Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
quote:peecee schreef op 26 oktober 2012 @ 17:40:

Nee geen andere opties......we zijn machteloos. we gaan samen overleggen of we juridische stappen gaan ondernemen.Ik snap dat jullie stappen willen gaan ondernemen, maar wat doen jullie in de tussentijd? Voor jullie is het al amper te bevatten, ik wil er niet eens aan denken wat het voor jullie meisje betekent. En kun jij (blinde aanname, maar ik neem aan dat ze dan voorlopig bij jou komt wonen) het ook allemaal handlen?
Nee grob kan niet...........het is te ingewikkeld.

Mijn ex komt zo...ik hou jullie op de hoogte.
quote:peecee schreef op 26 oktober 2012 @ 18:05:

Nee grob kan niet...........het is te ingewikkeld.

Mijn ex komt zo...ik hou jullie op de hoogte.God meid, ik wou dat ik iets voor jullie kon doen. Wat vind ik dit erg. Jullie meisje heeft al zo'n vreselijke klap gehad, en nu dit weer... Zit hier bijna te janken om haar
Lieve peecee,

Heb hier geen woorden voor. Het spijt me voor jullie.
Peecee
Been there, done that, got the T-shirt.
Oh Peecee, wat een kl*te nieuws! En dat allemaal op zo'n korte termijn!

In welke regio zoeken jullie iets nieuws? (Misschien kan ik meekijken. Ik heb contacten in mijn regio).
Goffer goffer goffer.. Tjee PeeCee..

Wa ongeloveloos kut. Niet te geloven dit.
Peecee:
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Neweve:heb jij nu herfstvakantie??
Iemand zin om een appartement te delen?
quote:Apatura schreef op 26 oktober 2012 @ 19:59:

Iemand zin om een appartement te delen? òh, óóóh...
Wat dan, apa?
Ik ben t zat. Ben net helemaal uit mn plaat gegaan omdat de vraag bij thuiskomst was: wat heb je dan gedaan vandaag? en Je kan ook niet plannen.

Ik durfde niet eens te zeggen dat ik onder de zonnebank geweest was. Ik ben t zat. Ik ga. Ik wil een vriend, een partner een steun en toeverlaat. Iemand die me mijn vrije dagen gunt.

Niet iemand die zeikt als ik op mn vrije dag niet om 6 uur t eten op tafel heb.

Niet ioemand waar ik niet van vertrouw dat mijn werk aan huis straks niet als vol ziet. Die dan verwacht dat ik dan ook dagelijks eten kook en het huishouden doe. Ik vertrouw eer niet op dat ik steun krijg om een eigen bedrijf te beginnen. Dus ik kies voor mezelf en ga.

Ja ik ben nu vet overstuur en ja dit is niet het juiste moment om zulke beslissingen te maken maar ik durf er niet op te vertrouwen.
Heb je hem dit ook allemaal voor z'n voeten gegooid? Want jouw argumenten over dat gemis in vertrouwen en steun vind ik behoorlijk sterk.

Bij jou is je emmer niet eens meer volgelopen, die is al overstroomd.

Kun je ergens terecht dit weekend?

Apa: eerst even rustig worden. Het lijkt mij t best om morgen die post nog eens door te lezen. Kijken hoe je je dan voelt.

Voor nu:
Oh en is er niet een vriendin waar je terecht kan??
Apa, dit is niet echt een donderslag bij heldere hemel (om het maar even mild uit te drukken).

Waar ben je nu?

En is er iemand waar je dit weekend kunt logeren?
Ik kan nergens heen. Morgen moet en wil ik naar stage. Vriendinnen heb ik niet (anders dan jullie).

T is ook te koud voor n stacaravan ofzo.
Nou ja, tis ook niet persé noodzakelijk om je biezen te pakken. (Van wie is het huis eigenlijk?) Ik heb nog een maand bij mijn ex gewoond nadat we uit elkaar waren gegaan.
Als ik mn eigen plek had, had je mogen komen.

T komt idd niet als een verrassing.
Apa, ik weet eigenlijk nu even geen raad, want dit is natuurlijk niet zomaar even iets.

Kun je evt vanaf morgenavond een paar dagen naar je ouders?
Da's ook lastig want die wonen 200 km verderop en ik wil hier maandag wel naar de ha.

T huis is van samen btw.

T is gewoon bagger allemaal. Net ff al mn posts van afgelopen week in n documentje gezet. ff printen voor de HA en de psych
Damn het is echt heel lastig.. Kun je t volhouden denk je?
Zo lekker Lewis Kijken online.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven