TTToT-kluphuis (deel 20)

11-02-2013 20:17 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.

Waar ego-posten verplicht is,

slap geouwehoer welkom is,

lief en leed gedeeld wordt,

recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht

Hier is het nooit koud,

hier voelt het vertrouwd

het leven te delen

dat gaat nooit vervelen

we praten en dromen

om verder te komen

we lachen en huilen

en komen soms schuilen

ik voel me hier goed

alle mag en niets moet

jezelf hier mogen zijn

dat is pas fijn!

(By MissMickey)
Ik heb altijd t probleem dat ik t duurste uit kies
Been there, done that, got the T-shirt.
Golden oldies is hylarisch!
Ik moet ook een nieuw bed!! Vin en ik hebben al 2 Ikea bedden versleten, dus tijd voor iets anders. We liggen nu op matrassen op de grond. Ligt niet zo puik.
Goedemorgen!

Ik ga maar weer eens werken. Je moet toch iets met je vrije tijd hé?

Ben afschuwelijk moe, droom weer heel fukked up. Het valt zelfs de patienten op. Die zeggen tjezus, wat zie jij er moe uit! En ik kan ze geen ongelijk geven helaas.

Gelukkig werk ik met 2 leuke collega's die altijd veel energie hebben, dat scheelt wel, hoop ik.

Ik heb een soort van mini-liefdesverdriet, ik heb het nummer van die hele leuke collega gewist. En nu kan ik hem dus niet (meer) appen. En hij apt ook niet dus dat lijkt me duidelijk. En ik vind t helemaal niet zo leuk allemaal. Het is wel beter, maar niet leuker. Heb in mijn hoofd besloten dat ik afstand moet nemen en niet meer op een wolkje mag zitten. Met mezelf een loopje mag nemen, mag wegvluchten. En daar baal ik van.

Mag niet meer fantaseren over die grote sterke knuffelbeer die mijn haar kroelt, terwijl ik tegen hem aan lig, hem mijn kronkels vertel, waar hij zo nieuwsgierig naar is, terwijl we een zak chip leeg eten.

Ik moet met beide benen op de grond blijven, and that sucks! Bigtime!

Maar ja, kan niet blijven vluchten in fantasieeen als ik mijn relatie met Piet weer op de rails wil krijgen.

Ik moet gaan, tot straks misschien.
Goed bezig, Suus. Ook al is het ff niet leuk! Vind het echt dapper van je.
Er zit n sijsje in onze tuin!!!! En k heb hem op foto
Lieffff
Ik kom niet meer bij hier. Vin heeft DP verteld dat we naar een steakhouse gaan. Zegt ze: "Hoera, we gaan naar een stekel restaurant!"

quote:missy_Acy schreef op 10 maart 2013 @ 16:53:

Ik kom niet meer bij hier. Vin heeft DP verteld dat we naar een steakhouse gaan. Zegt ze: "Hoera, we gaan naar een stekel restaurant!"

Als ik jou was, zou ik al die uitspraken van dochter en zoon opschrijven, compleet met datum, plaats en reden. Zo leuk voor later!

Suus, wat dapper van je! Wat lullig toch dat er vaak zo'n hemelsbreed verschil zit tussen leuk en goed. Maar je bent een bikkel dat je je keuze hebt gemaakt en voor de consequenties gaat. Respect!

Allemaal !
Halleu!

Zo, even mijn hart kunnen luchten vandaag. Collega en ik lijken ontzettend veel op elkaar qua denken, hoe we in een relatie zitten, wat we verwachten e.d.

Is wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die "zo raar" denkt. Ook kunnen hebben over die leuke collega. Ze herkent wel wat ik zeg. Het gevoel dat ie oproept, en dat maakt wel dat ik denk dat het "soms normaal" is dat je iets ervaart.

Zonder dat dit gelijk iets hoeft te betekenen.

Ik hoop dat ik nu niet al te vaag ben.

Ook nog kunnen spuien bij een vriendin die in de "rol van Piet" zit. Ze kent Piet al jaren ook.

Ze herkent veel van de problemen die piet en ik hebben. Dat geeft me ook weer meer het gevoel van, ah oke, misschien is dit iets wat bij meer koppels speelt.

Misschien is dit dus een normale fase in een langdurige relatie. Zeker bij mensen die gescheiden zijn en al kinderen hebben. En het hoeft niet gelijk het einde te betekenen.

Misschien is het een evaluatie-periode.

En moet ik dus op zoek naar wat ik wil, wat ik met Piet wil in de toekomst en hoe we dit gaan doen.

Of is het de vroege menopauze, of midlifecrisis voor vrouwen.

Ik zie het allemaal wel...
Suus
Dankje Apa....

Ben op intenet op zoek naar verschillende patronen voor mijn nieuwe hobby, kan niet wachten tot het woensdag is! Dan kan ik gaan leren solderen!

Ik heb er echt zin in!

Op school staat nu n garfield als glas in lood.
Serieus? Ik ben wild van Garfield!
Deze zou ik tzt wel willen maken...

Wauw suus!!! Echt wauw!

Ik ben gek op glas in lood
Ik ben gisteren begonnen met haken. Het is echt leuk.
Motnong

Suus, wat heb je een dappere stap gezet wat betreft je collega.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
He meiden....

Lieve Suus......ik ga even mijn ongezouten mening geven als het mag.

Suus.....als je al zo ver bent, je in je hoofd al weg bent, dan ben je al met 1 been buiten.

Ik lees je steeds en dan steeds denk ik hetzelfde. Waarom doe jij jezelf zoveel tekort? Suus je leeft maar 1 keer..............en het is verdomde lang hoor om jaren een relatie te hebben. Dan is op een gegeven moment de spanning weg, gaat het saai worden, Ken je elkaar door en door.

Ik vind daar ook geen fuck aan hoor..................Waarom blijven we ook jarenlang bij elkaar als we eigenlijk niet gelukkig zijn? Als we eigenlijk verlangen naar een eigen plek..........

Eigenlijk omdat ze bang zijn om alleen te zijn...bang voor het onbekende.

Als het op is dan is het op meid............daar kan je dan niets aan doen,. Je kan mensen niet veranderen.. Dat gaat niet meid....Kies voor je eigen geluk.......ik geloof ook niet dat mensen gemaakt zijn voor een lange relatie.Kijk om je heen!

Veel mensen hebben het wel gehad naar zoveel jaar.......Kijk ook naar de mensen die dan bij elkaar blijven maar eigenlijk diepongelukkig zijn. Veel ruzies......veel stress.............

Volg je hart meid......je geluk is meer waard dan een relatie.
Motnong

Peecee ik vind je erg negatief over relaties. Wat is er mis met wel willen vechten voor je relatie en niet bij de minste weerstand, dip of crush op n ander t bijltje er bij neer gooien?

Even heel wat anders: 'kan de heer Winter zich melden bij de receptie. U heeft uw sneeuw verkeerd geparkeerd'
Knap Suus! Sterkte ermee!

Waarom slaapt naast iemand lekkerder? Hmm, en tzelfde ademhalingspatroon hebben is ook niet fijn :p.

Zo maar eens aankleden
peecee. Ik vind m'n jaren lange relatie wel relaxed. Maar Vin is ook relaxed, dat scheelt een hoop. En we hebben veel lol samen. En zijn erg open naar elkaar.

Bang om alleen te zijn ben ik sowieso niet, ben nl heel veel alleen. Doordeweeks slaap ik ook vaak alleen of met t gespuis. Denk ook vaak dat onze relatie daarom werkt, we zitten niet bij elkander op de lip.

Apa, dat is een keuze. Er voor willen vechten. Om eerlijk te zijn, als ik jou en suus soms lees. Ik zou die keuze dan niet maken. Maar vind t wel enorm sterk dat jij en suus dat wel doen.
Eens met missy. Vechten is een keuze maar je moet ook beslissen wanneer je kiest om er niet voor te vechten.

Peacy, Alleen slapen is soms ook wel erg lekker maar ik knuffel wel graag iets dus als mijn vriend er niet is knuffel ik of een knuffel of een kussen of heb ik een rolletje van de dekens tussen mijn armen...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik heb zon pillow. Lekker om tegen aan te liggen. Alleen t red t niet met een echt lichaam ;).

Al lag ik vannacht tegen een echt lichaam
Nou sorry Apatura....maar wat ik lees is niet gezond hoor!!

De ene keer ben je deprie van jullie relatie, en vaste prik.......2 dagen later dan is het weer, mijn liefje.

We hebben het zo fijn. Ja waat is het dan Apatura????

Ja hoe lang ga je daar mee door? Jij denkt dat jij je vriend die een stoornis heeft kan veranderen! Dat gaat je niet lukken......

Missy natuurlijk kan je het in een relatie fijn hebben, maar Vin is soms ook dagen weg. Dat is dan weer anders.

Jullie zitten in een andere fase......2 kleine kinderen. Maar mijn god als ik toch niet gelukkig ben in mijn relatie, waarom blijf je dan bij elkaar?.

Je kan mensen niet veranderen......een therapeut ook niet hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven