Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Talkinghead schreef op 02 januari 2015 @ 23:47:

Of meer passend bij jouw muzikale smaak: Ram en Stein

K oppert net Sparky. Is een zanger die wij erg goed vinden. Jullie niet. Hij is van Demented are Go. Leuk liedje van hem:

Sparky
Is erg leuk, maar de lichtobjecten op de wandelroute staan er alleen nog dit weekend. Paar weken gelden hebben we de vaartocht al gedaan, die kruist op enkele punten het wandeldeel maar staat verder op zichzelf. Varen kan nog t/m de 18e.
Oke, misschien dat ik dan ga kijken of ik iemand voor morgen kan motiveren
Leuk TH! Je was toch al eens bij Amsterdam Light festival geweest?

Nou, de cake smaakt best. Maar hij lijkt inderdaad nog niet helemaal gaar te zijn, sommige stukjes zien er wat compact uit ipv kruimelig. Dus volgende keer iets minder warm en iets langer in de oven.

Wordt vervolgd

Porto en Bello?

Maar eigenlijk zou ik het bij Sjaak houden, zeker als het een beetje een lieve sul is.

Sjaak en Shelly?

Sjaak en Sherry?

Is Jut en Jul al genoemd?

Mats en Mindy

Mork en Mindy
Misschien is Demented een leuke naam dan voor de oudste? :P
Ik ben mijn eigen bananenschil
Spike
Moest bij Sparky meteen aan Spargo denken: leuk contrast wel tussen hillbilly en disco.
Een collega heeft zijn kat Starbucks genoemd. Vind ik ook leuk
Plou, er wordt erg veel regen voorspeld voor morgen en dat is niet heel erg leuk wandelen vrees ik .

Splinter, ja, we waren er al eerder en toen gingen we ook op zoek naar de wandelroute. Maar die opende pas anderhalve week later
Ja, ik las het al. Liep een beetje achter met typen.

Dee, nog een optie (uit het drielingentopic): Tonnie en Connie.
Schnaps en Snabbel
quote:Olijfje_ schreef op 02 januari 2015 @ 23:53:

Misschien is Demented een leuke naam dan voor de oudste? :PHahaha, maar oudje is volgens mij nog helemaal nog niet zo Demented. Ze wilde vanmiddag wel op schoot liggen en ook weer graag haar mandje liggen. We zullen het zien. Namen zijn toch zo ook veranderd. Ze luisteren er toch niet naar.
Ohw, regen? Shoot....
Zondag is het nog wel aardig weer om te wandelen en het start rond 17 uur al...onderweg iets eten en dan sluit je het weekend leuk af
Zondagavond eet ik in Gouda
Eet?
Eet ja. Verder niet.

In een restaurant met zeer slechte recensies

Kan alleen maar meevallen dus
Dat combineert lastig
Ja, helaas.

Dus of morgen, of helemaal niet.
Nah, lekker eten dan.

Fijn dat het zo goed gaat.

Misschien is het wel iets voor ons, zondagavond naar Amsterdam. Hoewel man eigenlijk helemaal niet zo van die verlichte gebouwen houdt. Wel leuk om zo door Amsterdam te lopen. En maandag zijn we nog vrij, dus ik gooi het maar in de groep hier.

Heeeeeeej, we zijn bijna vol! Ons langst lopende topic ooit, volgens mij. Maar dat maakt niet uit.

Zal ik een nieuwe openen?
Slechte recensies? Waarom ga je daar heen dan?
Splint, het wandelen is met name langs verlichte, speciaal hiervoor gemaakte objecten. Denk aan een koepel van 300 fietswielen, hologrammen voor de Hermitage, vlinders enzo.
Nouhou, ik zag een veiling op vakantieveilingen. Daar stond dat bij, ik bood 10 euro. Veiling liep over 12 uur af.

En toen had ik hem dus gewonnen. Daarna pas gaan googlen op recensies.

Maarja, voor 10 euro voor 2 personen... Ach...

Ik verheug me nu al op de chocoladebrok met spuitroom (omschrijving voor de brownie)
Ja, ik zit nu op de site te kijken en dat ziet er wel mooi uit!

Misschien kan ik man met een plakje cake verleiden.
Dat is wel een interessante deal, Plou.

Voor 10 euro...... als het dan echt zo slecht is, kun je er alleen maar lol om hebben toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven