Vies huis

24-04-2015 18:39 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Je zal er niks van oplopen, maar het klinkt wel smerig. Ik zou zoveel mogelijk eigen spullen meenemen. Sprei om op te slapen, eigen deken en kussen. Veel schone kleding, zodat je kan wisselen als je je smerig voelt. Eigen eten (bv sultana/krentenbollen) en flesjes drinken, zodat je zo min mogelijk daar uit de (koel)kast hoeft te pakken. Bij drinken uit een flesje hoef je ook geen glas te gebruiken. Desnoods zeg je dat je aan de lijn bent of je vochtinname bij wilt houden. Schone handdoeken en washand, alle eigen toiletspullen. Oh, ik zou ook zeker een wc-rol meenemen. Mijn schoonouders hebben zo'n huis en ik was not amused toen ik daar moest plassen. En veeeeel schoonmaakdoekjes. Succes!
Je wordt heus niet ziek van oude vloerbedekking of een oud matras. Idd gewoon schoon beddengoed mee en slippers.

Ook van op een vieze wc zitten of onder een niet zo schone douche staan word je niet ziek. Je komt hooguit in psychische nood als je smet-vrezerig bent.

Mbt ziek worden moet je vooral opletten met voedsel en zorgen dat je zelf steeds goed je handen wast enzo.
Precies neem zelf een setje schoon beddengoed mee,slippers en een paar flessen chloor..
Als het daar eens in de paar maanden wordt schoongemaakt, kan het daar niet enorm ranzig zijn.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Goed voor je weerstand.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En ik douche ook maar eens in de week. Ransaap die ik ben.

Ik ben niet oud en ik woon ook niet in Duitsland.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:welkeisnogvrij schreef op 24 april 2015 @ 18:48:

[...]

ja ik moet wel , even een handje helpen met dingen. geen geld voor hotel op dit moment. dat bed lijkt me echt ranzig , maar zolang het maar geen kwaad kan dan is het goed.

Ik zou maar uitkijken voor bedwantsen

Heb je je daar al over ingelezen?

En idd, vergeet je psych niet in de auto te laden.
Jij bent klaarblijkelijk nog nooit in India geweest. Daarna vind je niets meer vies....

Alles is relatief hoor.
Niet moeilijk doen, ik heb ook vrienden die het niet zo nauw nemen, ben nog nooit ziek geworden van het eten of het bed.
verba volant, scripta manent.
quote:ClaudeFiolle schreef op 24 april 2015 @ 20:12:

Als het daar eens in de paar maanden wordt schoongemaakt, kan het daar niet enorm ranzig zijn.Nou ik wil niet weten hoe vies een wc,douche,gasfornuis etc zijn na maanden niet schoonmaken..
Ik zou er niet willen slapen als het zo goor is als jij omschrijft. Iemand die zich maar eens per week wast is gewoon echt vies. Glazen die vast zitten geplakt aan het aanrecht. Dan wil ik niet weten wat voor bed je kan slapen. Bah.

En ik heb echt geen smetvrees. En India. Tja. Weet niet zo goed wat dat te maken heeft met een vies huis waar je niet wil logeren.
"familielid doucht slechts één keer in de week"

Hoe vaak denk je dat een bejaarde in een verzorgingstehuis wordt gedoucht?
quote:gismo72 schreef op 24 april 2015 @ 18:42:

Ik geloof het niet, maar waarom ga je niet in de buurt in de b en b? Onder het mom van hebben we ook nog een beetje privacy.Wat geloof je niet?
Ik krijg al de kriebels van hoe je het omschrijft! Zou er ook niet gaan slapen.
Als je dit al van tevoren weet, waarom heb je dan toegestemd om te blijven logeren?
Mijn eigen huis wordt tweewekelijks bijkans ontsmet door een superhulp en ik vind dat mijn huis na die 2 weken er ook echt aan toe is.Tussendoor doe ik de wc om de twee dagen en de wasbakken om de twee, een keer de douche en ik hou de keuken een beetje bij, Meestal stofzuig ik om de drie dagen. Een huis dat om de paar maanden wordt schoongemaakt is GOOR en ik zou er niet willen komen. Ik paste laatst op bij iemand die ook zon vies huis had...ik werd er gewoon depressief van..
quote:Zusenzoo schreef op 24 april 2015 @ 20:29:

Iemand die zich maar eens per week wast is gewoon echt vies.Dat zegt ze niet. Ze zegt dat die persoon een keer in de week douchet.
Van wie moet je er naartoe dan? Vind je dat zelf of word je er naartoe gestuurd?
Ik krijg de kriebels als ik t al lees.

Inderdaad slippers, eigen beddengoed en flesjes drinken mee.

En van die pakken vochtige schoonmaakdoekjes!

Even een doekje over de wc bril lijkt me wel prettig.
Waarom zou to flessen drinken meenemen?

Ze kan toch ook een paar glazen wassen, alvorens deze te gebruiken.
quote:ClaudeFiolle schreef op 24 april 2015 @ 20:12:

Als het daar eens in de paar maanden wordt schoongemaakt, kan het daar niet enorm ranzig zijn.Zeker wel!
Ja maar dan moet je ook steeds de vieze koelkast in. En je weet niet hoe lang het drinken al in de koelkast staat.

Als ze niets geven om schoonmaken dan waarschijnlijk ook niet om houdbaarheidsdata.
Juk, ik zou niet gaan
quote:Zusenzoo schreef op 24 april 2015 @ 20:29:

Ik zou er niet willen slapen als het zo goor is als jij omschrijft. Iemand die zich maar eens per week wast is gewoon echt vies.

Dat is dus écht niet waar. 'Wij' douchen veeeels te vaak, dat is slechter voor je dan 1 keer in de week douchen hoor

<Ik zie nu dat je zegt 'wast' en niet 'doucht'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven