Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
@Dee: China is goedkoop en levert snel.

Ik heb nu allemaal verschillende smaken fudge gehaald op de markt hier. Die neem ik zo mee voor bij de koffie.

En idd, van de poekels valt het meer op nu omdat ik ze natuurlijk veel minder zie. Was nu weer een maandje terug of zo. Meestal komt E naar hier omdat een goede vriendin van hem hier 2 minuten vandaan woont.

Dan is hij vaak in de buurt.

Wat een lekker weer he?

Pm is op de fiets naar huis. En ik ga zo dus naar mijn ouders. In de tuin zitten

Splinter, moet een fijne gedachte zijn dat er iemand op Sammi past en dat het goed klikt! Ik hoop ook op een update van EV.

Met veel mensen in een huisje moet ik eerlijk gezegd niet (meer) aan denken . Heb het gedaan, maar wil het echt niet meer. Vandaar ook dat de huizenjacht nu gespitst is op zeker 4 slaapkamers en 2 badkamers of een aanbouw/tuinhuis met eigen voorzieningen.

Plous, lijkt me best wel raar en moeilijk om je "ex"-poezzels zo te zien en ouder te zien worden, want het waren ooit toch ook jouw katten. Enne, ik zie jou al helemaal spreitjes hakend op de bank zitten

Dee, gefeliciteerd met je mams! Zo te lezen achteraf toch nog meegevallen!

En ik zit ff "lekker" na te genieten van een slechte recensie die ik zojuist op eet.nu gezet heb en op de FB-pagina van het restaurant zelf. En het ging alleen maar om een drankje! Ik wilde het eigenijk niet doen, maar zat me na een week nog op te winden GRR en heb het dus nu van me afgeschreven.
Lekker bitchy, Slof? Kan fijn zijn, zo af en toe.

Ik had gisteren ook zoiets: we waren met mijn ouders bij een restaurant, om te bespreken dat we daar woensdagavond met z'n allen gaan eten. Toen we weggingen ging ik nog even langs de bar, om te bespreken dat er waarschijnlijk tijdens het diner een dweilorkestje 10 minuutjes komt om een serenade te brengen. En of dat kon. Nou, serveerster-muts moest dat even navragen bij de baas. En de baas zou mijn moeder toch nog bellen om wat dingetjes door te nemen, dus schreef ze dat ook op het briefje. Ik zeg nog: het is een geheim hoor, mijn ouders weten niets af van dat dweilorkestje, dus als er gebeld wordt, mag daar absoluut niks over gezegd worden. Nee, dat was logisch, ze schreef het er bij op het briefje.

Nou ja, moet ik verder gaan? We zitten even later in de auto, mijn moeder wordt gebeld door de baas om dingen door te nemen en ineens hoor ik door de telefoon heen 'dat er ook nog iets gaat gebeuren met 10 minuten muziek?'. Huh? Mijn moeder snapt er niks van, maar begint natuurlijk gelijk te speculeren. Gdvr.

Hoe ingewikkeld kan het zijn?! Echt 10 minuten daarvoor met die serveer-muts besproken en benadrukt dat het geheim is en hoppa,

direct wordt het met mijn moeder besproken. Hele-diepe-zucht.

Bladibla. Dat dweilorkest is trouwens van ons eigen orkest, die zitten hier vlak bij voor hun jeugdkamp. Dus dat komt hartstikke mooi uit. Gisteravond daar even wezen buurten en gelijk alles afgesproken voor woensdag.

Ik ben eventjes helemaal alleen in het huisje! Wat een heerlijkheid, wat een rust, zennnnnnnnnn. Valt het op?

Met Sammi en EV gaat het prima! Ze heeft gisteren een filmpje opgestuurd en ze vermaken zich goed met elkaar. Echt heel fijn.
Wat een domme muts

Fijn van Sammi en EV!
*dubbel*
Dat was niet de slimste serveerster-muts (of een domme manager)

Jammer dat de verrassing er zo al een beetje af is.
Echt he? Sommige mensen!

Ik werd vandaag door het uitzendbureau gebeld dat ze mijn dossier compleet moesten maken en dat er 2 referenties ontbraken. Nou, dat heb ik destijds aan hun collega's (zustermaatschappij) doorgegeven en zij hebben ook referenties gecheckt. Maar ze wilde toch de gegevens hebben en opnieuw de referenties nabellen. Beetje belachelijk, ik werk hier al sinds april en dan ga je voor de 2e keer dezelfde referenties nabellen? Nou, dat vind ik een beetje onzin. Zegt die muts": Nou Pilou, zoals ik net al zei heb ik die gegevens nu nodig dus geef even gewoon de namen en telefoonnummers ja?

Nou, Intercedentje, wat ik al aangaf heb ik dit al doorgegeven bij jou collega voor ik werd aangenomen en dat jij nu je dossier niet op orde hebt, is niet mijn probleem. Goede middag.

Belachelijk gedoe. Amateurs!

Dus. Ik ben de hele dag al chaggo, valt het op?

Zal wel aan het weer liggen, die domme mensen.
Wat een doos Plou. En dan wilde ze die mensen nog een keer lastig vallen?

Groot gelijk dat je daar niet in mee gaat.
Tssss, belachelijk zeg.

En dat vindt ze zelf dus niet.. Goed afgepoeierd.
Goedemorgen

Zeg, doe eens niet zo blij. Ik heb al een ontbijt achter de rug met 2 kibbelende ouders over wie nou eigenlijk het eerst de badkamer in zou gaan vanochtend

Nog 3 dagen te gaan. Het gebrek aan een eigen plek wordt wel lastiger inmiddels….

Splint

Heb je ook de update van Living gezien? Ik doe dit soort dingen niet snel, maar ga haar toch maar een kaartje sturen.

Goed gedaan en groot gelijk, Pilou
Geen idee wie Living is.
Sterkte Splint
Wat vinden jullie? Ik zag uurtje geleden een foto op FB van 16-jarige dochter van mijn zusje. Ze heeft een grote zwarte tekst tattoo laten zetten op haar pols!! @-. Buiten het feit dat ik niet van dat soort tattoos hou, heb ik gezegd dat het wel eens problemen kan gaan opleveren met baantjes en evt. carriere (altijd lange mouwen aan etc.).

Krijg net antwoord van mijn zusje: Ze kan hier brede armband, horloge, zweetband om doen. Mén, ben ik nou zo'n ouwe zeikerd? Vind het nog steeds niks!

anoniem_6534096ea70fa wijzigde dit bericht op 11-08-2015 20:21
Reden: update
% gewijzigd
quote:-puss-in-boots- schreef op 11 augustus 2015 @ 20:09:

Geen idee wie Living is.

Living was degene met het topic dat ze een nestje (geplande) hondjes had met 9 puppies en een nestje ongeplande kittens van 4 stuks, want mama poes was gesteriliseerd (dus niet, foutje DA )! Buiten het feit dat het een vol druk huis was, met ook nog eens kleine kinderen, moest haar man ook nog een zware operatie ondergaan en kreeg de jongste dochter een ongeluk en zit in gips en rolstoel.

Jij hoeft het ook niks te vinden toch ouwe zeikerd

Ik vind tattoos mooi, ga zelf ook eentje (kleintje) op mijn pols zetten binnenkort dus ik ben vast bevooroordeeld maar er is blijkbaar over nagedacht met die armband/horlogeband.
/ weer dubbel. Mijn muis doet stom.
Oh Living the life oid toch? Wat sneu voor ze.
Ja ok ik ben een ouwe zeikerd (maar vind het nog steeds niks )
Ik vind 16 wel jong trouwens om zoiets te beslissen btw. Ik moest er eerst 44 voor worden
quote:-puss-in-boots- schreef op 11 augustus 2015 @ 20:34:

/ weer dubbel. Mijn muis doet stom.ha, ligt dus niet alleen aan mij. Het ligt gewoon aan het VF!!
quote:-puss-in-boots- schreef op 11 augustus 2015 @ 20:39:

Ik vind 16 wel jong trouwens om zoiets te beslissen btw. Ik moest er eerst 44 voor worden Ok ja, maar dan heb je idd wel iets meer levenswijsheid/ervaring! Ik vind dit echt onbezonnen en je komt er niet meer zo snel vanaf. Helaas wordt ik altijd meewarend aangekeken als ik zoiets zeg
Nee helaas, hier komt het echt door mijn muis. Die is te vaak gevallen en blijft hangen soms.

Met mijn andere muis heb ik het niet maar daar zijn de batterijen net van leeg. (zo handig, in de ene zit AA en de ander A)
quote:Slofje schreef op 11 augustus 2015 @ 20:44:

[...]

Ok ja, maar dan heb je idd wel iets meer levenswijsheid/ervaring! Ik vind dit echt onbezonnen en je komt er niet meer zo snel vanaf. Helaas wordt ik altijd meewarend aangekeken als ik zoiets zegIk snap je gevoel ook wel. Vind het alleen niet aan jou (of iemand anders dan nichtje en haar ouders) om daar iets van te zeggen. En daarbij, het ding zit er al op, wat voegt het toe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven