TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
zondag 17 maart 2013 om 18:28
Jeetje, wat knap van je broertje dat hij zo goed vorm kan geven aan wat er speelt! Ik zou die tekening maar heel erg goed bewaren. (En je broertje heel vaak grijpen voor een knuffel).
En floofde.... Nou moet jij weer afscheid nemen.
Wat me er trouwens aan doet denken dat we over 11 dagen ons 1-jarig jubileum hebben. (Want dat was vlak voor mijn omaatje vorig jaar overleed). Wat een bizar jaar hebben we met z'n allen achter de rug.
En floofde.... Nou moet jij weer afscheid nemen.
Wat me er trouwens aan doet denken dat we over 11 dagen ons 1-jarig jubileum hebben. (Want dat was vlak voor mijn omaatje vorig jaar overleed). Wat een bizar jaar hebben we met z'n allen achter de rug.
zondag 17 maart 2013 om 18:57
Inderdaad yez, wat bizar veel is er gebeurd afgelopen jaar en wat veel steun kunnen we bij elkaar vinden.
Peacy, wat geweldig die tekening van je broertje. Kort geleden vroeg je om een kindertekening en dan komt dit van zo dicht bij. Geef hem nog maar een extra knuffel.
Peacy, wat geweldig die tekening van je broertje. Kort geleden vroeg je om een kindertekening en dan komt dit van zo dicht bij. Geef hem nog maar een extra knuffel.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
zondag 17 maart 2013 om 19:07
quote:Peacy schreef op 17 maart 2013 @ 13:04:
En dan wordt er een tekening naar beneden gegooid. Voor papa en mij.
Damn, tranen over mn wangen. Boef heeft een tekening gemaakt. Voorkant van t mortuarium, de rouwauto, mama in de kist op een brancard (t kunnen rollen). Mensen met zielige gezichten.
Daarboven staat: je mag huilen.
Zijn maar even gaan knuffelen met zn 3eWat lief
En dan wordt er een tekening naar beneden gegooid. Voor papa en mij.
Damn, tranen over mn wangen. Boef heeft een tekening gemaakt. Voorkant van t mortuarium, de rouwauto, mama in de kist op een brancard (t kunnen rollen). Mensen met zielige gezichten.
Daarboven staat: je mag huilen.
Zijn maar even gaan knuffelen met zn 3eWat lief
zondag 17 maart 2013 om 19:09
zondag 17 maart 2013 om 19:09
zondag 17 maart 2013 om 19:14
quote:neweve schreef op 17 maart 2013 @ 19:09:
[...]
Nou je wilde een ezel als verjaardagscadeau (of was hij al jarig geweest). Maar als jullie samen een ezel kopen is het geen verrassing meer..Ik wilde het inderdaad als verassing, maar dat vond ik toch geen goede optie. Het gaat om een levend dier, niet om een cd die je kunt ruilen als ie je niet aanstaat. Toch maar overlegd en hij was enthousiast Vanochtend zijn we gaan kijken en zaterdag gaan we ze halen. Dan hebben we dus een meneer en mevrouw ezel. In juni of juli krijgen we dan ook nog gezinsuitbreiding want dan wordt hun kleintje geboren. Die zal er ongeveer zo uitzien:
[...]
Nou je wilde een ezel als verjaardagscadeau (of was hij al jarig geweest). Maar als jullie samen een ezel kopen is het geen verrassing meer..Ik wilde het inderdaad als verassing, maar dat vond ik toch geen goede optie. Het gaat om een levend dier, niet om een cd die je kunt ruilen als ie je niet aanstaat. Toch maar overlegd en hij was enthousiast Vanochtend zijn we gaan kijken en zaterdag gaan we ze halen. Dan hebben we dus een meneer en mevrouw ezel. In juni of juli krijgen we dan ook nog gezinsuitbreiding want dan wordt hun kleintje geboren. Die zal er ongeveer zo uitzien:
zondag 17 maart 2013 om 19:18
quote:Apatura schreef op 17 maart 2013 @ 19:11:
We hebben er nog even over gepraat. T is goed zo. Zonder einde geen begin. Zonder winter geen lente.Mooi verwoord Apa. Natuurlijk wel zwaar voor lief, zeker nu hij zo hard bezig is met zijn verleden verwerken.
We hebben er nog even over gepraat. T is goed zo. Zonder einde geen begin. Zonder winter geen lente.Mooi verwoord Apa. Natuurlijk wel zwaar voor lief, zeker nu hij zo hard bezig is met zijn verleden verwerken.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.