Uitstallen kleding rommelmarkt

26-04-2011 22:30 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag is het weer zover... vrijmarkt!

Ik heb vrij veel kleding dat ik graag kwijt wil. Iemand tips voor het uitstallen van kleding? Ik zat zelf aan een wasrek te denken. Er is helaas geen mogelijkheid om touw ergens aan vast te maken.

Ik ben benieuwd naar jullie adviezen...
idd, zo'n kledingrek. Verkopen ze oa bij de ikea, en is ideaal. Kun je nadien nog gebruiken op bijvoorbeeld de zolder voor het opbergen van zomer/winterkleding.
Ik heb er niet zoveel ervaring mee maar heel vroeger had ik het netjes uitgestald en niemand kocht het, terwijl mijn vriendin het op 1 hoop gooide (ik dacht alleen maar, dat gaat toch kreukelen) maar zij was van haar kleding af en ik niet. Ter info.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik graai liever niet in kleding. Ik vind wat er wordt aangeboden vaak dusdanig armetierig, dat ik mezelf liever de moeite spaar. Of het moet wel mega goed overzichtelijk zijn en gesorteerd op maat ofzo (kinderkleding). Maar als het duiken in de stapel wordt in de hoop er 1 of 2 kledingstukken in de juiste maat uit te vissen en dan uberhaupt nog te bezien of het draagbaar is? Nee, la maar dan.
Ordner maken met afbeeldingen, en mogelijkheid om afspraak te maken om te passen/op te halen?

Die kleding-rekken zijn ondingen, vallen uit elkaar op het moment dat je ze net in elkaar hebt. Flut-kwaliteit, zeker wanneer er veel mensen aan zitten!
quote:carenza schreef op 27 april 2011 @ 03:14:

Ordner maken met afbeeldingen, en mogelijkheid om afspraak te maken om te passen/op te halen?

!

Als je geen extra geld wil uitgeven is dat wasrek niet eens zo'n slecht idee. Met wat hangertjes eraan, klaar.
Ophangen, neerleggen , stapels: het kan allemaal, als je maar op maat sorteert. En dat duidelijk aangeeft, wat welke maat is.
Rek inderdaad met gelijk een prijskaart erbij.

Verder beetje vouwen maar niet te netjes. Het is toch binnen no time een zootje, en tussendoor kun altijd zorgen dat het een beetje netjes blijft. Dit moet je doen als er niemand is. Ga je zelf aan de voorkant staan te vouwen. Denken mensen vaak dat je een klant bent en dan vliegen ze weer op je spullen af .

Soort bij soort is handig.

Heb je schoenen? Zet er dan eentje neer. Shawltjes/kleine accessoires kun je in een mand/doos doen met een kaartje van de prijs er op.
Dankjulliewel voor alle tips! Zeer nuttig!

Ik ben benieuwd zaterdag... zolang ik er maar lol aan beleef
quote:schouderklopje schreef op 26 april 2011 @ 23:00:

Ik graai liever niet in kleding. Ik vind wat er wordt aangeboden vaak dusdanig armetierig, dat ik mezelf liever de moeite spaar. Of het moet wel mega goed overzichtelijk zijn en gesorteerd op maat ofzo (kinderkleding). Maar als het duiken in de stapel wordt in de hoop er 1 of 2 kledingstukken in de juiste maat uit te vissen en dan uberhaupt nog te bezien of het draagbaar is? Nee, la maar dan.Heb zelfs in een kledingwinkel al geen zin om tussen alle 'troep' op bv een tafel te gaan zoeken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven