TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
vrijdag 8 maart 2013 om 14:19
quote:Yezka schreef op 08 maart 2013 @ 12:17:
En Yv, alsjeblieft vertel me dat die hond op de bovenste foto gefotoshopt is! OMG! Die hond is nog groter dan Pluisje!Ik weet het niet, zou best kunnen. Ik lees er verschillende dingen over.
http://1001archives.blogspot.nl/2011/03 ... cules.html
En Yv, alsjeblieft vertel me dat die hond op de bovenste foto gefotoshopt is! OMG! Die hond is nog groter dan Pluisje!Ik weet het niet, zou best kunnen. Ik lees er verschillende dingen over.
http://1001archives.blogspot.nl/2011/03 ... cules.html
zaterdag 9 maart 2013 om 02:42
Motnong
Ik kan niet slapen, heb pijn in mijn mond
Dus ik ben aan 't rondhangen op internet. Hier is iedereen naar bed geloof ik en dan bedoel ik het hele forum. Spelletjes zijn nu te vermoeiend, dus ik dacht ik ga eens op FB kijken. Kwam nog een oude klasgenoot tegen (van 25+ jaar geleden) waar ik ooit een crush op had en kon het niet laten om op de pagina van mijn ex te kijken.
Ik klikte iets aan...had ik opeens een vriendschapsverzoek verstuurd
Ik ging even een heel klein beetje dood van binnen. Nu heb ik het verzoek geannuleerd en hoop dat hij daar geen bericht van krijgt. Ik moet ook gewoon in bed blijven
Dus ik ben aan 't rondhangen op internet. Hier is iedereen naar bed geloof ik en dan bedoel ik het hele forum. Spelletjes zijn nu te vermoeiend, dus ik dacht ik ga eens op FB kijken. Kwam nog een oude klasgenoot tegen (van 25+ jaar geleden) waar ik ooit een crush op had en kon het niet laten om op de pagina van mijn ex te kijken.
Ik klikte iets aan...had ik opeens een vriendschapsverzoek verstuurd
Ik ging even een heel klein beetje dood van binnen. Nu heb ik het verzoek geannuleerd en hoop dat hij daar geen bericht van krijgt. Ik moet ook gewoon in bed blijven
zaterdag 9 maart 2013 om 11:02
quote:Yvonne77 schreef op 09 maart 2013 @ 02:42:
Motnong
Ik klikte iets aan...had ik opeens een vriendschapsverzoek verstuurd [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Motnong
Ik klikte iets aan...had ik opeens een vriendschapsverzoek verstuurd [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
zaterdag 9 maart 2013 om 11:59
quote:Apatura schreef op 09 maart 2013 @ 11:56:
Goedzo floofde! Gevonden wat je zocht?
Sommige klokken zijn zo vet en vies. Dan krijg ik zelfs de neiging te roepen: 'iiiieuw daar krijg ik vieze handen van'
En ja, gevonden wat ik hebben wilde. Ik kwam voor van die lampjes op zonne-energie die je in de tuin in de grond kunt prikken van 99 cent per stuk. De lampjes die ik nog had, doen het niet zo goed. En ik ben sunjars aan het maken voor mijn nichtje en neefje. Maar dan moeten ze het natuurlijk wel goed doen!
Goedzo floofde! Gevonden wat je zocht?
Sommige klokken zijn zo vet en vies. Dan krijg ik zelfs de neiging te roepen: 'iiiieuw daar krijg ik vieze handen van'
En ja, gevonden wat ik hebben wilde. Ik kwam voor van die lampjes op zonne-energie die je in de tuin in de grond kunt prikken van 99 cent per stuk. De lampjes die ik nog had, doen het niet zo goed. En ik ben sunjars aan het maken voor mijn nichtje en neefje. Maar dan moeten ze het natuurlijk wel goed doen!