Uitstallen kleding rommelmarkt
dinsdag 26 april 2011 om 22:30
dinsdag 26 april 2011 om 22:44
Ik heb er niet zoveel ervaring mee maar heel vroeger had ik het netjes uitgestald en niemand kocht het, terwijl mijn vriendin het op 1 hoop gooide (ik dacht alleen maar, dat gaat toch kreukelen) maar zij was van haar kleding af en ik niet. Ter info.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 26 april 2011 om 23:00
Ik graai liever niet in kleding. Ik vind wat er wordt aangeboden vaak dusdanig armetierig, dat ik mezelf liever de moeite spaar. Of het moet wel mega goed overzichtelijk zijn en gesorteerd op maat ofzo (kinderkleding). Maar als het duiken in de stapel wordt in de hoop er 1 of 2 kledingstukken in de juiste maat uit te vissen en dan uberhaupt nog te bezien of het draagbaar is? Nee, la maar dan.
woensdag 27 april 2011 om 07:36
Rek inderdaad met gelijk een prijskaart erbij.
Verder beetje vouwen maar niet te netjes. Het is toch binnen no time een zootje, en tussendoor kun altijd zorgen dat het een beetje netjes blijft. Dit moet je doen als er niemand is. Ga je zelf aan de voorkant staan te vouwen. Denken mensen vaak dat je een klant bent en dan vliegen ze weer op je spullen af .
Soort bij soort is handig.
Heb je schoenen? Zet er dan eentje neer. Shawltjes/kleine accessoires kun je in een mand/doos doen met een kaartje van de prijs er op.
Verder beetje vouwen maar niet te netjes. Het is toch binnen no time een zootje, en tussendoor kun altijd zorgen dat het een beetje netjes blijft. Dit moet je doen als er niemand is. Ga je zelf aan de voorkant staan te vouwen. Denken mensen vaak dat je een klant bent en dan vliegen ze weer op je spullen af .
Soort bij soort is handig.
Heb je schoenen? Zet er dan eentje neer. Shawltjes/kleine accessoires kun je in een mand/doos doen met een kaartje van de prijs er op.
woensdag 27 april 2011 om 21:13
quote:schouderklopje schreef op 26 april 2011 @ 23:00:
Ik graai liever niet in kleding. Ik vind wat er wordt aangeboden vaak dusdanig armetierig, dat ik mezelf liever de moeite spaar. Of het moet wel mega goed overzichtelijk zijn en gesorteerd op maat ofzo (kinderkleding). Maar als het duiken in de stapel wordt in de hoop er 1 of 2 kledingstukken in de juiste maat uit te vissen en dan uberhaupt nog te bezien of het draagbaar is? Nee, la maar dan.Heb zelfs in een kledingwinkel al geen zin om tussen alle 'troep' op bv een tafel te gaan zoeken...
Ik graai liever niet in kleding. Ik vind wat er wordt aangeboden vaak dusdanig armetierig, dat ik mezelf liever de moeite spaar. Of het moet wel mega goed overzichtelijk zijn en gesorteerd op maat ofzo (kinderkleding). Maar als het duiken in de stapel wordt in de hoop er 1 of 2 kledingstukken in de juiste maat uit te vissen en dan uberhaupt nog te bezien of het draagbaar is? Nee, la maar dan.Heb zelfs in een kledingwinkel al geen zin om tussen alle 'troep' op bv een tafel te gaan zoeken...