Tettertopic nummer 31!
dinsdag 14 oktober 2014 om 18:30
quote:Pilou schreef op 14 oktober 2014 @ 14:49:
Duimendraaiers aan
Ik was een tijdje geleden met Olijf in U, daar hing een prachtig jurkje maar te duur. Is in de aanbieding nu voor 30 euro minder. Hij is zo, zo, zo perfect! Maar ja... eigenlijk is mijn geld wel een beetje op. Maar hij zo leuk! *zucht*.
[afbeelding]
Ja maar, ja maar…. het bedrag van de jurk is vast peanuts bij wat je kwijt was aan je reis. Die paar eurootjes vallen dan echt niet op hoor.
Duimendraaiers aan
Ik was een tijdje geleden met Olijf in U, daar hing een prachtig jurkje maar te duur. Is in de aanbieding nu voor 30 euro minder. Hij is zo, zo, zo perfect! Maar ja... eigenlijk is mijn geld wel een beetje op. Maar hij zo leuk! *zucht*.
[afbeelding]
Ja maar, ja maar…. het bedrag van de jurk is vast peanuts bij wat je kwijt was aan je reis. Die paar eurootjes vallen dan echt niet op hoor.
dinsdag 14 oktober 2014 om 19:05
dinsdag 14 oktober 2014 om 20:50
Nee, voor mijn gevoel niet. Hij heeft me alleen maar zeer gedaan. Ik heb nu een grote rode plek dus op mijn oog wat nog steeds zeer doet. Het begint nu ook weer een beetje te tranen. K heeft er een foto van gemaakt maar daar konden we ook niks op zien. Ik heb nu alleen een hele enge foto van mijn oog hahaha. Ziet er niet uit zeg, van zo dichtbij.
dinsdag 14 oktober 2014 om 21:07
Jurk al gekocht Plou?
Ik hoop dat het hier morgen echt weer strand weer is hoor.
Pffff.. wat duurt een dag met een half dove bejaarde lang.
Vannacht bleek ze blaasontsteking gekregen te hebben, 5x naar de wc en daarna weer snurken in de slaapkamer zonder de deur goed te sluiten.
ik er weer uit haar deur dicht drukken.
Vanmorgen wilde ze de alarmcentrale bellen van haar zorgverzekering ben jij gek!! Googlen Hoe het in het Spaans heet en naar de apotheek.
Daarna met de bus naar de stad en veel gelopen. Blaar onder mijn voet.
Ik ben officieel mantelzorger nu..Dus.
Morgen zodat ik in mijn ereader kan duiken please!
Ik hoop dat het hier morgen echt weer strand weer is hoor.
Pffff.. wat duurt een dag met een half dove bejaarde lang.
Vannacht bleek ze blaasontsteking gekregen te hebben, 5x naar de wc en daarna weer snurken in de slaapkamer zonder de deur goed te sluiten.
ik er weer uit haar deur dicht drukken.
Vanmorgen wilde ze de alarmcentrale bellen van haar zorgverzekering ben jij gek!! Googlen Hoe het in het Spaans heet en naar de apotheek.
Daarna met de bus naar de stad en veel gelopen. Blaar onder mijn voet.
Ik ben officieel mantelzorger nu..Dus.
Morgen zodat ik in mijn ereader kan duiken please!
dinsdag 14 oktober 2014 om 21:46
dinsdag 14 oktober 2014 om 22:25
dinsdag 14 oktober 2014 om 22:31
Ah ibu 600. Krijg ik hier alleen van de tandarts na een wortelkanaalbehandeling of zo iets ergs. Stom eigenlijk he?
Ik deed in Spanje ook aan demonstratie geven, ik zat onder de zonneallergie. Borstkas laten zien en 1 minuut later had ik een superspulletje voor een tientje. En dat werkt gewoon gelijk. Moet je hier om komen. Ga je echt niet krijgen.
Ik deed in Spanje ook aan demonstratie geven, ik zat onder de zonneallergie. Borstkas laten zien en 1 minuut later had ik een superspulletje voor een tientje. En dat werkt gewoon gelijk. Moet je hier om komen. Ga je echt niet krijgen.
woensdag 15 oktober 2014 om 00:14
Ozzy in tha house! Hij heeft mazzel dat ik nog even wat moest pakken. Ik durf hem niet de hele nacht binnen te laten tis kut weer. Maar heb geen zin in een ondergezeken bank oid.
Hij heeft iig weer zakkies natvoer en harde brokken in de maag
Haha, bieb, je moeder
Balen van je oog Dee.
En nee vwb de jurk. Ik moet echt even gaan sparen. Hoe graag ik hem ook wil. 70 euro is bijna een week aan boodschappen
Hij heeft iig weer zakkies natvoer en harde brokken in de maag
Haha, bieb, je moeder
Balen van je oog Dee.
En nee vwb de jurk. Ik moet echt even gaan sparen. Hoe graag ik hem ook wil. 70 euro is bijna een week aan boodschappen
woensdag 15 oktober 2014 om 11:11
Ondanks moemoemoe als ik naar bed ga, toch veel wakker. Dus nu branderige ogen en moemoemoe. Hopelijk houdt dit 'vakantienagenieten' snel op
Jullie nog een leuk receptje voor mij? Er komen 2 vriendinnen eten vrijdag waarvan er eentje alleen kip en gehakt lust. Ik wil relatief gezond koken en niet te moeilijk. Maar inspiraaaasie is even op.
Bieb! Lig je te bakken aan het strand?
Doet je oog weer normaal Dee?
Oh Sjors! *nipt*
Jullie nog een leuk receptje voor mij? Er komen 2 vriendinnen eten vrijdag waarvan er eentje alleen kip en gehakt lust. Ik wil relatief gezond koken en niet te moeilijk. Maar inspiraaaasie is even op.
Bieb! Lig je te bakken aan het strand?
Doet je oog weer normaal Dee?
Oh Sjors! *nipt*
woensdag 15 oktober 2014 om 12:13
Oog gaat een stuk beter. Nog wel gevoelig en dik. Make up is ook vandaag niet aan de orde. Het akelige tranen is gelukkig over.
Jammer dat je nog zo moe bent. Niks aan.
Recept wat ik lekker vind is pasta met kip
2 of 3 kipfilets in stukjes
1 zakje paprikapoeder mild
klein scheutje worcestersaus
vlinderpasta
courgette in stukjes
champignons
kookroom
1 of 2 kleine blikjes tomatenpuree
knoflook
peterselie
kip bakken en groente er bij doen. Even laten bakken en dan kookroom er bij. Dan worscestersaus, paprikapoeder en tomatenpuree. Laten pruttelen. Ondertussen pasta koken. Ik deed het met vlinderpasta. Als laatste de peterselie (vers of uit een zakje) er bij doen. Klaar.
Jammer dat je nog zo moe bent. Niks aan.
Recept wat ik lekker vind is pasta met kip
2 of 3 kipfilets in stukjes
1 zakje paprikapoeder mild
klein scheutje worcestersaus
vlinderpasta
courgette in stukjes
champignons
kookroom
1 of 2 kleine blikjes tomatenpuree
knoflook
peterselie
kip bakken en groente er bij doen. Even laten bakken en dan kookroom er bij. Dan worscestersaus, paprikapoeder en tomatenpuree. Laten pruttelen. Ondertussen pasta koken. Ik deed het met vlinderpasta. Als laatste de peterselie (vers of uit een zakje) er bij doen. Klaar.
woensdag 15 oktober 2014 om 13:54
Voor beide dames met zere ogen. Oogdruppels van dr.Vogel. Kan geen enkel kwaad en is heerlijk verzachtend.
Ik lag net aan het strand. Maar aangezien 2 ligbedjes ¤27 kosten lagen we op het zand.
Vind mijn rug niet leuk.
Toch maar weer bij het zwembad met de heerlijke bedden met dikke lounge kussens en gratis wifi.
De bejaarde ligt nog aan het strand.
Ik lag net aan het strand. Maar aangezien 2 ligbedjes ¤27 kosten lagen we op het zand.
Vind mijn rug niet leuk.
Toch maar weer bij het zwembad met de heerlijke bedden met dikke lounge kussens en gratis wifi.
De bejaarde ligt nog aan het strand.
woensdag 15 oktober 2014 om 14:10
woensdag 15 oktober 2014 om 14:41
Ik heb het al heel lang niet gegeten. Zelfs K vond het lekker. En meerdere mensen aan wie ik het recept heb gegeven. Zeker eens proberen. Eigenlijk maakte ik het met slagroom. Is lekkerder maar niet echt gezonder. Kookroom is een goede vervanger.
Niet te geloven die prijzen zeg. Dan maar bij het zwembad hoor. Gratis en zo te horen ligt het daar ook prettiger. In ieder geval zonder zand.
Ik ben net ff met de kleine hond de stad in geweest (ja ja, zonder make up!) Wat een succes. Zo leuk om te zien hoe goed ze dat doet. Netjes meelopen en heel veel harten veroveren. Vooral kindjes zijn gek op d'r.
Nu ga ik maar even een wasje ophangen en dan boodschappen doen voor pasta
Niet te geloven die prijzen zeg. Dan maar bij het zwembad hoor. Gratis en zo te horen ligt het daar ook prettiger. In ieder geval zonder zand.
Ik ben net ff met de kleine hond de stad in geweest (ja ja, zonder make up!) Wat een succes. Zo leuk om te zien hoe goed ze dat doet. Netjes meelopen en heel veel harten veroveren. Vooral kindjes zijn gek op d'r.
Nu ga ik maar even een wasje ophangen en dan boodschappen doen voor pasta
woensdag 15 oktober 2014 om 18:23
woensdag 15 oktober 2014 om 19:44
Hallo Tetters,
Eerst eventjes ook hier nog een knuf voor Dee, hoe is het meis? Moeilijk is het toch om afscheid te nemen!
Dat kasteel is in Banff, we zijn hier met Plous geweest maar die vd soep is het kasteel in Lake Louise. Allebei vd zelfde keten Fairmont.
Verder even een ego verslag, heb nog niet veel kunnen lezen:
Wow, wow, wow, wat was NY geweldig. We zaten zowat hartje Time Square, om de hoek v het Majestic Theatre waar Phantom speelde. We hebben met name met de bus gereisd, dat beviel prima. De metro vonden we niks, rommelig, en je ziet ook nog eens niks. Nou ja op FB een soort v dagboek, het was in 1 woord super. En wat ben ik trots op mijn 3 kids die echt met veel lol mij door NY hebben geduwd, hoppa ma daar ga je Het was soms haast vechten wie mam mocht "duwen". Verder ging het in de bus super, heel toegankelijk allemaal.
Phantom was een absoluut hoogtepunt, hoewel de musea ook heel mooi waren. Maar we hadden seats op de 3e rij in het midden dus zaten echt midden in de musical. Traantjes om de musical maar ook v geluk dat ik zomaar daar zat met drie van mijn kids.
En de 2 mannen thuis hebben het ook super leuk gehad, zijn wezen biljarten, film gekeken, uit eten geweest, boerenkool gemaakt, en op Thanksgiving kip in de smoker gestopt. Ik kreeg nog een trotse foto vh eindresultaat
Eerst eventjes ook hier nog een knuf voor Dee, hoe is het meis? Moeilijk is het toch om afscheid te nemen!
Dat kasteel is in Banff, we zijn hier met Plous geweest maar die vd soep is het kasteel in Lake Louise. Allebei vd zelfde keten Fairmont.
Verder even een ego verslag, heb nog niet veel kunnen lezen:
Wow, wow, wow, wat was NY geweldig. We zaten zowat hartje Time Square, om de hoek v het Majestic Theatre waar Phantom speelde. We hebben met name met de bus gereisd, dat beviel prima. De metro vonden we niks, rommelig, en je ziet ook nog eens niks. Nou ja op FB een soort v dagboek, het was in 1 woord super. En wat ben ik trots op mijn 3 kids die echt met veel lol mij door NY hebben geduwd, hoppa ma daar ga je Het was soms haast vechten wie mam mocht "duwen". Verder ging het in de bus super, heel toegankelijk allemaal.
Phantom was een absoluut hoogtepunt, hoewel de musea ook heel mooi waren. Maar we hadden seats op de 3e rij in het midden dus zaten echt midden in de musical. Traantjes om de musical maar ook v geluk dat ik zomaar daar zat met drie van mijn kids.
En de 2 mannen thuis hebben het ook super leuk gehad, zijn wezen biljarten, film gekeken, uit eten geweest, boerenkool gemaakt, en op Thanksgiving kip in de smoker gestopt. Ik kreeg nog een trotse foto vh eindresultaat
Optimist tot in de kist!