Verrassing laten bezorgen Pasen

07-04-2020 21:21 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Allereerst wist ik niet zo goed op welke pijler dit te plaatsen, dus ik hoop dat dit goed is.

Het volgende: mijn moeder en ik wonen ver van elkaar af. We hebben elkaar door omstandigheden al sinds oktober niet gezien. Uiteraard wel via WhatsApp videobellen.

Nu wil ik heel graag voor Pasen iets laten bezorgen. Veel verder dan een bloemetje of kaartje kom ik niet. Het liefst doe ik iets originelers. Hebben jullie wellicht een tip?

Ze woont in omgeving Almelo, ik heb al gezocht op verrassingspakketten of iets in die trant maar kan het niet goed vinden.

Hopelijk kunnen jullie me inspiratie geven. Alvast bedankt!
Ik geef gewoon een boek waar ze het over heeft gehad.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
08-04-2020 09:18
Ik geef gewoon een boek waar ze het over heeft gehad.
Waar ze het over heeft gehad omdat ze het al gelezen heeft? Leuk cadeau. :biggrin:
Trotter schreef:
08-04-2020 09:40
Waar ze het over heeft gehad omdat ze het al gelezen heeft? Leuk cadeau. :biggrin:
Leuk hè? Nee, een boek waarvan ze een recensie op de radio heeft gehoord. Hoewel mijn moeder boeken inderdaad herleest en soms ook mooiere edities koopt van boeken die ze eerder al gelezen heeft. Dus het had gekund ;)
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
08-04-2020 09:40
Waar ze het over heeft gehad omdat ze het al gelezen heeft? Leuk cadeau. :biggrin:
Ik geef mijn moeder wel eens een boek omdat ze er dan een recensie in NRC over had gelezen.
Alle reacties Link kopieren
wat vind je moeder leuk?

misschien iets om mee bezig te zijn?

- spullen om iets mee te breien/haken
- ingredienten met een recept erbij om te koken/bakken
- zaadjes om groente/kruiden/bloemen te planten in de tuin/balkon
- een boek om te lezen
- een puzzelboek of leg puzzel met mooie afbeelding of foto afbeelding
- een verzorgingspakket met maskers en cremes en dergelijke
- een pakket met verschillinde soorten thee, thee zeefje, mooie mok etc
- kleurboek met potloden/stiften fineliners erbij
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor al jullie leuke reacties! Ik heb vandaag de doos laten versturen. Ik had al een hele tijd wat cadeautjes voor haar opgespaard en heb daar nog wat chocolade, sheetmaskers en kaart bij gedaan. Nu maar hopen dat het op tijd wordt gezorgd.

Dat theepakket bewaar ik voor een volgende keer, vond ik ook een leuke tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven