Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
quote:Splinter_ schreef op 05 januari 2015 @ 21:48:

Geen frituurpan / actifry, dan heb je niet eens 1 lepel olie nodig.
quote:Splinter_ schreef op 05 januari 2015 @ 21:35:

[afbeelding]

Damn, ik moest een 90 graden was draaien met chloor, om de trommel schoon te maken. Is de masjien over-geschuimd. Geen chloor op je vloerbedekking hoop ik?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 05 januari 2015 @ 21:53:

[...]

Dat doe ik ook, bijna zitten en dan omdraaien Wen er maar aan. Gaat niet over.Ik kom in maart bij je terug over dit onderwerp
Waarom maart? Is dat de tijd die je voor dit project hebt uitgetrokken?

Bij mij is het trouwens begonnen toen ik rugklachten had een jaar of 5 á 6 geleden. Rugklachten zijn onder contrle maar dat rare draaien niet.
quote:Bieb2.0 schreef op 05 januari 2015 @ 21:56:

[...]

Geen chloor op je vloerbedekking hoop ik?

Nee, dat ligt daar niet. Washok stond een beetje blank, maar er is niks over de drempel gekomen.

Bleh, morgen weer werken.

Klinkt heftig, Plou, zo onrustig slapen.
Nah, nee, ik ga een man niet 'heropvoeden'.

Medisch circuit gaat hij in. Zal ff elders plaatsen.
Ah zo.
quote:Deedot schreef op 05 januari 2015 @ 21:53:

Heb je wijsneusjes gegeten Splinter?

Nah, niet nodig.

Airbnb, wat een irritant verslavende site!
quote:Splinter_ schreef op 05 januari 2015 @ 22:08:

[...]

Nah, niet nodig.

Nee je doos bijdehandjes was lekker genoeg hé
Ja he?
quote:Bij_Zonder schreef op 04 januari 2015 @ 12:54:

Bieb, bedankt voor de links! Hebben ons gisteravond in zitten lezen over blaasgruis en vanmorgen onze da gebeld. De da die Loesje pas nog gezien heeft, heeft weekenddienst en daar mee zitten babbelen. Plan van aanpak: 6 weken Hills S/D nogguswat voeren, dat zorgt er voor dat het gruis oplost en dan over op blaasgruispreventievoer. Da heeft goede ervaringen met dat voer uit de laatste link van Bieb dus dat heb ik gelijk maar besteld.

Fijn! Ik hoop dat dit dé oplossing heeft, En de bevestiging dat de Smilla goedgekeurd wordt door je DA vind ik ook fijn.

Poezen hier vinden het ook erg lekker en ik vind het wel fijn om af te wisselen met de Sanabelle.
En dan ook nog mijn smileys gappen..
quote:Bieb2.0 schreef op 05 januari 2015 @ 22:24:

En dan ook nog mijn smileys gappen..vrouwenpowerrrrrrrrrrrr

Are we back?
Hehe....
Gelukkig had ik het zo druk vandaag dat ik Viva niet heb gemist.
Ik ook niet.

Ben benieuwd of ik nu gewoon ingelogd blijf.
Ik kom even gillen van frustratie en vermoeidheid.

Zat aan het gillende adhd autistenblok vandaag geloof ik. Collega 1 heeft 352x Schatjeeeeeee! geroepen naar andere collega's. Collega 2 lacht overal heel dom en heel hard om, wil er graag bijhoren maar werkt averechts WHAHAAHAHA Hinnik WHAAAHA en collega 3 mist alles en vraagt iedere keer wat er was. Héé wat was er? Héé over wie hebben jullie het?

Oh fijn zulke collega's. NIet. Ik kan me je frustratie heel goed voorstellen.

Sjuul heeft een uur lang bij me gelegen.
Ik zag de foto's. Fijn dat ze zo snel went!
Goed he. Ik ben er zo blij mee. Ik had het mandje weer bij me op de bank gezet. Daar wilde ze niet uit. Dus met een stuk tonijn gelokt. Na mijn vingers te hebben afgelikt heb ik haar op me gezet en ze ging gelijk liggen.
Ja! Verbinding!

UPC loopt te klooien hier en iedere keer als ik de afgelopen dagen dit topic wilde bijlezen en wilde posten, vloog mijn verbinding er uit Andere topics lukten wel. Mobiel natuurlijk ook wel, maar dat vertik ik sinds het nieuw forum. Ben gekke Henkie niet met al dat dataverkeer.

Nadat vanmiddag de monteur een ander modem neer heeft gezet, is het alleen maar erger geworden, maar dit topic heb ik iig kunnen lezen. Nu nog zien dat ik kan posten

Sjuul klinkt goed, Barcelona ook! Snurken dan weer minder en irri collega's ook.

Loesje vindt de Hills alvast heel lekker, de zigeuner staakt want hij wil natvoer. Dikke *** drie bier, hij eet dit maar. Ga niet lopen klieren met katten apart voeren, dat drama zie ik niet zitten. Heb voor het entertainment een voertoren gekocht voor ze, die zien ze wel zitten geloof ik. Loesje had 'm zo door iig.

Ga even kijken of ik het internet blijvend aan elkaar geknutseld krijg, anders mag die monteur dat modem weer op komen halen.
Posten is gelukt!

Zo'n ding gekocht dus.
Hoe is het met Puk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven