Tuin op het noordoosten
zondag 19 juni 2011 om 14:56
Wij zijn druk aan het kijken naar huizen.
Nu hebben we een leuk huis gevonden met een tuin van 84 m2 op het noordoosten.
Ik hou zelf van de zon, maar kan er niet uren in zitten. Heb je in deze tuin dan veel of weinig zon en blokkeert het huis je zon niet met deze grootte van de tuin?
Wat zijn jullie ervaringen met een tuin op het noordoosten?
Nu hebben we een leuk huis gevonden met een tuin van 84 m2 op het noordoosten.
Ik hou zelf van de zon, maar kan er niet uren in zitten. Heb je in deze tuin dan veel of weinig zon en blokkeert het huis je zon niet met deze grootte van de tuin?
Wat zijn jullie ervaringen met een tuin op het noordoosten?
zondag 19 juni 2011 om 14:59
zondag 19 juni 2011 om 15:09
Ik ken veel mensen met een tuin op het noordoosten of pal op het noorden die toch wel een groot deel van de dag zon in de tuin hebben. Het hangt van de hoogte van je huis af en van de bebouwing er omheen en natuurlijk van bomen etc. Kwestie van vragen aan de bewoners of op verschillende momenten van de dag gaan kijken.
Als je niet zo van zon houdt kun je daar toch vrij goed iets tegen doen, met parasols oid, of dichtbij je huis gaan zitten.
Nadeel van een tuin in de schaduw is dat je eerder last hebt van mos en algen etc.
Als je niet zo van zon houdt kun je daar toch vrij goed iets tegen doen, met parasols oid, of dichtbij je huis gaan zitten.
Nadeel van een tuin in de schaduw is dat je eerder last hebt van mos en algen etc.
zondag 19 juni 2011 om 15:13