Blij mee!
Het is gelukt! Kattenpopulatie is weer op het oude niveau. Zie fb voor meer info en foto's. Een oudje en 2 jonkies. Van 1.5 jaar en 3 jaar oud.
Ik ga snel kijken, leuk!
Leuk Dee

Volle bak bij jullie. Zijn ze al wel aan elkaar gewend?
Ja, B&S werden het liefst samen geplaatst. En Dikke Deur is gewoonweg een héérlijke poes. Wat een theemuts is dat. Het was zo lekker om weer gezonde dikke kattenlijfjes te aaien. Bee is een felle tante, maar ik mag wel haar buikie aaien. Dat mag ik bij alle drie. Het zijn echt heerlijke kroelkatten waar je kopjes van krijgt en die er ff lekker voor gaan liggen. Bee kwam gelijk ff snuffelen, dus neusie neusie gezeten. Ik denk dat zij de muizenjager van de familie wordt.

En die ouwe, die gun ik gewoon nog een mooie tijd bij mij. Hoe lang dat ook duurt. Ze wisten niet hoe oud zij is, ergens tussen de 15 en 17.

En alle drie zijn ze aan honden gewend. Dikke deur ging bij de opvang zelfs kopjes geven aan de hond. Of die het nou leuk vond of niet.

Ik heb precies die katten uitgezocht die ik wilde hebben. Ben heel goed geholpen in het asiel.
Klinkt goed Dee! Ben heel benieuwd hoe ze het doen thuis. De dikke rooie mag je al snel halen toch?

Ga je deze namen houden?
Oh super Olijf, dat Puk weer Puk is! Gelukkig.

Ons tripje naar het atelier is voor niks geweest. De deur zat dicht en er lag post op de grond. Even nagevraagd bij de winkeltjes in de buurt (het is een beetje zo'n alternatief straatje) en ze schijnt nog wel open te zijn, maar heel duidelijk was het niet.

Nou ja, dat was de laatste actie die nog over was van de 3 die we voor vandaag bedacht hadden. Hm. Ook nog gezocht naar een goede pasta-pan in een hele grote kookzaak daar vlakbij, maar dat lukte ook niet onder de 90 euro.

Wel leuk in Schiedam rondgelopen daarna. En naar het tuincentrum om een pakketje van Wehkamp op te halen (2 winterjassen), maar die was nog niet binnen.

Het is zeg maar een 'lukt-niet' dagje. Vanavond weer eens proberen een goede cake te bakken, maar ik hou er maar op voorhand rekening mee dat dat dan ook niet gaat lukken.

Bieb, weer gewerkt vandaag? Aan de telefoon? Nu heb je eindelijk gewoon 2 dagen weekend!!
Nou ja zeg, we zijn er daarstraks achter gekomen dat met Oud en Nieuw een grote boom in onze tuin volledig is afgefikt door vuurwerk! Het is in een uithoek van de tuin dus we hadden het nog helemaal niet opgemerkt, ik liep er daarstraks langs toen ik boodschappen ging doen en vaag dacht: wat ziet die boom er beroerd uit. Ahum, hij is dus gewoon afgebrand. Daders liggen uiteraard op het kerkhof. Ja, ik kan zo een clubje aanwijzen maar ja, begin maar eens wat tegen een groepje van 10 knullen.
Het oudje hebben we een andere naam gegeven. Het was toch een vrouwtje i.p.v. een mannetje....

Over de andere twee zijn we nog niet uit. Wat Tonks aandroeg vond ik natuurlijk heel leuk maar K wat minder.... hahahaha.

Ik wacht het wel af. De echte naam komt wel boven als ze hier eenmaal zijn.

Jammer van dat atelier. Kan je dus niks meer kopen. En is een pastapan ècht zo duur?!?! Mijn hemel....

Je was dus vlak bij mij!

Cake zou ik morgen doen als ik jou was. Gaat m niet worden denk ik. Of je moet er heel erg veel zin in hebben.
Sorry Dee, vergeet ik helemaal jou te feliciteren met je nieuwe harige aanwinsten, leuk!
Dank je wel Olijf. Ik ben er zeer blij mee. Jij gecondoleerd met je boom. Zo niet leuk dit. Gelukkig staat ie niet dicht bij je huis.
En fijn om te lezen dat Puk het weer goed doet!
quote:Deedot schreef op 02 januari 2015 @ 18:42:

En fijn om te lezen dat Puk het weer goed doet!Ja, bizar dat een beest met zo weinig inhoud kennelijk zo'n koppijn kan hebben (alhoewel we er met pillen achter kwamen dat 'ie minder oenig is dan we dachten haha)

Je hebt er wel goed op gereageerd, Olijf!
De beste wensen nog allemaal!!!

Splint, wat jammer dat dat atelier niet meer open is/niet meer reageert op klanten. Hopelijk gaat het met de cake beter

Dee, wat een dotjes! Lief dat je ook zo'n ouwetje nog een plekkie gunt!

Olijf, wat jammer van die boom zeg. Niemand iets gezien zeker? Ik krijg steeds meer de balen van dat vuurwerk als ik allemaal hoor en lees en zie wat voor ellende er mee aangericht kan worden. Zoon vindt vuurwerk wel lollig allemaal, heeft met man ook eea afgestoken met oudjaar, maar van de schade die bij vrienden (waar Dee het ook al over had) is aangericht werd zelfs de huispuber helemaal naar. Hij kent die mensen ook en hij was pislink dat juist hen dit nu overkomt. En nu die boom bij jou. Nee, dat siervuurwerk vind ik leuk om naar te kijken maar wat mij betreft mag het aan professionals overgelaten worden.

Super dat Puk het weer zo goed doet!

Hier fijne dagen achter de rug verder. Maar nu omringd door first-world-problems en ik kan er eigenlijk niet opgewonden van raken en ik weet niet wat ik daar dan weer van vind. Bij ouders en schoonouders zijn de cv-ketels kapot en de monteurs kunnen bij de een het probleem niet vinden en bij de ander het hele huis niet (monteur heeft al twee keer bij het verkeerde huis staan te bellen en vervolgens weggegaan zonder ook maar iemand op de hoogte te stellen. Terwijl het geen onbekende/onlogische nieuwbouwwijk is oid maar een al lang bestaande wijk met uberlogische huisnummering). En hier kwamen net -tig hulpverleningsvoertuigen met sirenes voorbij, blijkt er een lek in een dijk te zijn op 150 meter van mijn huis. Man heeft al uitgerekend tot hoe hoog het water komt als de dijk doorbreekt, ik heb bedacht dat ik de trouwfoto's op de bovenste verdieping zal zetten als het zover komt en nog een wijntje ingeschonken. Après nous le déluge of zoiets.

Scoobydon't is moe van oud en nieuw, vond het vooral spannend maar was niet bang. Loesje en de zigeuner waren nergens van onder de indruk, behalve van het bezoek. Zoveel mensen om bij op schoot te gaan zitten! Keuzes, keuzes, keuzes. Allemaal moe dus.

Peerd had weer eens de voorraadschuur geplunderd en wederom stond Ken er bij en keek er naar. Ook daar geen vuurwerkstress dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven