vaatwastabletten

30-10-2010 15:16 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen spannende vraag zo op de relaxte zaterdagmiddag maar ik vraag het me toch af: Wat zijn nou goede, niet te dure vaatwastabletten? Ik heb nu die van dreft maar die zijn behoorlijk duur! Vond ze eerst niet zo goed totdat ik mn vaatwasser met soda gereinigd heb (tip van hier) en nu is mn vaat met dreft ook superschoon (dus ik wil niet weten hoeveel drek er stiekem in mn vaatwasser zat aangezen dit zo'n verschil maakt ) Ik zag vandaag gewone vaatwastabletten van de AH ... geloof 38 stuks voor ongeveer 3 euro ... is dat misschien wat?
@ sweetfirefly: Maar geen enkele reclame verslaat het irritatie- en smerigheidsniveau van schimpie (yuk, die opgelichtte teentagel, ik krijg altijd de riligen over mn rug)

Ik ga gewoon een doos van AH huismerk proberen (niet de bio variant dus) en als dat niet bevalt weer terug naar dreft als dat in de aanbieding is.

De Lidl zit hier niet in de buurt. Als ik kilometers moet gaan rijden is mijn economisch voordeeltje weer weg helaas en ik ben te decadent om met dit smerige weer hartstikke ver te gaan fietsen voor vaatwastabletten Als ik er eens in de buurt ben zal ik eens kijken!
Voor mij maakt het niet uit welk merk het is, als ze maar goedkoop/in de aanbieding zijn en ik ze door kan knippen.

(Dus niet die alles in 1 met een hard bolletje in het midden of met een laagje gel erbij, volgens mij doen ze dat expres, zodat je wel een hele tablet moet gebruiken. Met een halve wordt het net zo schoon. En het schijnt beter voor de machine te zijn om zout en glansspul te gebruiken, dus doe ik dat braaf ).
Koop ze ook meestal in de aanbieding van een merk SUN, Calgonit of die van Dreft.

Had laatst die klapperactie van het kruidvat...6 dozen voor ik geloof 15 euro of zoiets..
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
poeder ,is toch nergens meer te krijgen.
Hoe doe je je machine reinigen met soda??
quote:Misskatie schreef op 31 oktober 2010 @ 17:11:

poeder ,is toch nergens meer te krijgen.Wij gebruiken alleen poeder van Sun, gewoon te koop bij de AH. Is veel goedkoper dan tabletten, deze zijn standaard te groot. Met een bus poeder doen wij echt een eeuwigheid.
quote:Dahlia74 schreef op 31 oktober 2010 @ 20:00:

[...]

Wij gebruiken alleen poeder van Sun, gewoon te koop bij de AH. Is veel goedkoper dan tabletten, deze zijn standaard te groot. Met een bus poeder doen wij echt een eeuwigheid.oh echt, bestaat dat nog wel. Van alle andere merken in elk geval niet, zal er eens op letten. Je kunt ook een 1/2 blokje nemen als je niet zoveel of vieze vaat hebt en dan kort programma. Alleen werkt dat minder goed dan met poeder namelijk.
Daarnaast is poeder beter voor je afwasmachine en goedkoper in gebruik. Staat op het onderste schap bij de AH.
quote:Mikske00 schreef op 31 oktober 2010 @ 18:44:

Hoe doe je je machine reinigen met soda??http://www.klusidee.nl/Forum/about7084.html

Ik heb zelf Lidl, maar heb net m'n vaatwasser dus zit nog aan mn allereerste pak tabletten. Moet zeggen dat Lidl echt prima bevalt!!!!
Sun vind ik er 'vies' uitzien. Er zitten zwarte spikkeltjes in de blokjes, lijkt net schimmel. Bovendien vind ik het zakje wat je erom moet laten ook 'viezig'. Dreft bevalt mij totnutoe het best. Ook vanwege de geur. Met Lidl tabletten bijv. glanst mijn afwas veel minder.
Ik heb een doos euroshopper, die werken prima!

En ik heb ook nog een paar doosjes Sun staan die ik gratis kreeg toen ik iets bij de kruitvat kocht, maar daar ben ik nog niet aan begonnen. Zo vaak staat mijn vaatwassertje niet aan x-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven