Viva Floors pvc vloer

06-12-2017 09:36 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Mijn man en ik hebben een huis gekocht en overwegen een pvc vloer van viva Floors te gaan laten leggen (pvc lijkt ons de beste keus ivm vloerverwarming en hond). Op internet kan ik eigenlijk geen recensies van dit merk vinden. Heeft iemand hier ook een pvc vloer van viva Floors en hoe bevalt het? Alvast bedankt!
Kan je aangeven waarom je per sé dit merk wil?

WIj hebben ook een pvc vloer, gewoon van de lokale vloerboer, en zijn erg tevreden. Ideaal met 3 kinderen en een kat.
We hebben rond gekeken bij verschillende winkels en hadden een mooie vloer gezien van dit merk. We hebben dus niet perse een voorkeur voor een merk maar vonden deze gewoon het mooist.
ah, vandaar. Dat hadden wij met de lokale vloerboer, daar zagen wij de mooiste. Maar de reden dat je ervaringen zoekt is?
Ik snap dat je gedegen voor onderzoek wil doen, maar twijfel je aan de kwaliteit?

Want zou je voor laminaat ook dit willen weten?

Als je de vloer koopt bij een winkel die is aangesloten bij een keurmerk dan moet het vast goedkomen
Ja daar heb je gelijk in. Maar mochten er nou mensen zijn die heel slechte ervaringen hebben dan kunnen we overwegen om nog verder te zoeken. Het merk wordt eigenlijk wel bij alle pvc winkels verkocht, dan zal het vast wel goedkomen ja.
Ik heb ook even gegoogled, en geen negatieve ervaring gevonden. En dat is vaak mijn leidraad. Mensen zijn eerder geneigd om te klagen dan een positieve review te geven. Het is natuurlijk altijd een beetje gissen of dat inderdaad zo is, maar ik hou mij daar vaak wel aan vast.

Succes met je zoektocht voor de inrichting van jullie nieuwe huis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven