Uitgaven voor je interieur

30-11-2025 13:27 51 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga volgend jaar samenwonen in een nieuw huis (als het rond komt met de hypotheek) dus we zijn nu plannen aan het maken. Afspraken over het verdelen van de kosten e.d. hebben we al gemaakt, maar ineens komen er onderwerpen voorbij waar we ineens verschillend over blijken te denken. Zo moeten er wat nieuwe kasten komen. Ik heb in mijn huidige huis inbouw kledingkasten en een allegaartje aan andere kastjes. Sommige mooi, andere goedkope IKEA-modellen. Mijn vriend was al aan het rondkijken voor op maat gemaakte kasten, startend bij € 3000. Ik vind dat een beetje overdreven aangezien je spullen in een Pax-kast net zo ruim hangen. Hij wil liever kwaliteit die 50 jaar meegaat en wat hij niet zelf in elkaar hoeft te zetten.
Dat geldt in het algemeen voor inrichting en decoratie. Ik ga voor betaalbaar en functioneel (en wat ik mooi vind), hij voor kwaliteit en duur. Wat ik niet uitgeef aan spullen, besteed ik aan vakanties. Van de uitgaven voor mijn vakanties de afgelopen 10 jaar kun je een half huis kopen :)
Hoe doen jullie dat? En hoe kom je op één lijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zijn ook best veel partijen die luxe deuren maken voor Ikea kasten, zodat je de look een beetje kan upgraden.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven