Viva’s hondenveldje deel drie

15-08-2022 19:55 1929 berichten
En hier weer verder!
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een vraag. Wij hebben een spaanse hond. Keurig hier geregistreerd en gechipt. De Nederlandse ook hier geregistreerd en nu lees ik dat dat chipnummer anders is? Dat maakt toch niet uit als je het nr. Omgezet hebt, ook al is de chip in Nederland geplaatst?
Redhead70 schreef:
17-08-2025 16:49
Even een vraag. Wij hebben een spaanse hond. Keurig hier geregistreerd en gechipt. De Nederlandse ook hier geregistreerd en nu lees ik dat dat chipnummer anders is? Dat maakt toch niet uit als je het nr. Omgezet hebt, ook al is de chip in Nederland geplaatst?
Nee dat maakt niet uit. Een chip is eenmalig en elk land heeft zo zijn eigen nummers. Er is onderscheid in chipnummer gezet door dierenarts of door het stamboek van betreffende land. Als de chip staat geregistreerd op jouw naam en adres dan is het goed.
kataravrouw schreef:
17-08-2025 17:39
Nee dat maakt niet uit. Een chip is eenmalig en elk land heeft zo zijn eigen nummers. Er is onderscheid in chipnummer gezet door dierenarts of door het stamboek van betreffende land. Als de chip staat geregistreerd op jouw naam en adres dan is het goed.
Dank je wel. Ja gewoon op mijn naam en adres en tel nr. Ik kreeg het wat benauwd door dat aansprakelijkheid topic.
Zou wat zijn anders. Jongedame heeft een Spaanse chip en ook een Spaans dierenpaspoort. Gevuld met stempels uit Spanje, Nederland, Frankrijk en Italië :)

Werd dit jaar voor het eerst naar gevraagd in Zwitserland bij de grensovergang (steekproef), na het standaard riedeltje van autopapieren en id’s. I’ve never seen a ….mestiza. What a cute dog’ :P. Heb maar niet uitgelegd wat dat mestiza betekende.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven