Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Goedenavond... dit is dus een soort kletstopic? Mag er nog iemand bij jullie aanschuiven?
Lekker doen. Ben lekker naar the.Voice aan t.kijken.
Jij wilde toch.niet meer??
Oh, dit is volgens mij niet zo'n goed moment... ik kom een andere keer wel terug.

Sterkte apatura.
Fikker op Martin. Ga je moeder pesten of SM kijken op internet.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:Apatura schreef op 26 oktober 2012 @ 21:13:

Zo lekker Lewis Kijken online.Doe maar, misschien kom je dan even een beetje tot rust.
Zo, niemand kan jouw beschuldigen van onduidelijke communicatie of het niet aangeven van je grenzen, floofde.
Ik heb een fles biologische cabernet sauvignon, pure chocola en kettle chips onder handbereik. en ik heb me ingepakt in dekentjes en dekbed. Ik trek t wel ff.

Beetje jammer dat ik nu weer pijn in mijn schouders heb.de fysio ha t net een beetje los gekregen.
Mijne is grwoon een huiswijntje. En hij gaat op.
Mijn thee is op.

En ik ga zo vroeg mijn bed in. Want na deze slopende week, ben ik morgen de hele dag op cursus.
Ooh Yez!leuke cursus??
Ik kan die kneus nu missen als kiespijn.

Vriend is gewoon doof en blind voor grenzen. Ik heb echt spijt dat ik niet eerder een keer de knoop heb doorgehakt. Voor dat we t huis kochten bijvoorbeeld. Of toen we net samenwoonde.

Als je buiten jezelf raakt van woede en frustratie van iemand ookal komt dat ook omdat je zelf niet stabiel ben is t echt onverstandig om samen te blijven.
K kan altijd nog t logeerbed op de studeerkamer zetten.
Ik heb wel posts van je gelezen dat je hem mist als hij weg is, maar geen posts waaruit blijkt dat jullie een warme, liefdevolle en gelijkwaardige relatie hebben. Dus ik kan het niet opbrengen om dingen te schrijven als:

laat het eerst nou maar eens bezinken

het komt wel goed

geef het tijd

bladiebla.

Ik denk dat je idd al eerder bij hem weg had moeten gaan. Maar toen was je nog niet zo ver. Dus dan is het nu zaak om eerst even bij te komen en uit te rusten en morgen eens na te gaan denken over wat je wil, wat haalbaar is en wat mogelijk is.
quote:Apatura schreef op 26 oktober 2012 @ 21:36:

K kan altijd nog t logeerbed op de studeerkamer zetten.Ja, ff een rustige plek voor jezelf creeeren lijkt me heel verstandig.
quote:Peacy schreef op 26 oktober 2012 @ 21:28:

Ooh Yez!leuke cursus??

Webwinkel!

Geef me een jaar en die hele K*T-UWV kan zijn WIA in een donkere plek steken!
quote:Yezka schreef op 26 oktober 2012 @ 21:36:

Ik heb wel posts van je gelezen dat je hem mist als hij weg is, maar geen posts waaruit blijkt dat jullie een warme, liefdevolle en gelijkwaardige relatie hebben. Dus ik kan het niet opbrengen om dingen te schrijven als:

laat het eerst nou maar eens bezinken

het komt wel goed

geef het tijd

bladiebla.

Ik denk dat je idd al eerder bij hem weg had moeten gaan. Maar toen was je nog niet zo ver. Dus dan is het nu zaak om eerst even bij te komen en uit te rusten en morgen eens na te gaan denken over wat je wil, wat haalbaar is en wat mogelijk is.

Klinkt heel zinnig, vooral dat laatste.

Dat bed op de studeerkamer is misschien een goed idee. Wil je janken, kun je janken. Wil je het matras afrossen, ros je het matras af. Wil je een kussen mollen, mol je een kussen. Zonder dat iemand je weer commentaar geeft.

En als ie het dan toch nodig vindt commentaar te leveren, krijs dan gewoon weer al je frustraties tegen hem uit, tenslotte is hij een grote oorzaak van die ellende
Dat gekrijs. Weet je waar hij zich dan t drukst om maakt? Waar hij dan weer pissig om wordt? Dat de buren / de hele straat t kan horen

Wat ik zeg komt niet door de plaat heen geloof ik.
quote:Apatura schreef op 26 oktober 2012 @ 21:47:

Dat gekrijs. Weet je waar hij zich dan t drukst om maakt? Dat de buren / de hele straat t kan horen You go girl!
Hij heeft.een.metalen plaat.
quote:Apatura schreef op 26 oktober 2012 @ 21:47:

Dat gekrijs. Weet je waar hij zich dan t drukst om maakt? Waar hij dan weer pissig om wordt? Dat de buren / de hele straat t kan horen

Wat ik zeg komt niet door de plaat heen geloof ik.

Aaarrrrggghhhh (knars*knars*knars)

Ik zit me hier plaatsvervangend op te vreten. "Wat moeten de buren wel niet denken, boehoehoe". Nou jammer dan, dan horen die ook maar een keer dat je ontploft, so what?
Grob je maakt me aan t lachen. De buren boeien me echt niet. Die hebben een hoogglans greeploze keuken, eten om 6 uur en stofzuigen om de dag (geen huisdieren, fulltime banen en schoenen uit)
Ow die plaat is van diamant. Metal;-)boortje heb ik al geprobeerd.
Maar djee in.iedere relatie.is wel eens wat. Buren.zullen wel eens gillen en boos zijn? Toch.

Logeerkamer is een goede!
Diamant nog wel .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven