Vies huis
vrijdag 24 april 2015 om 19:43
Je zal er niks van oplopen, maar het klinkt wel smerig. Ik zou zoveel mogelijk eigen spullen meenemen. Sprei om op te slapen, eigen deken en kussen. Veel schone kleding, zodat je kan wisselen als je je smerig voelt. Eigen eten (bv sultana/krentenbollen) en flesjes drinken, zodat je zo min mogelijk daar uit de (koel)kast hoeft te pakken. Bij drinken uit een flesje hoef je ook geen glas te gebruiken. Desnoods zeg je dat je aan de lijn bent of je vochtinname bij wilt houden. Schone handdoeken en washand, alle eigen toiletspullen. Oh, ik zou ook zeker een wc-rol meenemen. Mijn schoonouders hebben zo'n huis en ik was not amused toen ik daar moest plassen. En veeeeel schoonmaakdoekjes. Succes!
vrijdag 24 april 2015 om 19:54
Je wordt heus niet ziek van oude vloerbedekking of een oud matras. Idd gewoon schoon beddengoed mee en slippers.
Ook van op een vieze wc zitten of onder een niet zo schone douche staan word je niet ziek. Je komt hooguit in psychische nood als je smet-vrezerig bent.
Mbt ziek worden moet je vooral opletten met voedsel en zorgen dat je zelf steeds goed je handen wast enzo.
Ook van op een vieze wc zitten of onder een niet zo schone douche staan word je niet ziek. Je komt hooguit in psychische nood als je smet-vrezerig bent.
Mbt ziek worden moet je vooral opletten met voedsel en zorgen dat je zelf steeds goed je handen wast enzo.
vrijdag 24 april 2015 om 20:15
quote:welkeisnogvrij schreef op 24 april 2015 @ 18:48:
[...]
ja ik moet wel , even een handje helpen met dingen. geen geld voor hotel op dit moment. dat bed lijkt me echt ranzig , maar zolang het maar geen kwaad kan dan is het goed.
Ik zou maar uitkijken voor bedwantsen
Heb je je daar al over ingelezen?
En idd, vergeet je psych niet in de auto te laden.
[...]
ja ik moet wel , even een handje helpen met dingen. geen geld voor hotel op dit moment. dat bed lijkt me echt ranzig , maar zolang het maar geen kwaad kan dan is het goed.
Ik zou maar uitkijken voor bedwantsen
Heb je je daar al over ingelezen?
En idd, vergeet je psych niet in de auto te laden.
vrijdag 24 april 2015 om 20:29
Ik zou er niet willen slapen als het zo goor is als jij omschrijft. Iemand die zich maar eens per week wast is gewoon echt vies. Glazen die vast zitten geplakt aan het aanrecht. Dan wil ik niet weten wat voor bed je kan slapen. Bah.
En ik heb echt geen smetvrees. En India. Tja. Weet niet zo goed wat dat te maken heeft met een vies huis waar je niet wil logeren.
En ik heb echt geen smetvrees. En India. Tja. Weet niet zo goed wat dat te maken heeft met een vies huis waar je niet wil logeren.
vrijdag 24 april 2015 om 20:50
Mijn eigen huis wordt tweewekelijks bijkans ontsmet door een superhulp en ik vind dat mijn huis na die 2 weken er ook echt aan toe is.Tussendoor doe ik de wc om de twee dagen en de wasbakken om de twee, een keer de douche en ik hou de keuken een beetje bij, Meestal stofzuig ik om de drie dagen. Een huis dat om de paar maanden wordt schoongemaakt is GOOR en ik zou er niet willen komen. Ik paste laatst op bij iemand die ook zon vies huis had...ik werd er gewoon depressief van..
vrijdag 24 april 2015 om 21:30
quote:Zusenzoo schreef op 24 april 2015 @ 20:29:
Ik zou er niet willen slapen als het zo goor is als jij omschrijft. Iemand die zich maar eens per week wast is gewoon echt vies.
Dat is dus écht niet waar. 'Wij' douchen veeeels te vaak, dat is slechter voor je dan 1 keer in de week douchen hoor
<Ik zie nu dat je zegt 'wast' en niet 'doucht'
Ik zou er niet willen slapen als het zo goor is als jij omschrijft. Iemand die zich maar eens per week wast is gewoon echt vies.
Dat is dus écht niet waar. 'Wij' douchen veeeels te vaak, dat is slechter voor je dan 1 keer in de week douchen hoor
<Ik zie nu dat je zegt 'wast' en niet 'doucht'