Viva’s hondenveldje the sequel

24-05-2021 15:47 3374 berichten
Alle reacties Link kopieren
En welkom terug allemaal. Op verzoek van de mod een nieuw topic voor ons virtuele hondenveldje.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje, oeps, hond op het aanrecht als een kat :cat:

Iemoos, verticaal uitdagende mensen |-)
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Welkom, Lexeflex!

Jemig Troeteltje, op het aanrecht! Wat een portret! :rolling:

Ik heb hier een boze hond. Ik was gistermiddag de hele middag van huis voor het afscheid van goede vriend, en ik ging anderhalf uur later weer weg om ter ere van onze verjaardag te BBQen bij mijn (tweeling)broer. Ik ben nooit eerder twee keer op één dag een paar uur weggeweest, en puberpup laat weten het er absoluut niet mee eens te zijn. In plaats van met mij mee te gaan slapen, bleef hij bij Mr Zoveel en kwam hij pas slapen toen Mr Z ook naar bed ging. Vannacht maakte hij me om 3 uur wakker om te spugen en moest hij uitgebreid naar buiten, En vanochtend ligt hij ook weer bij Mr Z onder tafel ipv bij mij op de bank. Toch best gek, als je bedenkt dat Mr Z de hele dag van huis was, maar kennelijk worden dergelijke privileges hem wel gegund :P
Alle reacties Link kopieren
We zijn vandaag weer te varen geweest
Was de 2e keer dat puber witje in het bootje zat
Afbeelding
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Lemoos, die verticale uitdaging zal ik nooit vergeten.

N*Z, een boze puberpup……hoe bedenk je het he. Blijkbaar staat het hem niet aan dat jij, zijn vrouwtje, te lang weg bent. En hoe doorzichtig hij dat toont.

Mama-Inge, wat leuk, samen met hond in een bootje. Jij geconcentreerd aan het peddelen, hond geconcentreerd vissen aan het hypnotiseren. Vis hier……vis hierrr…..vis hierrrrrrrr…….recht in mijn bek.
Hier is Blij Ei twee dagen en 1 nacht met mij alleen. Partner en kind zijn er samen een weekend op uit. Doen we graag zo nu en dan. Even kwaliteitstijd met kind alleen.

Zo was ik vorig jaar zomervakantie een midweek met kind naar een park van CP. met zijn 2 de boel op stelten zetten. Lachen, gieren, brullen. Waterpistolengevecht, steppen, crossen op de fiets, even in een andere omgeving.

Die 2 zijn dit weekend naar een pretpark, overnachten in een hotel en gaan morgen een flight doen onder begeleiding.

Had net nog contact en via FaceTime werd mij de hele hotelkamer, het hotel-restaurant, het buffet etc geshowd. Hartstikke leuk dat dat kan zo. Kind waant zich dan een echte Influencer.

Ik zei tegen partner:
Ik lig vannacht helemaal alleen in dat grote bed. Ik denk dat ik mijn minnaar (Blij Ei) vraag bij me te komen liggen. Misschien mag ik dan in zijn billetjes knijpen.

Kind……mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Hahaha, ik weer de grootste lol.
Alle reacties Link kopieren
@Ttroeteltje: man is ook verticaal uit gedaagd maar nog steeds ‘de lange’ in ons huis met zijn 1.74 (ik ben 1.58, mijn 10-jarige heeft inmiddels dezelfde schoenmaat :-?)

@nummerzoveel: dat kon oude bes ook zo goed. Straffen door zijn ‘affectie’ te onthouden van je. En dan steeds over zijn schouder loeren van ‘Zie je dat ik bij hem wel op schoot ga zitten? Zie je dat?!’

@mama-inge: witje ziet eruit als een herder met een missie :-). Ik ga woensdag kajakken met zoon (dus heeeeel rustig aan) en jongedame gaat ook mee. Man is backup als het niet gaat, dan moet ze maar bij de baas op het terras blijven.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje :rofl:

Puber witje was gefixeerd op de kinderen
Die waren een eind verderop aan het zwemmen

Iemoos haar missie was de kinderen in de gaten houden.
Stel je voor dat ....
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Sommige van jullie (de vaste schrijvers) hebben net een prive bericht van mij gekregen omdat ik vanwege omstandigheden even niet mee kan schrijven. Ik hoop dat we verbonden blijven. En dat ik snel weer over onze avonturen met Malimaatje, de beste hond- ever kan komen schrijven.

*rest verwijderd*
anoniem_401365 wijzigde dit bericht op 26-07-2021 17:41
41.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hou je taai veranderling en hopelijk valt het mee met man.
Alle reacties Link kopieren
Hang in there Veranderling :hug:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Toi toi toi veranderling!
:hug:
Alle reacties Link kopieren
:hug: verandeling
Sterkte met alles
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Och Veranderling, wat een verdrietige post. Ik ga heel hard duimen dat het allemaal meevalt voor jouw man, en dat het bij een goede les blijft om dit soort dingen nooit meer uit te stellen. Sterkte ook voor jou :hug:

Ik heb geen PM van je ontvangen, maar aangezien het forum gewoon blijft bestaan hoop ik je hier snel weer te lezen met positief nieuws en nieuwe verhalen over Malimaatje :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, Veranderling.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, sterkte Veranderling! :hug:

Ik lees wel mee, maar pfff wat ben ik moe, vergeet het ongeveer zo snel als dat ik het gelezen heb. We hebben de bench ingeruild voor een puppyren, ik kan nu éindelijk wat slaap inhalen. :P

Spruitje gaat verder wel heel goed, groeit goed (is nog steeds klein haha) en begint nu echt los te komen. Handen vol aan. :hello:
Wilde spruit niet slapen in de bench?

Hoe hebben jullie de benchtraining aangepakt?

Fijn dat spruit in de ren rust vind.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 25-07-2021 10:45
0.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
🍰Hier een jarige hond in huis
Puber witje is 2 jaar
Ze heeft een nieuw speeltje gekregen, kong frisbee
En oudste heeft haar verwend met een zak hondenkoekjes
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
PROFICIAAAAAAAAT Witje!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte, Veranderling!
Alle reacties Link kopieren
mama-inge schreef:
24-07-2021 19:53
We zijn vandaag weer te varen geweest
Was de 2e keer dat puber witje in het bootje zat
Afbeelding
Wat leuk! Geen poging gedaan om in het water te klimmen?

En nog gefeliciteerd!
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Hier op vakantie in Frankrijk is er wat gebeurd waar ik toch wel twijfelde aan de intenties.
We waren met puber golden naar een typisch Frans meer gegaan. Net naast het stukje waar geen honden mochten komen hebben we ons kleedje neergelegd en grondpin voor hondje in de grond geslagen. Hij zit wat van ons af zodat hij ruimte heeft om zelf vrij het water in te gaan en niet compleet nat op ons handdoekje te komen. Ik dacht even samen met vriend het water in te gaan terwijl hij een lekkere kauwstick had. Dus vriend en ik een beetje in het water aan het zwemmen en toen kwam er een ouder Frans koppel direct achter hem zitten. Er zat zo'n meter a halve meter tussen hen en de hond. Voor de rest was er overal veel meer plek dus vond het al vreemd dat ze net dit plekje moesten hebben. In mijn ooghoek zie ik ze best vaak naar hem kijken, wat niet vreemd is want :heart:.
Zwemmen hebben we afgekapt en liep naar mijn hond toe, aaide hem gaf hem lekkers, en ruimde spullen op. Dat was het moment dat ze besloten weg te gaan en verder op te gaan zitten, nog steeds kijkend naar onze hond.
Ik had écht het idee dat ze aan het kijken waren of ze hem mee konden nemen. Toen we weggingen en langs hun zouden lopen, liepen ze weer weg van ons.
Op de terugweg naar huis met vriend in het Frans zinnen zoals "dief, dat is mijn hond" lopen oefenen. :rofl:
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Apollos_Belt schreef:
25-07-2021 11:10
Wat leuk! Geen poging gedaan om in het water te klimmen?
Dat ging heel goed
De 1e keer 1 poging gedaan, maar na een duidelijke nee, heeft ze het niet weer geprobeerd
Nu zat ze mooi om zich heen te kijken en de kinderen in de gaten te houden
Toen er wat meer golfen waren door een ander bootje, kroop ze tussen mijn benen.
Dan wil roeien niet echt :facepalm:
Ging ze even weer liggen tot ze weer iets hoorde en dan zat ze weer te kijken
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldige foto, mama-Inge! Die was me vanochtend helemaal ontgaan doordat ik stokte bij het verhaal van Veranderling.

En van harte gefeliciteerd met jullie honden-kind :gift:

@Apollos Belt, dat klinkt inderdaad niet als zuivere koffie. Goed dat jullie zo alert bleven en het met gezond wantrouwen hebben aangepakt.
Alle reacties Link kopieren
Ach veranderling wat een schrik!!
Logisch dat je nu andere dingen aan je hoofd hebt dan op een forum te schrijven.
Ik hoop en duim voor man dat het meevalt.
Heel veel sterkte voor jullie :hug:
Soms praat ik tegen mezelf, dan moeten we allebei lachen.
Alle reacties Link kopieren
Proficiat Witje 🎂🥂🍾

Rare bedoening Apollos-Belt. Misschien waren het vrijwillige dogsitters? Zoiets zou mijn pa zaliger ook wel voor elkaar hebben gekregen, zich ongevraagd opwerpen als beschermer van een hond :-)
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven