Verveling
maandag 23 januari 2012 om 21:21
Sporten, vrijwilligerswerk, vrienden/vriendinnen afspreken of daar iets mee gaan ondernemen in de categorie sport, hobby'en?
Haha ik kan me niet voorstellen dat ik elke avond 'niets' te doen zou hebben. Komt eigenlijk zelden voor. Maar ik sport 2 of 3 avonden in de week, avond vrijwilligerswerk, een avond voor een van m'n vriendinnen (wisselt nogal), avond voor mijn vriend, of ik heb wel iets om te hobby'en. Dus als ik een keer lekker op de bank kan hangen dan kan ik daar heel content mee zijn haha.
Haha ik kan me niet voorstellen dat ik elke avond 'niets' te doen zou hebben. Komt eigenlijk zelden voor. Maar ik sport 2 of 3 avonden in de week, avond vrijwilligerswerk, een avond voor een van m'n vriendinnen (wisselt nogal), avond voor mijn vriend, of ik heb wel iets om te hobby'en. Dus als ik een keer lekker op de bank kan hangen dan kan ik daar heel content mee zijn haha.
maandag 23 januari 2012 om 21:27