Vloerkleed gezocht

25-08-2026 13:00 2 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor de huiskamer ben ik op zoek naar een vloerkleed. Kleed moet combineren met beukenkleurige vloer en donkerblauwe bank. Liefst een kleed die makkelijk schoon te maken is bij eventuele ongelukjes en rechthoekig. Behalve suggesties wat hier bij past ook graag ervaringen welk kleed jullie bevalt of juist niet. Vriendin heeft een mooi en duur kleed maar na nog geen jaar is het mooie er wel al vanaf ondanks dat er niet veel over gelopen wordt. Wil er geen kapitaal aan uitgeven maar als het een mooi en kwalitatief goed kleed is heb ik er wel wat voor over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou vooral letten op het materiaal, en dan voor wol of katoen gaan. De meeste kleden bij zaken als Ikea zijn van synthetisch materiaal met microplastics. En die laten los, waardoor je huis er vol mee raakt. Zeker als er ook een klein kind op kruipt/speelt, zou ik daar geen plastics in willen.

Ik heb zelf een aantal jaar geleden een kleed gekocht bij Carpet Avenue. Niet goedkoop, maar ook niet de duurste. Ze hebben een ruime keus trouwens.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven