Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
MacMood?

Wat zit erop?
Iemand? Hier?
Mols is er weer!!!
Hai liefjes

Ik voel me weer goed. Zoon ook wel, alleen nog wat moe.

Ik ga nu naar het Ronald McDonald huis in Rotterdam. Daar ligt een klein vriendje van me...

Tot vanavond!
Sterkte, Pimpel.
Sterkte Pimpel

Dus tóch Molly? Ik dacht het al, maar wist het niet zeker, hoewel ik me ook niet voor kon stellen dat er ineens iemand met dezelfde nick was.
We hebben een keuken!!!

En ja, echt DE Mols. Er is maar een molly74
Hoera voor Missy's keuken!
Gaaf! En? Strak en modern, toch landelijk of een combinatie?
Strak modern
Sjezus, ben blij dat t achter de rug is! Koop liever 20 keer een nieuwe auto dan 1 keer een keuken.

Deze houden we maar voor de aankomende 20 jaar dus.
Hoera voor de keuken, Missy!

Wat een opluchting dat dat achter de rug is, weer een mijlpaal.
Welke is t geworden??
Het is een grijs kastje, met een V-groef om de 10 cm.

Een wit composiet blad. En verder alle apparatuur van Bosch. Ben blij dat t achter de rug is, kreeg er buikpijn van.
Klinkt mooi Acy Licht of donker grijs?
Been there, done that, got the T-shirt.
Klinkt goed missy!

Yez, als je inlogt, vraagt ie ergens of hij je inglogd moet laten, tenzij je uitlogt.
Middel grijs.

MacMood: burger, kaas, veel sla, tomaat, gebakken ei, frietsaus.
Bah, moet zo naar verjaardag, maar ik heb niet zo'n zin. Ben beetje misselijk van de lonka's en nootjes...
Hey Missy, zag je opmerking net in het modtopic, ik heb geen zin in miscommunicatie, dus kun je uitleggen wat je er mee bedoelde? Ik kan het namelijk op 2 manieren lezen.
Ik had t over Willem. Die zeikt over gezeik en daardoor komt gezeik.
Was geen dis ofzo hoor! Daar ben ik niet echt van.

Wel van humor.
Oke, was bang dat ik je misschien persoonlijk beledigd had, gelukkig niet!

Bijna mijn hele familie heeft kanker of is er aan gestorven, maar ik kan me niet storen aan het werkwoord gekanker, dat was puur waar ik op reageerde, ik wil er niemand mee kwetsen.

Maar ik kan niet zo goed tegen het censureren van zo'n woord en ben het daarin helemaal eens met Willem. Er zijn talloze woorden die je dan kan gaan schrappen en daar ben ik op tegen.

Hoe is het met je gebroed nu?
Strontverkouden.

Maar geen verhoging meer.

Nog erg last van je eczeem?

Ik gebruik dat woord bewust niet omdat ik persoonlijk een ander niet wil kwetsen. Wat een ander verkiest zal me een worst wezen. Bemoei me daar dus ook niet mee.

Vond het alleen frappant dat een topic over gezeik gezeik opleverde.
Gaat de goede kant op dus met gebroed!

Ik zie gekanker echt helemaal los van het gebruik van kanker als scheldwoord (en daar heb ik ook geen problemen mee).

Ik weet dat anderen er aanstoot aan nemen, dus ik probeer er publiekelijk op te letten (met tegenzin), maar ik ben van mening dat als je rekening moet gaan houden met waar anderen aanstoot aan (zouden kunnen) nemen, je niks meer kan zeggen.

Maar ja, inderdaad gezeik over gezeik van gezeik om gezeik en genoeg erover gezeken.

Ik heb geen eczeem, ik heb een schimmel die 'opdoemt' als ik stress heb. Ik heb ook die hormonenzalf gekregen waar Neweve over sprak, maar heb die nauwelijks gebruikt (het zit ook rond mijn ogen...). Ik ben weer met tea tree aan de slag, werkt voor mij het beste.

Pfff, weet je waar ik me aan irriteer? Dat ik zo langdradig ben.
Nou meiden....het was echt pijnlijk om te zien.

Mijn meissie.......daar aan de tafel met een wit bekkie.

Ze zei dat het allemaal niet eerlijk was.............ik heb haar geknuffeld en zei dat wij druk bezig zijn.

Dat we alles doen voor haar...........maar dat het even tijd gaat kosten.

Kon ik haar maar een plekje brengen waar ze mocht zijn wie ze is.Dat ze weten hoe ze met haar om moeten gaan.

Dat ze geen stress meer heeft........

Meiden dit gaat zo aan mij hart....het is zo triest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven