Tips herplaatsing fox terrier

28-09-2013 14:46 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder zit al ruim 6 jaar in een verpleegtehuis vanwege Alzheimer. Toen ze daar naar toe verhuisde was ze helemaal verknocht aan haar hondje, een gladharige fox terrier. Ze verloor haar geen seconde uit het oog.

We waren dan ook heel blij dat de hond mee mocht verhuizen. Inmiddels kijkt mijn moeder al jaren niet meer naar het hondje om en nu geeft de verpleging aan dat ze haar weg willen hebben. Dat moeten we respecteren. Het was natuurlijk al heel fijn dat ze mee kon toen.

Maar nu zitten we dus met een 12 jarige fox terrier (teefje) wat ook niet 100% zindelijk is. Ze verliest vaak wat urine als ze enthousiast wordt.

Mijn broertje en ik hebben allebei katten dus zelf in huis nemen is geen optie. Bovendien werkt mijn broertje fulltime en hebben wij een kruipend zorgenkindje.

Maar wat dan? Het liefst ergens waar hij veel buiten is ivm het plassen. Iemand tips?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Tjonge, Feeks en Iones laten zich weer van hun beste kant zien. Voelt dat nou fijn, anderen de les lezen op basis van je eigen aannames? Krijg je daar een goed gevoel van?

Boannan, fijn dat anderen wel met je meedenken. ik hoop dat het hondje nog een fijne plaats vindt om zijn laatste jaren door te brengen.
De reactie (quoten lukt niet) hoe TO het zou vinden als haar kinderen de hond of kat niet in huis willen nemen als het nodig is...

TO heeft toch niet voor het hondje gekozen?

Ik neem bewust geen hond/kat, zou mooi zijn als ik via mijn ouders verplicht wordt dit wel te doen!

TO is nog mild dat ze een tehuis zoekt ipv het wel bekende laatste spuitje!

Sterkte TO, zodiakaal je kan lezen kan ik je persoonlijk niet helpen!
Thanks allemaal! Dank met name aan cookie voor de link die me weer doorverwezen.

We hebben namelijk een fantastisch plekje gevonden. Een soort bejaardentehuis voor seniore hondjes. Ze wordt opgevangen in huiskamer setting met andere honden. Ze gaven aan meestal nog een nieuw huis te vinden en anders zou ze daar blijven tot aan haar dood. Ze moet alleen even medisch gekeurd en ingeent worden.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Wat fijn Boannan!
Later is nu
Gelukkig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven