Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Lake Louise:

Banff:

Optimist tot in de kist!
Mjam Indische cake net mijn plakje op met een bakkie 'nep'resso (decaf nespresso)

Oh en Splint, ik vroeg me af ivm kamperen ivm ons tentenspul, we hebben natuurlijk nog steeds onze hele tentuitzet van Tent 4 Rent, wat we met liefde uitlenen aan vrienden. Scheelt een slok op een borrel vooral omdat campers ook enorm veel benzine slurpen plus alle extra kosten die eraan zitten zoals persoonlijke pakketten en start pakketten, etc. Als je onze spullen zou willen lenen dan heb je dus eigenlijk alleen de campingkosten en natuurlijk je natje en droogje
Optimist tot in de kist!
Ik heb net al je foto's bekeken op fb Fant. Mooi hoor, en wat had je een superplek voor het hotel. Beter kon niet geloof ik. Eten is ook goed gekomen zo te zien. Ik geloof je gelijk als je zegt dat het helemaal geweldig was. Ben jaloers op de musea die je hebt bezocht. Daar had ik ook wel graag heen gewild. Dat wil ik nog steeds. Naar NY en dan museumhoppen.

Heeft de cake gesmaakt? Nog net zo lekker als vroeger? Ik heb het ook al lang niet gehad. Binnenkort toch maar weer eens halen.

Pilou, misschien moet je Ozzy toch maar eens de kattenbak aanwijzen. Kan ie ook met regen binnenblijven.
Ozzy kent de kattenbak al maar wil niet binnen blijven
Dom ding.
Hij zal vast z'n warme droge schuilplekjes wel hebben denk ik. Of een buitenpoepert. Duus was een binnenpoepert. Kon de hele dag buiten zijn, als ik thuis kwam en de deur open deed ging ze als een spurt naar boven. He he, eindelijk plassen....
Als zwerfkat heb je weinig keus natuurlijk....

Ik ga morgen een cheescake bakken denk ik.

Ik kom in de bak/kookmodus.

Krijg straks een vriend op de koffie, ook gezellig. Ben een beetje klaar met thuis werken, dus dat is een welkome afwisseling.
De voormalig zwerfkat hier blijft ook een buitenpoepert.

Alleen als de nood echt echt echt hoog is en de buitendeur is dicht gaat hij op de bak. En dan spit hij gelijk de hele bak om
Haha, dat doet de ZM-lookalike hier ook, vooral als de bak net schoon is. Dan graaft hij een weg naar Australië
Ik ben mijn eigen bananenschil
Gasterds

Mo apte me gisteren nog een foto. Zij samen op de bank, op mijn plekje en het monster een meter uitgestrekt over hem heen.

Ik word niet ècht gemist geloof ik.

Over baksels: gisteren een lekker toetje. Bladerdeeg met bakkersroom/pudding en daar plakjes appel op. Kruising tussen tompoes en appelgebak mmm
Werk je de hele week nog thuis Plou?

Eindelijk weer een vrije dag, lekker voor mezelf. Zit nu lekker met Sjors te genieten en Sammi kuiert tevreden rond.

En ik ben weer helemaal opgeknapt. Gisterochtend laatste controle bij de huisarts en dat was goed.

Bieb, wat een prachtig katje heb je daar bij je zeg! Zou mooi zijn als ze bevalt als je er nog bent! Is het vandaag ook weer lekker strandweer? En hoe is het met je halfdove bejaarde met blaasontsteking?

Hopelijk heeft ze (en jij!) er niet te veel last van. En wat een achterlijke prijzen voor een strandbedje! Dan maar lekker aan het zwembad.

Fantje, wat heb jij het geweldig gehad zeg! Ik zit helemaal mee te genieten. En wat lekker om te ervaren dat je je kinders prima kan vertrouwen met zo'n rollende moeder. Je bent ze dus gewoon niet tot last (onthou dat nou maar hè!!) Hoe was het thuiskomen?

Plou, heb je eigenlijk alweer een nieuwe klus nu? Of moet je thuis echt even je tijd uitzitten?

Voordeel van thuis werken is dat je dan dus wel even lekker die baksels kunt proberen. Ik doe dat eigenlijk veel te weinig. Eigenlijk alleen met mans verjaardag, dan maak ik superverrukkelijke, heerlijke, niet-te-overtreffen ingestorte appeltaart.

Gelukkig is hij bijna weer jarig.

Sammi is uiteraard een binnenpoepert. Ik denk dat hij niet eens weet hoe het moet, buiten. En ook hij is gek op een schone bak. De laatste keer was ik de bak nog aan het vullen, bak stond op mijn bureau. Ik draai me een beetje om om de lege zak op de grond te leggen en op datzelfde moment klom Sammi in de bak (nog op het bureau!) om te piesen.
anoniem_172829 wijzigde dit bericht op 16-10-2014 11:46
Reden: tsss, Sammi had mijn halve tekst weggehaald!
% gewijzigd
Haha Bieb, ook lekker om te weten dat ze het goed hebben samen hè. En dat hij zich prima vermaakt met de poekels.
Teun en Joris staan ook voor de deur te jengelen als ze binnen zijn en moeten poepen/plassen, rare jongens

Fijn dat je het zo leuk gehad hebt, Fantje!

Splinter gelukkig ook weer helemaal uit de lappenmand.

Hier wordt verder weinig gekookt en gebakken, maar ik heb grootse culinaire plannen voor de toekomst . Sloffriend verrassen als hij thuis komt na een dag ploeteren, toffeltjes en drankje staan dan uiteraard klaar, schortje voor
Mijn oven is deaud
Dubbel. .
Ja Bieb, morgen ook nog thuis en maandag ook denk ik.

Nog geen nieuwe klus. Hopelijk hoor ik morgen iets van manager, die 'opeens' een week vrij had deze week.

Goed, geen taart dus. Jammer.
Heerlijk vrij met poekel en Sjors Splint!

Mensen die niet van katten houden komen toch echt iets te kort in hun leven. Stom dat ze dat zelf niet snappen.

En fijn van je goedgekeurde vriendinnen, hopelijk houden ze zich nu koest.

Ik lig heerlijk aan het zwembad. Net de Viva gelezen en gisteren al de Linda van oktober. Ligt hier allemaal in de boekenkast van andere toeristen. Zo even kijken naar wat nieuwe tijdschriften. En mijn ereader staat ook nog vol.

De bejaarde zemelt door en blijft naar de wc gaan en klagen. Net onder het eten enzo *yuk*

We hebben een enorm verschil in wat schoon inhoudt... even klagen want ik word er niet goed van.

Zo had ze haar schoenen schoongemaakt met het afwassponsje en de vaatdoek. Daar ga ik van over mijn nek.

(En weggepleurd uiteraard) nah...doet ze dan heel verontwaardigd. En ik ben de zeikerd. Zucht.

Handen wassen na toiletbezoek, voordat je gaat koken en voor het eten vind ze ook niet zo nodig.

Ieuwww Hoe kan het dat ik een kind van haar ben??

Nou ja zeurkousmodus weer uit. Het is hier mooi en het weer is zalig

Ik doe nog wel even blik op oneindig.
he Bieb, das knap, dubbel met een berichtje van Plous ertussen

Jammer van de bejaarde (moet wel grinniken om het woord ). Mwah, dat van niet handen wassen zou ik ook niet vrolijk worden, nee.
Trage wifi hier

Ik leer nu wel hoe vervelend het is als iemand wat wil opdringen (en dat ik dat zelf ook wel eens doe maar vanaf nu nooit meer)

Zo vond de bejaarde dat ik me moest insmeren. Ik vond van niet en als ik er aan toe was had ik zelf smeerspul.

Ging ze me na nog 3 x drammen sprayen met haar spul.

Ik ben 43!!

En net: wil je nog iets van de kamer? Nee ik heb alles.

Komt ze terug met een mandarijn (had ik al) en sultana (die met yoghurt die ik niet lust)

Weer

Ik ga zo een ijsje eten
Meh.... Idd niet heel schoon nee om je schoenen te poetsen waar je ook je koffiekopje mee uitsopt. En handen niet wassen?

Ik ben 1x in mijn 'volwassen'leven met mijn ouders mee op vakantie geweest en doe ik nooit meer. En nu ik jou zo weer lees, weet ik gelijk waarom dat was

Gelukkig zon en leesvoer
Balen van oven Plou.

Dan hadden je verbrande broodjes daar ook mee te maken? Oven op hol?
Ja... Oven kan alleen nog maar grillen op 250 graden. Niet heel bevordelijk

Haha, je moeder. Zo herkenbaar.

Mijn moeder: Wil je wat drinken?

Ik: Nee mam

Moeder: Wil je thee?

Ik: Nee mam, ik hoef niks

Moeder: Nee he, geen thee. Wil je koffie dan?

Ik: Nee mam, ik hoef niks

Moeder: Nee he, ook geen koffie. Wil je een beetje sap dan?

Ik: Nee mam

Moeder: Nee he, ook geen sap. Water dan?

Ik: Doe dan maar water

Moeder: Ja he? Glaasje water

Argh!

Herkenbaar. Makkelijker om maar gelijk toe te geven en wat te drinken nemen. Opvoeden lukt toch niet meer
Vallen niet meer niet te veranderen , maar ik probeer altijd maar te bedenken dat ze het goed bedoelen, zucht. En het maakt niet uit hoe oud je bent, ze blijven het doen.

Plous, kun je de oven misschien resetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven