Vlek uit kleed krijgen

27-02-2012 10:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben sinds 2 weken een nieuwe vloerkleed/karpet in de kleur taupe. Nu is onze hond erg ziek, en heeft geplast op het kleed. Meteen schoongemaakt en drooggedept. Maar omdat het een hoogpolig kleed is, blijf je de vlek iets zien.

Weet iemand hoe ik dit eruit kan krijgen? Ik las ergens dat je soda met water moest mengen en dan schoondeppen maar heb geen soda in huis. Heeft iemand een tip?

Alvast bedankt!
Soda inderdaad! 87 cent bij Albert Heijn
In ieder geval niet te lang wachten zodat al het zuur in de vezels getrokken is want dan krijg je het nooit meer schoon. Het laatste redmiddel kan een schoonmaak apparaat zijn wat je kunt huren. Kost ongeveer 12 euro. Bij Boels of de Formido.

Het is een soort natte stofzuiger die ook het vocht meteen weer opslurpt, en je kunt er schoonmaakmiddel indoen.

Mijn hond heeft afgelopen week op mijn bank gekotst, yuk.

Soda en alle andere middeltjes werkten niet.
Ja en?
Nou wat bizar! Mij is vanmorgen precies hetzelfde overkomen, ook met een hoogpolig taupe tapijt. Ik lees mee!! Was al druk met azijn
Azijn , Dasty of groene zeep .

En dan zachtjes er uit wrijven met een microvezeldoekje.

Beterschap voor je viervoeter
@Caviaaatje Heb jij nu ook een enorme bobbel in je kleed?
Dasty van de wibra! Haal ik alle vlekken mee weg. Vertrouw geel vertrouw Dasty
Het citroentje van Mylene. Helaas alleen bij de parties te bestellen (hoewel veel oma's er één in het keukenkastje hebben liggen) en werkt als een tierelier. Zelfs op oude vlekken te gebruiken, en totaal niet chemisch
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-03-2012 21:30
Reden: spam
% gewijzigd
Ik gebruik Vanisch reiniger voor tapijt en bekleding. Zit in een roze flacon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven