trap betonlook verven
vrijdag 5 januari 2018 om 20:21
Ik wil mijn houten trap een betonlook geven. Er is alleen betonlook verf te koop als muurverf, maar mijn trap is natuurlijk van hout. Dus is het minder slijtvast denk ik. Verder zie ik op internet wel het een en ander, maar het lijkt wel niet zo makkelijk te zijn.
Toch lijkt het mij supermooi. Wie heeft dit ook gedaan en heeft tips?
Toch lijkt het mij supermooi. Wie heeft dit ook gedaan en heeft tips?
vrijdag 5 januari 2018 om 20:25
vrijdag 5 januari 2018 om 21:17
Zodat je opgelucht bent dat de val van de trap minder pijnlijker was dan dat het leek in de eerste instantie.
vrijdag 5 januari 2018 om 21:18
Henk-en-Roelie schreef: ↑05-01-2018 21:17Zodat je opgelucht bent dat de val van de trap minder pijnlijker was dan dat het leek in de eerste instantie.
vrijdag 5 januari 2018 om 21:19
Erg nep, dus lelijk.
zaterdag 20 januari 2018 om 12:57
Hoi Ninia,
Je kunt betonlook verf wel gebruiken voor de trap, mits je een primer hieronder gebruikt en de verf afwerkt met een varnish. Met de varnish maak je de betonlook verf slijtvast en waterbestendig.
Mocht je meer informatie willen, google dan eens op my industrial interior betonlook verf.
Succes!
Groeten,
Gemma
Je kunt betonlook verf wel gebruiken voor de trap, mits je een primer hieronder gebruikt en de verf afwerkt met een varnish. Met de varnish maak je de betonlook verf slijtvast en waterbestendig.
Mocht je meer informatie willen, google dan eens op my industrial interior betonlook verf.
Succes!
Groeten,
Gemma