Tuinmetamorfoses op TV

11-07-2020 19:06 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik viel net in het staartje van Eigen Huis en Tuin en toen viel me weer iets op wat me elke keer opvalt bij die tuinmetamorfoses: dat ze zo ongelooflijk veel meuk in die tuinen zetten. Tig kussens en kandelaars en vazen en stoelen en kleden en kaarsen en banken en tafels en hangstoelen en in deze metamorfose ook nog eens 3 miljoen haardhoutblokken. En ik denk dan alleen maar: waar laat je al die zooi als het begint te regenen?

Dus: zijn er hier mensen wiens tuin ooit is gemetamorfoseerd? En zo ja: waar laten jullie al die zooi?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me dat ook altijd af ja.
Ik begreep altijd dat ze al die losse dingen na de show gewoon weer meenemen! Ook de meeste potten.
Alle reacties Link kopieren
En hoeveel je zelf moet betalen
Alle reacties Link kopieren
SimpeleZiel schreef:
11-07-2020 19:13
Ik begreep altijd dat ze al die losse dingen na de show gewoon weer meenemen! Ook de meeste potten.
Serieus?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
SimpeleZiel schreef:
11-07-2020 19:13
Ik begreep altijd dat ze al die losse dingen na de show gewoon weer meenemen! Ook de meeste potten.
Net als bij metamorfoses binnenshuis, volgens mij gaat de meeste frutsels weer de bus van de stylist in als de camera's klaar zijn met draaien.

En herkenbare vraag verder, superhandig als het gaat regenen en je eerst 5 minuten kussens enzo staat te verzamelen buiten..
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
11-07-2020 19:13
En hoeveel je zelf moet betalen
Vraag ik me ook vaak af indd.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
11-07-2020 19:17
Serieus?
Ja, die programma's zijn 1 lange reklame. Ik denk dat de tuin opknappen alleen echt is in Binnenstebuiten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
11-07-2020 19:20
Ja, die programma's zijn 1 lange reklame. Ik denk dat de tuin opknappen alleen echt is in Binnenstebuiten.

Dat vind ik sowieso een leuker tuin-onderwerp hebben altijd. Echte tips en geen overdreven luxe gedoe. Hele down-to-earth tuinman ook. Leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap al die meuk in een tuin sowieso niet. Dat is ook geen tuin maar een verlengde huiskamer.

FV, ik heb je een tijdje geleden een pb gestuurd, heb je die wel ontvangen?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik die stylist wel aan het huilen zou kunnen krijgen in het hypothetische geval dat ik mij zou opgeven.
- "Weg met die meuk! Zo kan ik mijn planten niet zien!"
- "Hoezo moet ik mijn voeten vegen? Anders wordt het kleed vies??? En waar moet ik dan met de kruiwagen langs?"
- "Wat doet dat servies hier? Zo kan ik mijn stekjes toch niet verpotten!"
- Nee hoor, ik heb aan die twee stoelen genoeg. Gewoon van kunststof ja zodat ik ze op elkaar kan stapelen uit het zicht. Op het terras?? Ik wil tuin zien als ik naar buiten kijk, geen meubels!"
- "Kaarsen? Ik woon aan de kust. Het waait hier altijd."
Ik vind hier dingen van.
Ik snap die meuk ook niet. Ook niet bij de metamorfoses binnenshuis trouwens.
smulrol schreef:
11-07-2020 19:13
En hoeveel je zelf moet betalen
Dit.
Nooit begrepen. Dan moet je betalen om voor lul te staan in een groot reclameblok. En dan wordt ook je huis of tuin nog amateuristisch in een middagje ge-makeoverd.
Betaal dan gewoon voor een echte opknapbeurt zonder camera's.
anoniem_64c147b399965 wijzigde dit bericht op 11-07-2020 19:29
0.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
11-07-2020 19:26
Ik denk dat ik die stylist wel aan het huilen zou kunnen krijgen in het hypothetische geval dat ik mij zou opgeven.
- "Weg met die meuk! Zo kan ik mijn planten niet zien!"
- "Hoezo moet ik mijn voeten vegen? Anders wordt het kleed vies??? En waar moet ik dan met de kruiwagen langs?"
- "Wat doet dat servies hier? Zo kan ik mijn stekjes toch niet verpotten!"
- Nee hoor, ik heb aan die twee stoelen genoeg. Gewoon van kunststof ja zodat ik ze op elkaar kan stapelen uit het zicht. Op het terras?? Ik wil tuin zien als ik naar buiten kijk, geen meubels!"
- "Kaarsen? Ik woon aan de kust. Het waait hier altijd."
:proud:
...
Sabeltandcavia schreef:
11-07-2020 19:26
Ik denk dat ik die stylist wel aan het huilen zou kunnen krijgen in het hypothetische geval dat ik mij zou opgeven.
- "Weg met die meuk! Zo kan ik mijn planten niet zien!"
- "Hoezo moet ik mijn voeten vegen? Anders wordt het kleed vies??? En waar moet ik dan met de kruiwagen langs?"
- "Wat doet dat servies hier? Zo kan ik mijn stekjes toch niet verpotten!"
- Nee hoor, ik heb aan die twee stoelen genoeg. Gewoon van kunststof ja zodat ik ze op elkaar kan stapelen uit het zicht. Op het terras?? Ik wil tuin zien als ik naar buiten kijk, geen meubels!"
- "Kaarsen? Ik woon aan de kust. Het waait hier altijd."
:proud: :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens bang dat het antwoord op de vraag in de OP is: onder je afdak. Daar zit je heel hip te koukleumen als het regent op je steigerhouten bank met zicht op je natgeregende tegels en je verhoogde steigerhouten bak met lavendel.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
11-07-2020 19:26
Dit.
Nooit begrepen. Dan moet je betalen om voor lul te staan in een groot reclameblok. En dan wordt ook je huis of tuin nog amateuristisch in een middagje ge-makeoverd.
Betaal dan gewoon voor een echte opknapbeurt zonder camera's.
Mijn beneden buren kregen een quote voor 6000 euro van een tuinman om twee kleine stukjes van hun tegeltuin weer plantjes in te zetten
Ik hoop toch dat deelnemers niet de volle mep hoeven re betalen
Alle reacties Link kopieren
Heb wel eens gehoord dat je 2/3 zelf betaald en 1/3 door het programma en sponsors. Maar je hebt zelf dus geen invloed op wat ze gaan doen. Bijvoorbeeld van dat gore losse grind in je tuin. Ik zie de katten in de buurt al glunderen. Een hele grote kattenbak en met kleine kinderen altijd steentjes dior je hele tuin en huis. Of ze gaan dr lekker mee gooien ofozo.
Idd al die meuk, echt zo praktisch. Waar laat je het. Moeten ze toch minstens 3 van die kussenboxen bijleveren.
Of een huiskamer die ze verbouwen met allemaal glazen deuren, glimmende deurtjes en dan komen ze met 3 beukertjes binnen van 1, 3 en 5 jaar zoooo practisch zo'n inrichting met kleine kinderen. Je blijft poetsen.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
11-07-2020 19:30
Ik ben trouwens bang dat het antwoord op de vraag in de OP is: onder je afdak. Daar zit je heel hip te koukleumen als het regent op je steigerhouten bank met zicht op je natgeregende tegels en je verhoogde steigerhouten bak met lavendel.
Ja maar juist daarvoor heb je dan die vuurkorf gekregen. Die steek je dan een paar avonden achter elkaar aan, wat geheid gezeik met de buren oplevert en voor je het weet staan Mr. Visser en Viktor bij je voor de deur en ben je alwéér op televisie :cheer2:
...
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
11-07-2020 19:21
Dat vind ik sowieso een leuker tuin-onderwerp hebben altijd. Echte tips en geen overdreven luxe gedoe. Hele down-to-earth tuinman ook. Leuk.
Ik ben ook fan van die leuke Binnenstebuiten tuinman :$
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
11-07-2020 19:37
Ja maar juist daarvoor heb je dan die vuurkorf gekregen. Die steek je dan een paar avonden achter elkaar aan, wat geheid gezeik met de buren oplevert en voor je het weet staan Mr. Visser en Viktor bij je voor de deur en ben je alwéér op televisie :cheer2:
:rofl: :lightbulb:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
11-07-2020 19:30
Ik ben trouwens bang dat het antwoord op de vraag in de OP is: onder je afdak. Daar zit je heel hip te koukleumen als het regent op je steigerhouten bank met zicht op je natgeregende tegels en je verhoogde steigerhouten bak met lavendel.
Gezellig met zijn allen onder een schuurtje zitten, volgepropt met meuk (bordjes met home en welcome uiteraard) en weinig tot geen planten :clown:
groentuintje wijzigde dit bericht op 11-07-2020 19:43
5.71% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Calamitycat schreef:
11-07-2020 19:37
Ja maar juist daarvoor heb je dan die vuurkorf gekregen. Die steek je dan een paar avonden achter elkaar aan, wat geheid gezeik met de buren oplevert en voor je het weet staan Mr. Visser en Viktor bij je voor de deur en ben je alwéér op televisie :cheer2:

:-D
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
11-07-2020 19:24
Ik snap al die meuk in een tuin sowieso niet. Dat is ook geen tuin maar een verlengde huiskamer.

FV, ik heb je een tijdje geleden een pb gestuurd, heb je die wel ontvangen?
Nee, zal ik jou even PB-en?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Zo'n lounge set schijnt overigens nog beter te branden dan een vuurkorf. Ik zou het wel weten.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven