Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Oh jee. Bestaat dit topic nog steeds? Wat een volhouders zijn jullie zeg. Haha.
Haaai Zoebie! Gelukkig nieuwjaar! Leuk dat je weer even komt kijken. En ja, we bestaan nog steeds. Al jaren. Hoeveel jaar weet ik eigenlijk niet. 5 of zo? Alles goed bij jou?
Ik heb net Sjuul's dierenpaspoort bekeken en daar staat in dat ze van 30 september 1997 is. Poes is dus geen 15 maar 17!!!!
Dus ze heeft een paspoort maar het asiel weer niet hoe oud ze is? Jaja...
17 klonk waarschijnlijk nóg onaantrekkelijker dan 15.
Paspoort is door de dierenarts van het asiel aangemaakt en daar staat die datum dus in. Mij maakt het niet uit hoor, maar wel raar dat ze dus 2 jaar ouder is misschien.
Raar inderdaad.

Weet je trouwens iets van haar achtergrond? En van die van Jut en Jul straks?

Wij zijn vanavond in Amsterdam geweest, naar die light-tour. Was inderdaad erg leuk! Heerlijk fris buiten en anderhalf uur door de stad gebanjerd. Samen met veeeeel anderen.

En daarna heerlijk gegeten bij Smulewicz. Nu uit-bwurpen op de bank.

Zo heelijk dat ik morgen nog vrij ben!
anoniem_172829 wijzigde dit bericht op 05-01-2015 00:01
Reden: :-)
% gewijzigd
Splint, ik keek nog even om de hoek hier want kan niet lekker in slaap komen met snothoofd. Zou je jouw post nog ff op naamalert willen controleren
Leuk dat het leuk was! En dat tijd klopte . Die drukte herken ik ja, de route was makkelijk te herkennen
Ja inderdaad, als je even geen bordjes kon vinden, kon je toch zien welke kant je op moest.

Jeuj, eindelijk contact met de kunstenares van het atelier! Ze heeft alles al lang klaar, heeft ook een paar fotootjes gestuurd. Zaterdag gaan we het halen. Helemaal leuk!
Even speciaal voor Bieb: Contactgrill is a.s. donderdag bij de Lidl voor 18 euro in de aanbieding.
Poep gevonden! Hoe blij kan je zijn dat je kat gepoept heeft.

Eerste werkdag zit er weer op. Ik vond opstaan Niet Leuk. Veel te vroeg. Ik heb alle mail weggewerkt en alle berichten in het systeem. Goeie werkdag dus. Nu met poes op de bank. Zij in d'r mandje, ik er aaiend naast. Allebei blij.
Leuk Dee.

Heeft ze in de bak gepoept? Heb je een foto gemaakt?

Ik heb de hele dag helemaal niks gedaan. Tot vervelens aan toe. We zitten te wachten op een grote houten plaat (om een nieuwe tafel te maken), die wordt bezorgd tussen 7.00u en 17.00u. Yeah right. Maar ze hebben me net verzekerd dat ze onderweg zijn. Dan komt het volgende probleem: ding gaat vast niet in de lift passen.
Haha, ja ze heeft in de bak gepoept. En nee, geen foto van gemaakt. Dat ging me net te ver.

Hmmm, lastig zo'n plaat. Kan je 'm niet dubbelvouwen?
Gelukt! Plaat naar de box gesjouwd, daar 60 cm eraf gezaagd en toen kon ie in de lift. Man is morgen nog vrij, dus die gaat dan aan de zagerij.

Tssss, schiet me ineens te binnen dat ik zaterdag een pak Viennetta Caramel heb gekocht. Was ik helemaal vergeten!
Hoe kan je dat nou vergeten? Die is Lekker!

Goed dat plaat toch naar boven kon.

Ik bedenk me net dat wij nog apfelstrudel in de vriezer hebben liggen. Was eigenlijk voor kerst... Vergeten. En hè, wat vervelend nou, we moeten de vriezer ontdooien dus die moet leeg/leger
@Bij: Tapijt en meerdere huisdieren is gewoon niet handig. Fijn dat man dat nu ook inziet

@Dee: Wat bijzonder dat Sjuul 'opeens' 17 blijkt te zijn. Maakt haar niet minder leuk natuurlijk maar ja, wel minder levensduur. Ik hoop dat ze het voorlopig wel blijft doen zonder medische mankementen En ze heeft gepoept! En je maakt er geen foto van

Ik ben ook wel benieuwd of je meer weet van haar achtergrond eigenlijk

@Slof: Wat jammer dat jij en Friend ziek waren Wel fijn dat iedereen nu is gekeurd enzo

@Splinter: Gent! Leuk vooruitzicht! En wat fijn dat Amsterdam leuk was én dat je nog een ijsstaaf hebt liggen

Gaan jullie de tafelpoten hergebruiken?

@TH en Olijf: Beterschap!

Ik voelde me gister heel goed. Gezellig uiteten geweest bij de Griek, was echt prima eten overigens. Maar vannacht dus slecht geslapen dus vandaag een stuk minder fit. Maar goed. We zijn de dag doorgekomen. Met manager afgesproken dat dit mijn laatste week in DH is en dan ben ik 2 weken vrij. Over anderhalve week lekker een lang weekend naar Barcelona
quote:Pil0u schreef op 05 januari 2015 @ 08:55:

Even speciaal voor Bieb: Contactgrill is a.s. donderdag bij de Lidl voor 18 euro in de aanbieding.

Fuck, ik ook altijd met mijn ongeduldigheid.

Er is er al één in huis en die was 2x dat bedrag.
Gelukkig zie ik wel dat de mijne groter is : 37 x 38 cm en 2000 watt

Die van Lidl is 25 x 15 cm en 1000 watt. zo'n kleintje had ik al, passen geen 2 tosties tegelijk onder.
quote:Deedot schreef op 05 januari 2015 @ 17:12:

Poep gevonden! Hoe blij kan je zijn dat je kat gepoept heeft. Heeft ze nu de bak wel gevonden? oh al beantwoord.

Wat ik nu voor Bieb heb als alternatief kattenbed is een doos waarvan ik één zijkant heb opengesneden zodat ze makkelijk in en uit kan lopen en wel lekker beschut ligt (want 3 zijwanden)

Natuurlijk ook een lekker zacht kussentje erin.

Misschien ook wat voor jouw oude muts?
quote:Splinter_ schreef op 05 januari 2015 @ 17:22:

Leuk Dee.

Heeft ze in de bak gepoept? Heb je een foto gemaakt?

Dat doen alleen crazy cat lady's

quote:Ik heb de hele dag helemaal niks gedaan. Tot vervelens aan toe.*jaloers*
quote:Splinter_ schreef op 05 januari 2015 @ 18:32:

Tssss, schiet me ineens te binnen dat ik zaterdag een pak Viennetta Caramel heb gekocht. Was ik helemaal vergeten! Ligt nog in de auto?
quote:Pil0u schreef op 05 januari 2015 @ 20:15:[/b

Ik voelde me gister heel goed. Gezellig uiteten geweest bij de Griek, was echt prima eten overigens. Maar vannacht dus slecht geslapen dus vandaag een stuk minder fit. Maar goed. We zijn de dag doorgekomen. Met manager afgesproken dat dit mijn laatste week in DH is en dan ben ik 2 weken vrij. Over anderhalve week lekker een lang weekend naar Barcelona

Dus geen voedelvergiftiging gekocht? Fijn. Lekker hoor Grieks eten! 2 weken vakantie ook erg lekker vooruitzicht! en Barcelona met PM? cool!

Beterscha[ voor de zieke mensjes!!
quote:Pil0u schreef op 05 januari 2015 @ 20:15:

En ze heeft gepoept! En je maakt er geen foto van

Fijn dat je je (in el geval gisteren) weer beter voelde, Plou! En wat een goed vooruitzicht. Nog 2 weken bikkelen en dan vrij. En Barcelona! Superleuk. Ik zat vamiddag op mijn weerapp te kijken en zag dat het daar nu tussen de 15 en 18 graden is. Hoewel broer gisteren nog zei dat de nachten wel koud waren: het water in het zwembad bevroor 's nachts. Maar zij zitten nu ook wel 30 kilometer landinwaarts. Hoe, wat, waar, wie enzo ga je?

Pff, ik heb net een broek zwart geverfd in de wasmasjien. En net alle rubbers enzo schoongemaakt met chloor. Wat een k-klus. En nu stinken mijn handen helemaal naar chloor en dat combineert heel raar met caramel-viennetta.
Ik neem gewoon dit hele topic over in mijn eentje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven